Prepare yourself

27 0 0
                                    

Maia . Pov
We liepen net de deur uit. Ik had mezelf verandert in een wolf en liz zat op mijn rug. Iedereen had een tas met wat spullen er in. En we liepen de stad uit rechtstreeks naar het bos. Toen we in het bos waren begon ik te huilen naar luke. Ik hoorde een huil terug en daar was luke hij sprong net uit de bosjes. Ik zei tegen iedereen "kom maar Mee". We liepen al best lang in het tot dat we bij een oude boom kwamen. "Ik zal jullie voorstellen die drie wolven zijn roos luke en stroetel die toekan heet toekie en die baviaan het aboe alleen hier zijn jullie veilig ik ga naar de jungle en lok stoppen". Toen zei aboe" als ik jou was zou ik iemand meenemen ik geef Tim en adopteer vader een harnas net zoals de pups die zullen je helpen". Eerst was ik er niet mee eens maar ik heb geen keus. Ik gaf Thomas (mijn adopteer vader) en Tim een harnas en zei " met dat kristal in het midden activeer je hem en ben je beschermt tegen de schaduwen". Ik gaf ze ook een zwaard maar ik vroeg me jog wel af waar aboe die tijd heeft gehaalt om deze wapens te maken. De pups droegen ook stuk harnas en ik verving het stuk harnas dat vast zat aan mijn pak. Ik zei tegen liv en Diana(adopteer moeder) "jullie moeten hier blijven bij aboe en toekie alleen hier ben je veilig". Roos zei " als we nu gaan en we overnachten 1 keer kunnen we nog optijd bij de jungle zijn". Aboe zei" je hebt messchien niet genoeg training gehad maar als je geloofd in de kracht die in jou zit komt alles goed" ik knikte en ging weg.

Luke.pov

We waren een uur geleden vertrokken en het begint donker te worden. Ik hoop niet dat de schaduwen ons gaan opzoeken. Ik wou altijd al een beschermer van de pack zijn en nu help ik gewoon in een oorlog. Maia ziet er ook heel raar uit.mar dat komt omdat ik het niet gewend ben om Maia te zien als mens en ook op zijn achterpoten loopt. Hoe kunnen ze dat eigenlijk vallen ze dan niet om. Toen vroeg Maia "hey lok ehm ben jij niet bang voor de schaduwen" ik zei " ja maar ik weet zeker dat jij ze kan stoppen" Maia keek teleurgesteld weg ik vroeg " is er iets mis" Maia zei" ik weet of ik het kan ik kan hem niet doden en ik weet niet of ik sterk genoeg ben en het word morgen avond ook volle maan als we niet voor dat die maan komt winnen is het gebeurt" ik zei " ik snap waarom je bang bent maar je kunt ze niet verslaan met angst Rn wij zullen altijd bij jou zijn" ik zag dat Maia begon te lachen. Zie hield iets glimmend uit haar zak. Het was een zilveren ketting met een zilveren L er aan. Ze deed hem om mijn nek en zei "deze is voor jou" ik zei vrolijk bedankt". We waren eindelijk bij de plek voor overnachting roos zei " morgen bespreken We het plan".

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu