S.H.I.E.L.D

42 1 0
                                    

Maia.pov
Ik zat in een groot vliegtuig achtig iets ik wist niet precies wat het was. Ik zat in de zieken boeg op een grote tafel. Ze waren de wond op mijn schouder aan het hechten en dat deed verschrikkelijk veel pijn. Ze waren ook de wond op mijn gezicht aan het schoon maken. Toen kwam er een pan aan hij zei tegen mij "hoe gaat het met je arm" ik zei terug " het kon beter maar het gaat wel" hij vertelde verder" de wond op je arm dekken we af met wat verband maar met je gezicht kunnen we nu niet veel doen" ik zei " is niet erg ik ben wel wat gewend" hij zei " wat is eigenlijk joun naam " ik zei " de naam is Maia " toen zei hij "mijn naam is Colsen en wat je daar beneden allemaal hebt laten zien was ongelofelijk" ik zei " ja maar als ik jullie was zou ik uit de buurt blijven van die monsters ze zijn ongelofelijk gevaarlijk" hij zei " dat kan messchien wel zo zijn maar dit is ons werk de mensen beschermen van wat dan ook komt" " en trouwens er wil iemand jou spreken" ik was benieuwd wie het was. Ik sprong van het bed en liep de deur uit er liepen 2 mannen achter mij die zwaar bewapend waren en voor me liep Colsen. We liepen naar een deur toe en de deur ging automatisch open. Colsen zei " loop maar verder" ik liep deur in en zag een bruine man met een ooglapje en een zwarte jas hij leunde op zijn beureau . Ik zei " u wou mij spreken" toen zei de man " ik heb veel rare dingen gezien ik wist meestal ook wat ze waren of ik kwam er zo achter maar die monsters die nu in de stad zijn zijn de raarste wezens die ik ooit heb gezien en ze willen blijkbaar jou en dus weet ik zeker dat jij weet wat ze zijn" ik zei " ik weet inderdaad wat ze zijn en ik adviseer u en al uw mannen uit de buurt van die dingen te blijven of u word 1 van die dingen" de man zei" ik blijf niet uit die buurt van die dingen tot dat vertrekken waar ze vandaan komen ik ben achter 1 ding gekomen ze kunnen niet tegen licht en de taak van SHIELD is stop niet tot dat het kwaad verdwijnt" ik zuchte en zei "die dingen zijn gemaakt van onschuldige levens en angst je kunt ze messchien tegen houden met licht maar niet stoppen ik weet je die dingen stopt maar dat moet ik alleen doen " " ik denk er niet aan" zei hij " ik wil dat dit stopt en dat kan je zeker niet alleen " ik zei " het is te gevaarlijk waar ik naar toe zal gaan je mag de mensen beschermen maar ik stop die monsters" de man dacht goed na hij zei " goed dan maar als het telang duurt komt er hulp en voor dat je gaat heeft de vriendin van Ester nog iets voor jou en bas is hier veilig" ik zei opgelucht " dank u "

Een kwartier later
De vriendin van Esther zei dat ze pak had ontworpen speciaal voor mij ze zij "dit zwart gele pak is speciaal ontworpen voor jou. je kan er in makkelijk transvormeren en is vuur bestendig. Het ijzersterk metaal dat er op zit is stuk harnas dat je beschermt tegen harde stoten en scherpe dingen. De schoenen zitten covortabel zo dat je lange afstanden kunt, lopen,springen,klimmen of rennen en er zit extra grip aan de onderkant" ik zei " erg bedankt maar ik moet nu gaan" de vrouw zei " veel succes en hou hè sterk" ik glimlachte terug en liep weg. Ik sprong uit het schip hij vloog toch laag en voor dat ik het wist stond ik op het dak. Ik rende van dak naar dak. Maar ik moest nog iemand waarschuwen

wolf childWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu