21.

2.4K 97 9
                                    

Vasilij

- Opet si to uradila Anastasia. Jebeno me ništa ne slušaš ženo. - mislim da ću je ubiti.

- Šta je sa tobom jebote, jel ti imaš rupe u mozgu? Sam si ih sklonio.

- Nikada ne bih sam sklonio pištolje koji mi stoje pored kreveta za ne daj bože. Kriva si. Samo priznaj jebote, neće ti pasti kruna sa glave.

- Nikad. Jebi se. I zaboravi više na ovakav razgovor sa mnom jer ti ja nisam neka drolja da možeš da mi se brecaš kako ti hoćeš. Ja sam ti žena što znači da moraš da me poštuješ. - mala veštica je digla svoju bradu nadmeno i pokazala mi srednji prst. Isuse, jel to imamo po dvanaest godina. Ovih dana se ponaša kao nenormalna, volim je ali mi je postalo jebeno neizdrživo sa njom. Ovo je peti put da mi stavlja u ostavu pištolje. Sranja se događaju, verujem momcima koji čuvaju imanje ali me ništa ne košta da držim pištolje pored sebe. Ali ne, Anastasia ih je odnela u ostavu i stoje pored tegli sa kiselim krastavcima. Ako bismo spavali i neko nam upao u sobu ko hoće da me rokne prvo bih morao da ga zamolim da pričeka da odem na donji sprat do ostave jer mi je žena tamo ostavila pištolje i ne mogu da se branim. Ludilo. Osim toga, mislim da je u onim danima u mesecu jer mi ne dozvoljava da je jebem i tako smirim njene bubice. Uhodi me na poslu, ima izmišljene prohteve oko hrane i traži da je češkam dok se ne uspava uopšte ne mareći oko moje dignute kite. Prošlo je dve nedelje od kako sam je zadnji put jebao a to je rekord u mom životu i definitivno najveći rekord u odnosu sa Anastasiom. Voleo sam da je jebem, volela je da je jebem i jedino tada bismo bili potpuno sinhronizovani i dobro raspoloženi. Ali ne. Između ostalog, smetala joj je vrućina jer je proleće počelo, hvatala je kijavica od polena i nije depilirala noge. Vozila me je kao kretena, pritom se samo svađala i nije više htela ni da mi kuva. Živeo sam u paklu. Ali idalje bi mi srce jače zakucalo kad god bih je video jer je bilo dovoljno samo da se nasmeši a ja bih pao na kolena. Luda ona a još luđi sam ja. Malo me je ignorisala i jer su se Nina i Maša u međuvremenu porodile. Maša je rodila ćerku kojoj su dali ime Lidia a Nina sina Sergeja. Tu je bila i Lolina i Ivanova beba Jurij, pa je Anastasia stalno trčala da se druži sa decom i da pazi na bebe. Definitivno joj treba jedno njeno dete. Pojma nisam imao odakle je to došlo, ali sam se stresao i pomalo preznojio. Hvala nebesima pa Anastasia idalje pije kontracepciju.

- Onda moram da se razvedem od tebe pa ću moći da pričam sa tobom kako ja hoću jel? Jebeno odrasti. - nastavili smo našu slatku svađu a njoj su buknuli obrazi. Bila je prelepa.

- Mrzim te. I ne volim te više đubre jedno. - odakle je sad ovo došlo. Anastasia se ubila od plakanja, bacala na mene jastuke i zatvorila vrata od sobe iz sve snage. A onda ih je ponovo otvorila. - Dobro zapamti kako izgledam kretenu jer te upravo ostavljam i idem kod mame i tate. Mrzim te. - bacila je još nešto na mene i konačno izašla. Pa se ti posle ženi. Žene su sve lude.

Otišao sam na posao, nekako pregurao dan a uveče kad sam došao kući ona je već spavala. Uvukao sam se u krevet kod nje i zagrlio je a ona se promeškoljila i stisla uz mene. Mrzi me ha. Ne znam ko više voli od nas dvoje ali znam da je ja jebeno nenormalno volim. Do kostiju. U stanju sam da izdržim sve kad je ona u pitanju. Ne znam kad sam postao ovakva pizda ali voleti Anastasiu mi je popravilo život.

- Volim te riđa. - zažmurio sam i poljubio je u kosu.

- Volim te Crni. - zaspao sam istog momenta. Od kad sam prvi put zaspao pored nje, problem moje nesanice je nestao.

Sutradan smo se ponašali idalje kao da smo u ratu, zanemarujući izjave ljubavi od prethodne noći.

- Gde ideš?

- Idem kod doktora pa kod roditelja.

- Šta ti je?

- Šta te briga Vasilij, razvešćeš se od mene uskoro pa neću biti tvoja briga više. - prošetala se ispred mene i otišla iz kuće. Nisam imao puno posla pa sam pratio Anastasiu kod doktora iako se svađala čitavo vreme. Rezultati su stigli brzo i izuli me iz cipela.

ProblematičanDove le storie prendono vita. Scoprilo ora