Vasilij
Danas je taj dan. Danas ću oženiti Anastasiu Nikolajevič. Da su okolnosti drugačije možda bih i osećao nešto ali nakon onoga od sinoć moje misli su postale tupe. Nisam spavao čitavu noć, prevrtao sam po glavi svaki jebeni trenutak koji smo podelili u bazenu. Ni u najluđim snovima ne bih pomislio da je jedna takva ženska ipo nevina. Ma hajde nevina, nego da je svoj prvi poljubac imala sa mnom i to sa svojih dvadeset i osim godina. Kako je moguće da je tolike godine sama i da je niko nikada nije poljubio? Zašto? Bila je lepa, zgodna, obrazovana, pametna, lepo je pričala i imala je manire, mogla je da bira tipa i svaki bi je držao kao malo vode na dlanu a to je ono što žene žele zar ne? Kopkalo me je previše zašto je odlučila da to budem baš ja ali nisam imao ni snage ni volje da preterano razmišljam o tome. Iz moje perspektive ja sam bio previše zajeban i sjeban i da sam ženska nikad sebe ne bih odabrao za nešto prvo. Ženski mozgovi su komplikovani i neretko će prosečan muškarac lupati svoju glavu razmišljanjem a neće doći do smislenog zaključka. Zato sam batalio da se više pozabavim tom temom.
Ja sam muškarac i sa previše iskustva. Nikada nisam preterano obraćao pažnju na ljubljenje jer nisam sve žene sa kojima sam bio ljubio. Ljubio sam sada Kiu a pre nje se stvarno ne sećam. Možda je prošlo i nekoliko godina a da nisam nikoga poljubio. Nekako mi je to bilo baš intimno i nisam sa svakom voleo da se ljubim. Ali ljubiti Anastasiu je bilo savršeno. Bilo je novo, sveže i omamljujuće. Od kad sam spustio usne na njene nisam mogao da prestanem i da se odvojim od nje. Svidelo mi se iako je bila neiskusna jer se jebeno trudila da mi parira. Trudila se da uzvrati poljubac i uživala je u tome da me ljubi. Bilo je vetreno, strastveno i jebeno najbolji poljubac u mom životu. Imala je najmekša usta na celom svetu i mirisala je jebeno predivno. Na čokoladu i mleko, i neko crveno voće. Hteo sam da je oližem celu. Hteo sam i da je jebem, stvarno, želeo sam to više nego išta na svetu sinoć ali sam sada shvatio da je njeno povlačenje ustvari dobro ispalo. Bila je pametna za oboje. Ona bi se zaljubila jer bih zauvek bio neko sa kim je prvi put spavala a ja sam bio previše agresivan i zauzet svojim poslom da bih joj dao ono što zaslužuje u životu. A i sama pomisao da se nekome obavežem do kraja života mi je uterivala strah u kosti. Znam da ne bih bio dobar muž. Ne bih imao naviku da svakog dana dolazim kući. Ne bih mogao da napravim dete i da imam obavezu da ga vodim u šetnje i igraonicu. Mrzeo bih okupljanja i rođendane i druženja. Ma bio bih stvarno jadan muž i verovatno jadan otac. Zato je njena odluka da ode u svoju sobu bila dobra i sa te strane bez obzira šta njen otac tražio od mene. Ne kažem i ne znači da ovo što imam sa Kiom nije važno i da nam vidim kraj već sad ali me ne guši jer ona ne očekuje ništa od mene. U tom slučaju će trajati dok je oboma super. Ali Anastasia je unela pometnju u moj sistem. Njeno telo je potpuno prirodno odgovaralo uz moje a to mi se retko kad događalo. Njene ruke oko mog vrata i noge oko mog struka kao dva dela slagalice. Uzdasi koji su me terali iz pameti i koža koja je stvorena da me sahrani. I bolje što je pobegla u sobu. Jebao bih je i hteo bih još i šta onda? Onda bismo propali oboje. Ja za njom a ona zbog mene. Doslovno sam mrdao glavu levo pa desno kao u crtanom filmu kako bih se rešio misli. Pozvao sam Kiu jer se danas nećemo čuti a i ona je žensko pa će mi jebati sve po spisku ako ne pozovem na dan svog venčanja.
- Pa jel to mladoženja? Ljubomorna sam. - jebote. Kia je sijala od ulja za sunčanje, zavezala je kosu na vrh glave a na ustima je imala crveni karmin.
- Nemaš zašto da budeš. Ovo parče mesa je samo tvoje. - pregrizao sam jezik a Kia se nasmešila. - Daj da te vidim. - spustila je kameru niz svoje preplanulo telo, bila je u minijaturnom bikiniju i izležavala se na ležaljci pored bazena u vili u kojoj smo bili. - Sviđa mi se.
- I ti se meni sviđaš. Lepo ti stoji odelo.
- I tebi crveni karmin. Ali...
- Znam gde bi ga više voleo. - namignula mi je a ja sam se nasmejao.
YOU ARE READING
Problematičan
RomancePovredio je pogrešnu ženu a taj greh je stigao na naplatu tek onda kada je shvatio da ima i previše da izgubi. Priča je samostalna ali je preporuka da se pročita makar poslednji deo iz objavljenog serijala Ljubav. Cover made by @NattKuznetsov