19.

2.4K 99 1
                                    

Vasilij

Nikad u svom životu nisam razmišljao o sebi kao o oženjenom muškarcu. Nikad nisam razmišljao da ću poželeti da se vežem za neku ženu i budem sa njom do kraja života. Moja i Anastasiina priča nije počela iz ljubavi već dogovora i završili smo u braku. Najvažnije od svega, nikad mi ni na kraj pameti nije palo da ću biti u braku sa ženom koja me maltretira, kontroliše, ima ljubomorne ispade i stalno nešto zvoca. Preko dana, očitava mi bukvice kao neposlušnom detetu, ima apsurdne zahteve da joj donesem posebnu marku sladoleda iz prodavnice i ne smeta joj da me čeka do tri ujutru kad završim sa poslom jer je meni usput. Zlostavlja me sa svojim porodičnim ručkovima vikendom a ako odbijem da posetim njene roditelje makar jedanput nedeljno ona mi udari veto na seks i ignoriše me. Anastasia je jebeni diktator a ja to jebeno volim jer ima nešto posebno u maloj bahatoj veštici. Preko dana glumi ludilo i šefuje mi ali zato svaku noć dobije po guzici i bude mirna kao mala maca jer od previše orgazama do kojih je dovedem ne može da sastavi smislenu rečenicu.

- Malac saberi se. - prenuo sam se iz ramišljanja o tome kako sam jutros tucao Anastasiu na zadnjem sedištu mog auta i to u podzemnoj garaži tržnog centra. Nervirala me je od ranog jutra, nije prestajala da vergla oko predstojeće novogodišnje zabave koju pravim i kako nema jebenu haljinu iako ima čitavu sobu sa haljinama i cipelama. Do proslave ima više od dvadeset dana i još uvek nismo našli smeštaj za božićne praznike koje smo planirali u nekoj kolibi a ona razmišlja o novoj godini. Zato sam se lepo uparkirao i naredio joj da sedne na mene i dovede nas do vrhunca a kad je svršila samo se smešila i konačno jebeno ućutala. Dobio sam i poljubac na izlasku iz kola i čestitao sam sam sebi. Njen otac se mrštio na mene dok sam razmišljao. Sedeli smo u njegovoj radnoj sobi u tri popodne u subotu i iako sam mogao da zamislim milion različitih načina kako bih bolje proveo ovaj dan ja sam sedeo i pio sa njenim ocem koji me je gledao kao da će mi pobiti pola familije jer bi me u suprotnom Anastasia maltretirala celu sledeću nedelju. Ipak je njena želja za mene zapovest.

- Sabran sam Arsenij.

- Ne bih rekao. Kako napreduje brak moje ćerke i tebe?

- S neba pa u rebra ha Arsenij?

- Jebeno pojma nemam ni šta to znači. Dozvoli mi da preformulišem. Anastasia se čini srećnom a zbog toga računam da si ti odgovoran. Kad ću dobiti unuke?

- Vidi Arsenij, ne mogu tek tako da joj napravim dete. Mi smo kratko zajedno i ne volimo se da bi... - podigao je ruku i prekinuo me.

- Misliš ti nju ne voliš? - dalo bi se diskutovati o tome kakva su moja osećanja prema Anastasii ali sigurno ne bih to radio sa njenim ocem.

- Nisam to rekao ali neka bude. Ne volim je. A bogami ne voli ni ona mene. - slegnuo sam ramenima a on mi je podigao nadrkano jednu obrvu. Šta je sa njim jebote?! Dobro, to je bilo više retoričko pitanje, svi Nikolajeviči su opičeni, samo svako na svoj način.

- Rekla ti je to?

- Da me ne voli? Ne baš jer nismo razgovarali o tome ali budi siguran da me ne voli.

- Jel te maltretira po čitav dan?

- O da.

- Jel ti stalno govori šta da radiš i kako da se ponašaš?

- Da.

- Jel zbog tebe radi neke stvari koje inače ne bi, na primer kao što je naučila da kuva?

- Da ali to nije...

- Ona te voli dečko. Ne znam zašto iskreno, jer mi ne deluješ ništa posebno... - hvala kurcu. - ... ali te voli. Znam svoje dete i znam da te voli samo ne sme to da ti prizna. Ovako ćemo. Ili ćeš joj izjaviti ljubav ili ćeš prekinuti sa njom šta god da radite.

ProblematičanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora