3.

2.9K 119 8
                                    

Anastasia

Sat je otkucao ponoć što znači da je vreme da krenem. Još jednom sam se pogledala u ogledalo pored vrata i bila sam zadovoljna. Uvek sam nosila sličnu garderobu tako da ni ovo veče nije bilo izuzetak ali pojma nisam imala zašto me pere trema. Nije mi prvi put. Uzela sam tašnu u kojoj je bilo sve što mi je potrebno i krenula ka autu. Bila sam spremna za sastanak. Nije mi bilo jasno ko dođavola dogovara sastanak posle ponoći ni manje ni više nego u najprometnijem noćnom klubu u gradu ali pare su pare a ja radim za iste te pare. Meni je to dovoljno.

Kad sam stigla ispred kluba, udahnula sam duboko i izašla iz auta. Predstavila sam se momcima iz obezbeđenja a zatim me je jedan od njih sproveo kroz klub do prvog sprata gde je moj sastanak trebalo da se održi.

Cela situacija mi je bila smešna jer sam jedina bila obučena. Dobro i drugi su bili obučeni ali za izlazak. Polugoli, pijani, neki verovatno i nadrogirani. Devojke su igrale u kavezima, jedna od njih je radila nešto sa vatrom koju je gurala u usta što je bilo potpuno ludo a jedna je djuskala za zmijom. Stvarno to mislim. Zmijurina je bila ogromna i dugačka i motala se oko nje a devojka se nekako mazila sa njom. Zverala sam čisto da bih bila sigurna da li sam dobro videla ali jesam. Pogledala sam niz svoj beli komplet koji je bio više nego čedan za ovakav klub ali sam se makar osetila pokrivenom. Iako sam bila u pratnji obezbeđenja kluba naravno da se našlo par pametnjakovića koji su mi dobacivali raznorazne gluposti. Samo sam im se slatko nasmejala. Bili su navalentni, neki čak i grubljih insinuacija ali mi je to bilo smešno. Takve jadnike progutam, sažvaćem i svarim dok namažem lak za nokte. Bilo mi je vruće, majica mi se zalepila za leđa a suknja mi se definitivno krivila. Zahvaljivala sam bogu jer sam kosu vezala u visoki rep i pažljivo je zalizala jer bih se sva sparušila od vrućine koja je bila u klubu. Sve u svemu bila sam nervozna jer svoje poslove ne obavljam na ovakvim mestima ali dobro, za sve postoji prvi put očigledno.

- Gospođice Nikolajevič sačekajte ispred. Gospodin će vas uskoro primiti. - jašta gospodin. Da je taj gospodin ne bi me pustio da čekam ispred vrata. Ali hej, ko sam ja da učim bilo koga o pravilima lepog ponašanja. Samo sam odrasla u manirima i idalje sa svojih dvadeset i osam godina praktikujem pravila lepog ponašanja i nerviram se kada se drugi ponašaju kao da su odgajani u afričkim plemenima.

Nešto je lupilo o vrata ispred mene i izbacilo me iz misli a zatim su dve devojke izašle i namignule mi. U isto vreme. Bile su visoke, dugih nogu i u štiklama, sise su im se prelivale iz uskih haljina a guzice veće nego kod Kim Kardašian. Vau. Jedna je nosila smotuljak para dok je druga nameštala brushalter. Vau kažem ja. Čekala sam možda još nekih pet minuta a onda sam elegantno pokucala i ušla u prostoriju nečekajući da me iko pozove. Moje vreme ima cenu.

Tip koji je stajao meni okrenut leđima je bio ogroman. Moj otac je visok čovek ali ovo ne znam šta je. Telefonirao je, jednom rukom se podupirao o prozor a svi bicepsi, tricepsi i kvadricepsi ili kako već su mu se ocrtali na košulji a guza mu je bila vau. Stvarno jedan fin primerak.

- Tebe poštujem jer smo stari prijatelji ali tvoja ćerka je drolja a to mi se ni malo ne sviđa. - slušaj njega i njegov paradoksalni govor. Okrenuo se kada sam zatvorila vrata i oboje smo stali. Posmatrao me je sa zanimanjem a ja sam malo više bila koncentrisana na to da su mu pantalone bile otkopčane. - Zvaću te posle. - gledao je u mene, posmatrao me od nožnih prstiju do glave, polako, odmeravajući svaki centimetar. Zakopčao je pantalone gledajući me u uči a ja sam se naravno potrudila da ne skrećem pogled i delujem totalno nezainteresovano. Sela sam u stolicu naspram njegovog stola i prekrstila noge. Srce mi je udaralo jako ali sam spolja izgledala potpuno ravnodušno. Uzeo je cigare sa stola, zapalio jednu i nastavio da me posmatra. Onda je i on seo pa smo bili u istoj ravni idalje se gledajući. - Ti bi trebalo da...

ProblematičanWhere stories live. Discover now