අදත් ඒ හිනාව මූන පුරා ඇදෙනකොට ඒ හැගීම් ගොන්නක් පිරුනු ඇස් දෙක වෙනදාට නැති මොනවදෝ නොදන්න භාෂාවකින් කතාවක් කීවා උනත් ඒ දේ තේරුම් ගන්න තරම් හැකියාවක් අද මට තිබුනේම නෑ...
එයාම තෝරපු කලු සුදු ෆුල් සූට් එකට එයාගෙම වෙඩින් එකේ දෙවෙනි මනමාලයා විදිහට මටත් අනිත් අයත් එක්කම ඉන්න උනා..
මන් බලන් හිටියා ඒ සිහින් දිහ අතැගිලි එක්ක ඒ සුදුපාට දිගම දිග වේල් එකේ අයිතිකාරියගෙ අතැගිලි පැටලිලා තියනවා. මන් බලන් හිටියා නමක් නොදුන්නත් මෙතෙක් දවස් මත් එක්කම බැදිලා තිබුන ඒ අත වගේම හිනාවත් එයත් එක්ක හරිම ලස්සනට බෙදා ගන්න විදිහ..
උදේ පාන්දරම අපි හැමෝම මෙතනට එනකොට එයා කලින්ම ලෑස්වෙලා ඉන්නකොට මන් ඇස් නොගෙනම බලාන හිටියෙ වෙනදාට නැති අමුතුම ලස්සනක් ඒ වත පුරා ඇදිලා තියනකොට ..
" අද මන් ලස්සනයි ද?"
" හ්ම්..."
වෙනදාට එයත් එක්කම විතරක් දහසක් වචන කියන මන් පපුව පැලෙන්න තරම් වේදනා දෙනකොට එ ලස්සනෙ තරම කියා ගන්න බැරුව සරලම උත්තරෙ දුන්නා.
පැය ගානක් පුරාවටම ජීවිත කාලෙටම මතක තියා ගන්න පුලුවන් තරම් පොටෝ දහස් ගානක් කැමරාවක සටහන් වෙනකොට මන් එයාට තරමක් ඈත ඉදන් මගෙ ඇස් දෙකෙන් එයාගෙ රූප ටිකක් මගේ හදවත පත්ලෙ අන්තිම වතාවට ග්රහනය කර ගත්තා...
යන්ත්රකින් මතක සැමරුම් හදාගෙන ලග තියා ගන්නවාට වඩා ඇස් දෙකෙන් දැකලා හදවතින් විදලා තියා ගන්න මතක ගොඩක් වටිනවා.. මොකද ඒ දේවල් විශේෂයෙන් මතක් කරන්න ඔනි නැ..
........................................................................
හායි ඔන්න වන්ෂොට් එකක් දෙනව හොදේ..😁 මගෙන් තෑග්ගක්. ඔයාල මාව ෆලෝ කරනවාට.
මෙක හොදදෛයන්න මන් දන්නෙ නැ ඉතින් හිතට ආව ලීවා. මේ වෙලෙ ල්කුවට එකක් ලියන්න තරම් වෙලාවක් නැ.
ඉතින් කතාව ඔනි නම් කියන්න. දැනට මෙක විතරයි.. කමෙන්ට් 10ක්වත් ආවොත් ඔක්කොම කොටස් ටික දානවා.. කොටස් 20ක් තියනවා.. තෑග්ගක් උනත් බලෙන් දෙන්න හොද නෑනෙ..😁
ඉතින් ඕනිද?
ඉක්මනට හම්බ වෙමු.. බායි අලාවියෝ .. ❤❤❤❤
VOCÊ ESTÁ LENDO
Waiting For Forever ( One Shot )
FanficI'm missing you Waiting for you My heart is headed toward you I'm missing you Waiting for you Again today, I'm waiting for you Start- 29/06/2022 End - 29/06/2022