Anastasia
- Za tri sata stižem tata, da li možeš da me pokupiš?
- Mogu dušo. Mama je spremila ručak jer dolaze i Maša i Sofia sa decom, hoćeš i ti kod nas?
- Može. Vidimo se kasnije, idem da se čekiram.
Moj odmor je završio i danas idem kući da se izležavam još malo a onda od sutra na posao. Bahami su nešto što stvarno svako mora da poseti makar jednom u životu. More je predivno, boje su izmišljeno lepe a šta ima bolje od ispijanje koktela i kokosa na samoj plaži? Ništa. Prava uživancija.
Od kako je Vasilij napustio hotel pre tri dana, nije me kontaktirao i donekle se osećam loše zbog toga. Mogu da razumem zašto je pomislio da želim da spavam sa njim. A moje zaključavanje njega u kupatilu nakon što sam se trljala o njegov kurac a zatim skidala dok me je gledao i šaputala nepristojne reči je bio potez nezrelog devojčurka a ne žene kao što sam ja bila. Bila sam svesna toga ali pripitost i atmosfera kluba me je navela da se ponašam onako kako nikad ne bih. Svidele su mi se njegove ruke koje su iskusno prelazile preko mog tela. Bio je veći od mene i snažniji i osećala sam se zaštićemo. Preklopio me je i svojim velikim šakama mazio po stomaku i rukama. Bio je vešt a moje neiskusno srce je udaralo jako, mislila sam da ću se onesvestiti. Kako sam se ponela svako bi pomislio da ću čim stignemo u hotel raširiti noge. Da nisam nevina, verovatno i bih ali ovako meni je potrebno da se spoje sve kockice kako bih bila sa nekim. Tip muškarca kao što je on hoće kratkotrajnu ševu i to je to. A ja hoću romantiku i ljubav. Da taj neko misli samo na mene i voli samo mene. A ne mafijaš koji u isto vreme jebe dve ili tri žene.
Bilo me je malo sramota zbog mog kukavičjeg ponašanja i znam da sam čačkala đavola zato me i nije pozvao nijednom od kako je otišao. Bože ne mogu da zaboravim bes koji se video u njegovim očima i kako mu je potamnelo lice kroz par sekundi. Jebeni đavo.
Let do Njujorka mi je proleteo u fantaziji i mašti o Crnom ali kad sam na aerodromu ugledala tatu tako je moje loše raspoloženje odletelo. Bila sam iznervirana njegovim planovima i odlukama sa Vasilijem koje su prošle mimo mene ali donekle i zahvalna jer je tako veliku odluku kao što je udaja, prepustio ipak meni.
- Sunce moje. - raširio je ruke utešno a ja sam ga zagrlila. Iako sam kobila od skoro trideset godina idalje se osećam kao neko pilence dok sam sa mamom i tatom.
- Moramo jedan veliki razgovor da obavimo tata. I da znaš da nisam srećna. - podigla sam jednu obrvu a tata se iscerio.
- Znači upoznala si malog Kozlova.
- Pa nije baš mali. - frknula sam a tata me je zainteresovano pogledao. Ne, ne i ne. Samo da ne krene da sklapa neke ideje u svojoj glavi.
- Pa? Šta si odlučila? Da li te je dovoljno šarmirao da se udaš za njega?
- Šališ se zar ne?
- Ne?
- Baš me je šarmirao. Prvi put kad sam ga videla upucao je nekog tipa u koleno. Drugi put kad sam ga videla okupirao je moju sobu u hotelu a onda je treći dan jednostavno otišao i više me nije kontaktirao. - tata se namrgodio i uzdahnuo.
- Anastasia sine, jel ste vi...ovaj..znaš...?
- Tata ne. Nemoj tu misao ni da završiš. Ništa se nije desilo niti će. On je samo... - uzdahnula sam. Nisam znala kako sa ocem da razgovaram o ovome iako je donekle on zakuvao čorbu. - Prvo me je kontaktirao telefonom i nije mi rekao o čemu se radi ali smo dogovorili sastanak kod njega u klubu. Kad sam došla tamo upao je i taj lik, Vasilij je pucao a ja sam ostala da sedim. Onda mi se predstavio po prvi put i rekao da hoće da me oženi. Mislila sam da je neka sprdnja u pitanju pa sam otišla. Onda se pojavio na Bahamima i ispričao mi detaljno sve o njegovom ocu, tebi, vašem dogovoru i da si ti rekao da nećeš da me forsiraš na bilo koji način već će moja odluka biti isključivo moja. I onda kad sam ja pristala sledeći dan on je jednostavno otišao. - dobro, nije bilo baš tako, naravno da sam nekoliko detalja izostavila ali neću mu ih sigurno reći.
YOU ARE READING
Problematičan
RomancePovredio je pogrešnu ženu a taj greh je stigao na naplatu tek onda kada je shvatio da ima i previše da izgubi. Priča je samostalna ali je preporuka da se pročita makar poslednji deo iz objavljenog serijala Ljubav. Cover made by @NattKuznetsov