33.

3.4K 123 11
                                    

Vasilij

Nekoga ću ubiti. Trenutno su mi na listi za odstrel pod broj jedan Anastasia i pod broj dva Aleks. Boga mi ne mogu da verujem da su rešili da na Maksimilijanovom prvom rođendanu razglabaju o mojoj navodnoj ženidbi sa Kiom ali jesu. A Kia je čula apsolutno sve. Od toga kako je Anastasia obavestila Aleksa da se Kia i ja venčavamo do toga da Aleks Kiu ne prihvata kao moju ženu. Ništa to ne bi bilo strašno da sam ja zapravo zaprosio Kiu, kao što nisam i da ona sve ovo nije čula od nekog drugog a ne od mene.

- Pa? - izašli smo ispred igraonice iako je bio februar i dupe mi se smrzavalo jer je ona zahtevala objašnjenje koje ja nemam. Definitivno ne mogu da joj kažem da sam to lupio tek onako da iznerviram Anastasiu. Trenutno trudnu, najtrudniju Anastasiu koja nosi moje drugo dete. Moram za trenutak da se vratim na momenat kad mi je to saopštila. Nakon nekoliko dugih minuta tokom kojih sam dobio nekoliko velikih nervnih slomova i mini srčanih udara shvatio sam da je dete moje i da sam idalje jedini srećnik sa kojim je ona spavala. Presrećan. Pritom dobićemo još jednu bebu. Srce mi je bilo u grlu, bio sam na sedmom nebu i previše ponosan na oboje jer smo uspeli da napravimo bebu za sedam dana. Nisam planirao da je napumpam stvarno, nisam ni razmišljao o tome da li koristi pilule ili ne jer kad je Anastasia u pitanju to mi nikad nije bilo važno. Moj sin Maksimilijan će dobiti brata ili sestru a od mene nema ponosnijeg i srećnijeg čoveka. - Da li možeš samo na trenutak da se fokusiraš na mene i odgovoriš mi na pitanje? Jednom makar. Makar jedan jedini jebeni put pogledaj u mene stvarno i fokusiraj se Vasilij. - bila je nenormalno besna.

- Šta želiš da znaš?

- Da li si rekao Anastasii da si me zaprosio? - jebem ti.

- Jesam.

- Zašto?

- Nervirala me je sa nekim glupostima i hteo sam da je otkačim. - da znam, zaslužio sam medalju za najvećeg kretena u istoriji veza.

- Da li ti se nudila? - nudila? Ha. Mislim da to u životu nije uradila. Ne da to nije u njenom stilu već jebeno nije mogla nikad da se odbrani od mene jer bih nasrtao na nju kao manijak. Da definitivno me Anastasia nikada nije zavodila.

- Ne Kia nije mi se nudila niti išta slično.

- Onda zašto si to rekao? Da li želiš da me oženiš Vasilij? Jer ja stvarno želim da se udam za tebe. I želim da ti rodim decu. I želim zajedničku kuću i piknike i izlete. Zajedno smo dugo i sve vreme čekam taj momenat kad ćeš me zaprositi ali se to ne događa. Pa?

- Šta? - ovo nisam očekivao ni u najluđim snovima.

- Pitala sam te prostu stvar. Da li želiš da me oženiš i stvoriš sa mnom porodicu?

- Kia ja...jebote. Iskreno nisam imao to u planu trenutno ali...

- Sve je uredu Vasilij. Ja sam uvek bila zamena za nju zar ne?

- Nije tako stvarno. Samo...

- Voliš je zar ne? Uvek je bila ona ta? - izašla je i Anastasia i ovo je stvarno bila jedna ekstra loša situacija.

- Ko je bila ta? O čemu pričate sad, napolju je minus beskonačno. Mislim da bi trebalo da uđete da se slikate sa Maksimilijanom.

- Vasilij?

- Izvini Kia. Znam kako ti izgleda sve ovo, sjebao sam skroz stvar ali... - Anastasia se prenerazila i rešila da spasi stvar očigledno a to je ispalo još gore.

- Nije on kriv majke mi. Ja sam se šetkala gola ispred njega kad ti nisi bila tu ali on nije hteo da te prevari. Sipala sam mu viski, malo više nego što treba, on se napio i iskoristila sam ga. Bio je polu svestan. Nisam znala da su mi plodni dani i to je to. Nije on stvarno kriv. Znam kako ti zvuči ali nije on inicirao ništa. Sve će ostati isto kao što je i sa Maksimilijanom. Nastavite sve normalno, to je glupost i nije značilo ništa da bi se ti sad ljutila na njega i ostavljala ga. Stvarno sam ja kriva. - Kia je zinula, ja sam hteo Anastasiu da davim i jebem u isto vreme jer me je raspizdela sad ali sam se suzdržao i samo ćutao.

ProblematičanOù les histoires vivent. Découvrez maintenant