Vasilij
- Dobro udaću se za tebe. - otvorio sam oči i video ispred sebe Anastasiu koja mi se unela u facu i gleda me. Da nije seksi do bola ovo bi verovatno bilo prilično jezivo. Pogledao sam kroz prozor i video da je počelo da pada veče. Jebote uspavao sam se. Toliko sam se dobro i odmorno osećao da nisam mogao da verujem.
- Koji je dan?
- Molim?
- Koji je jebeni dan u nedelji?
- Četvrtak. Spavao si više od dvadeset i četiri sata. Mislila sam da si umro u snu ali ja nisam te sreće očigledno. - prevrnuo sam očima i rastegao se. Jebote kakav osećaj.
- Šta ima da se jede?
- Jel ti ja ličim na domaćicu? - dala mi je telefon u ruke i krenula ka vratima. Sad sam je lepo pogledao, nosila je crnu kratku haljinu na tanke brtele sa blagim dekolteom i jebeno visoke crne štikle. Moja erekcija je pretila da izviri van bokserica a to bi ovu malu riđokosu verovatno izbezumilo. Nikad mi se nije desilo da se neka ženska uplaši moje kite. Možda je Anastasia jednostavno navikla na male?!
- Gde si pošla?
- U klub.
- Jebeno ne.
- Molim?
- Ne možeš sama da ideš u klub. Idem da se istuširam pa idemo zajedno.
- Dobro. Kako si naporan. Užas. - ušao sam u kupatilo da se istuširam i razmišljao kako je brzo pristala da me sačeka. Izleteo sam iz kupatila a ona naravno nije bila tu. Ne znam ni što sam pomislio da bi uradila nešto što joj kažem bez protesta. Obukao sam pantalone i košulju i izašao iz sobe. Ivar i Adam su me odvezli do najbližeg kluba gde sam predpostavio da je ona a oni su ostali napolju u kolima. Nisam mislio da bi me iko upucao baš danas i to baš na Bahamima. Iako mi je život stalna kocka od kad sam preuzeo očev posao trudio sam se da radim pametno i da precizno biram ljude sa kojima ću sarađivati. Ali naravno da ne može uvek da bude onako kako planiram zato mi se nekoliko puta desilo da mi prete, pucaju na mene i pokušaju da me smaknu. Nisam tolerisao konkurenciju, nisam tolerisao ni sitne miševe koji su preko mene hteli da se probiju. Gradio sam reputaciju nemilosrdnog skota koji ne preza ni od čega i ne bira sredstva kako bi došao do onoga što želi. Nisam nikada povredio dete ili ženu ali muškarce koji hoće da mi zabiju nož u leđa smaknem čim pre. Ne osećam strah, ne osećam krivicu, smatram da imam određeni moral ali to je upitno obzirom čime se bavim. Do sada sam bio zadovoljan kako je moj život funkcionisao ali uplitanje Anastasie me je skrenulo sa utabanog puta. Nije normalno da je uplićem u sopstveni život ali moram jer mi treba legalan izvor novca. Nije mi najjasnije kako njen otac nije uplašen za njenu bezbednost jer će postati supruga narko bosa ali nije moje da se brinem o tome ako je on već dao zeleno svetlo. Možda ne misli da će ona biti u opasnosti obzirom da nećemo živeti zajedno i biti pravi par jer sam mu to naglasio trideset puta? Ali opet matori je rekao da hoće unuke. Danima sam vrteo po glavi naš mali razgovor i zaključak je ostao isti. Arsenij želi da se Anastasia i ja vremenom zaljubimo i da joj napravim decu. On smatra da je ona teška kao crna zemlja a ja sam još gori što nas čini savršenim parom jer bih po njegovim rečima ja bio jedini koji bi mogao da se nosi sa njenim temperamentom. Sve je bilo ludo. Matori me nije ni pitao da li ja na primer želim išta od toga, jednostavno je saopštio da budem dobar prema njegovoj ćerki, da budem iskren i da će me ona zavoleti vremenom. Ludost. Nisam u životu pomislio da se oženim za ozbiljno i nekoj nesretnici napravim dete. Dobro, Arsenij je mator tip, u njegovo vreme pitanje je kako su stvari funkcionisale i ne može me naterati da uradim nešto mimo svoje volje. Nakon nekog vremena će prihvatiti da od tog posla nema ništa.
Naslonio sam se na šank i tražio Anastasiu pogledom. Bilo je krcato, prevelika je bila vrućina i samo sam hteo da odjebem odavde ali ne mogu bez nje. Ugledao sam je kako igra sa nekim momkom i onda joj je on nešto rekao, ona ga je odbila i on je pokunjeno otišao. Anastasia je znači mala zavodnica. Gledao sam je sigurno pola sata upijajući je pogledom ali svakoga ko joj je prišao je držala na distanci. Nikoga nije poljubila a ni dozvolila da je dodirne. Slistio sam tri viskija, grlo me je peklo i ako bi nastavio da stojim ovde neko bi sigurno video da mi kita buši pantalone. Sva moja dobra namera da devojku ostavim na miru i minimalno budem u kontaktu sa njom da bih je zaštitio je otišla niz vetar kad sam je video kako zavodljivo igra. Stvarno je bila zgodna, imala je dugačak jezik a ta kombinacija je od mene pravila pravog napaljenog tinejdžera. Prišao sam joj sa leđa da joj ne dam dovoljno vremena da pobegne od mene kad me ugleda. Spustio sam joj ruke na kukove i naslonio se uz njenu predivnu guzu i leđa. Na trenutak se ukočila a onda se odmah opustila i nastavila zavodljivo da igra. Znam da me je prepoznala. Jebeno me je isterivala iz pameti mešajući kukovima i guzom se trljajući o moju kitu. Pribio sam je jače uz sebe da dobro oseti ono što mi radi a ona se zahikotala. Mala veštica. Mazio sam je po struku i stomaku a mišići su joj se napinjali. Jebeno me je izluđivala i znala je da to radi. Spustio sam glavu do njenog vrata, onjušio je i kratko poljubio iza uha. Mirisala je na čokoladu i neko voće, došlo mi je da je jebeno poližem i pojedem celu. Ruke je stavila iza sebe, uhvatila me za vrat i povukla me da nastavim da je ljubim po vratu. I ako sam imao nekih dvojbi oko toga šta da radim sa njom, upravo su nestale jer sam odlučio da ćemo se Anastasia i ja definitivno igrati pravog bračnog para. Koji koristi kontracepciju naravno. Jebaću je noću, ujutru ću voditi ljubav sa njom čisto da zadovoljim i njena nežna ženska osećanja a između toga biću podalje od nje i kuće gde ćemo ipak živeti zajedno.
YOU ARE READING
Problematičan
RomancePovredio je pogrešnu ženu a taj greh je stigao na naplatu tek onda kada je shvatio da ima i previše da izgubi. Priča je samostalna ali je preporuka da se pročita makar poslednji deo iz objavljenog serijala Ljubav. Cover made by @NattKuznetsov