Anastasia
- Molim?
- Rekla sam da ti mene voliš. - Vasilij se zacerekao i promrljao nešto u stilu koja ludača i nastavio da se oblači. Nisam trebala to da kažem. Pogrešila sam. Nije se radilo o tome da sam ispala glupa jer me je iskulirao bez potvrđene izjave ljubavi. Radilo se o tome da to jeste istina i da nisam trebala to da kažem glasno. Isto kao i da ja njega volim. Očigledno smo duboko u svojoj duši mazohiste pa se idalje volimo ali protiv srca definitivno ne možeš, iako to zvuči kao najveći kliše ikada.
- Nemoj da pridaješ običnom seksu previše značenja Anastasia. Odrasli smo ljudi. - baš lepo. On se obukao i otišao iz moje kuće a ja sam promenila posteljinu na krevetu i okupala se. Osećala sam se fantastično. Ovo je bio prvi put da sam imala seks nakon godinu ipo dana i nisam bila ni svesna koliko mi je falio. Kad sam sve završila, sipala sam čašu vina i zapalila cigaru. Nisam pušila od kad sam ostala trudna a pošto Maksimilijan noćas nije tu mogu sebi da dam oduška malo.
Sjebali smo stvar, jasno mi je to. Ne znam ko je prvi počeo i kako se to desilo ali sjebali smo žestoko. Odnos nam je bio loš ali proteklih meseci smo funkcionisali dobro. On je viđao Maksa, bio je fantastičan otac i nije prošao dan a da ga ne vidi. Nismo razgovarali, nismo se svađali, sve je bilo kako treba. Znala sam da je u ozbiljnoj vezi sa Kiom i počela sam na to da gledam kao na nešto normalno. Našao je ljubav. I ja ću kad mi dete malo poraste. Mogli smo tako da funkcionišemo i u narednih dvadeset godina ali ne, mi smo se poseksali i dodali još malo sranja na postojeće. Dobro, možda čak ni to ne bi bio toliki problem da ja nisam shvatila da se mi idalje volimo. Nisam umislila, znam da ljubav postoji. Možda se trudio da me jebe kao da me mrzi i ne poštuje, možda se trudio da mi dokaže da ovo ne znači ništa ali znam da laže jer osećam to.
Ujutru kad sam se probudila i rastegla osećala sam se kao da me je voz pregazio. Svuda po telu sam imala otiske njegovih ruku a na rebrima nekoliko ugriza. Guza mi je bila osetljiva a međunožje pulsiralo. Preterala sam jer niko pametan se ne seksa toliko i to prvi put nakon dugo vremena ali nisam mogla da prestanem. Kao i svaki put kad sam sa njim mozak mi ne radi i samo želim da je u meni. Glupo žensko.
- Jel se svako jutro gledaš toliko? - trgnuo me njegov glas. Stajao je na vratima sav ogroman, visok i namršten kao da sam ja u njegovoj kući a ne on u mojoj.
- Da, divim se onome što vidim.
- Egocentrična kao i uvek. - nasmejao se a ja sam mu uzvratila ljubazan smešak. Sad kad je već došao moraće sam da traži.
- Zašto si u mojoj kući? Nisam ti dala rezervni ključ a onaj iz cveća sam sklonila.
- Napravio sam kopiju. Ovde mi živi sin.
- Aha.
- Došao sam da doručkujem.
- Imaš hranu u frižideru pa se posluži.
- Hm, ne. Želim da me ti poslužiš Anastasia. - stajali smo ispred ogledala. Ja potpuno gola, on obučen i naslonjen na mene. Ne pamtim koliko puta smo svašta nešto radili ispred ogledala. On je uživao da me jebe otpozadi i gleda u oči dok se gubim a ja sam obožavala da gledam kako me poklopi i uzima od mene sve što mu pripada.
- Kako želiš da te poslužim?
- Sedi na ivicu kreveta i raširi noge. - ajme. Kako sam volela ovo. Poslušala sam ga i sela, on je kleknuo na pod i zavukao glavu između mojih nogu. Izljubio mi je butine, nosem i usnama blago prelazio preko klitorisa a meni se vrtelo u glavi. Lizao me je, sisao, i gurao jezik u mene a meni je malo trebalo i svršila sam jako. Nastavio je da me liže dok mi je orgazam prolazio a onda sam samo drhtala. Ovo je fantastično. Spustila sam se na pod kod njega i zamenili smo uloge. Obožavala sam da ga zadovoljim pušenjem jer je on to baš voleo i gubio je kontrolu a ja sam se tada osećala kao na vrhu sveta jer je pod mojom vlašću. Mazio me je po kosi i obrazu a ja sam se trudila da ga gledam u oči. Radila sam sve polako a on me nije požurivao, obično bi me povukao za kosu i jebao u usta što nas je oboje vodilo do višestrukih orgazama ali sada je sve prepustio meni. - Anastasia?
YOU ARE READING
Problematičan
RomancePovredio je pogrešnu ženu a taj greh je stigao na naplatu tek onda kada je shvatio da ima i previše da izgubi. Priča je samostalna ali je preporuka da se pročita makar poslednji deo iz objavljenog serijala Ljubav. Cover made by @NattKuznetsov