16.

2.7K 106 0
                                    

Anastasia

Sunce me je uporno udaralo u glavu, toliko jako i iritantno da sam se probudila. Okrenula sam se na drugu stranu i zajecala jer me je čitavo telo bolelo. Spoznaja me je opičila iznenada jer u prvim trenucima nakon buđenja nisam mislila ni o čemu. Jebote spavala sam sa Kozlovom. Zapravo nisam spavala, oterala sam ga iz njegove sobe nakon što je pozvao onu jadnicu i raskinuo sa njom. Makar sam se nje rešila. Ona je čini mi se malo plakala i nije mi bilo pravo jer ne želim da budem uzrok tuđe nesreće ali ovog puta sam izabrala sebe.

Gubljenje nevinosti me nije bolelo onoliko koliko su mi sve žene pričale da hoće. Pretpostavljam da sam imala sreće. Vasilij je bio pažljiv, videla sam koliko mu je bilo teško da se suzdrži ali nije želeo da me povredi i to mi se stvarno dopalo. Imati njega duboko u sebi je definitivno savršen osećaj. Strastven je ljubavnik, stalo mu je do toga da me zadovolji a to kako je stručno radio sa mojim telom neke stvari, ostavljalo me je bez daha.

Nekako sam se protegla, idalje sam osećala blago pulsiranje dole kao posledicu prethodne noći i ustala sam. Soba je bila totalno u njegovom fazonu. Skroz crno bela sa masivnim crnim krevetom i ormarom, i nekoliko skupocenih slika i naravno televizorom preko celog jednog zida. Nigde nisu visili bičevi i lisice kao i teleskopske šipke a to je dobar znak. Dobro malo sam preterivala ali to što me je jednu noć zadovoljavao samo svojim telom ne umanjuje činjenicu da sam sigurna da koristi neke sado mazo igračke. Otišla sam u svoju sobu i iznenadila se kad sam ga videla u krevetu. Spavao je dubokim snom iako je bilo skoro deset sati ujutru. Bila je subota pa mi je bilo čudno da je kod kuće ali sad kad nema devojku verovatno nema ni šta da radi. Otišla sam u kupatilo, istuširala se i obukla beli veš, najseksi koji imam a onda se vratila u sobu kod njega. Zamračila sam roletne i upalila klimu jer je bilo pretoplo i uvukla se u krevet kod njega. Htela sam još, šta da radim. On je ležao na leđima sa jednom rukom preko lica a drugom ispod jastuka. Čaršaf mu je bio između nogu pa sam ga polako izvukla i dobro odmerila njegov kurac. Bio je u poluerekciji, debeo i dugačak, obrezan i blago je naginjao u levo. Posebna priča je šta ume sa njim i kako zastrašujuće izgleda kada je skroz napaljen. Opkoračila sam ga i počela polako da ga ljubim po vratu i vilici, spuštala se niže i ljubila ga po grudima i stomaku i opet se vraćala poljupcima ka njegovom licu trljajući svoje telo o njegovo. Sela sam direktno na njegov kurac i polako se pomerala a on je postajao sve čvršći.

- Anastasia? - idalje je žmurio ali je imao blagi osmeh. Bio je nekako sladak.

- Hm?

- Šta radiš to?

- Mazim se sa tobom. - otvorio je oči, idalje je bio sanjiv ali vidim da će uskoro biti skroz spreman da preuzme igru.

- Dođi kod mene. - povukao me je na svoje grudi, zalepio šaku za moju guzu i jako me stisnuo. Poljubio me je za dobro jutro, polako i lenjo a ruka me je jače stiskala. Onda nas je okrenuo tako da sam bila na leđima, uvalio se između mojih nogu i trljao se po mojim gaćicama sve vreme me ljubeći po usnama. - Jel si dobro spavala?

- Aha.

- Zašto si došla sad kod mene? - ubrzao je karlicu i surovo se trljao po mom klitorisu ali nisam želela tako da svršim. Htela sam ga u sebi. Mislim da postajem zavisnica.

- Htela sam da... - pomerio je moje gaćice u stranu i polako celom dužinom ušao u mene. Zastao je, pogledao me i polako ga izvukao do kraja pa se sjurio opet u mene.

- Šta si htela Anastasia?

- Ja... svidelo mi se sinoć i... - uhvatio me je za glavu, legao skroz preko mene i polako me ljubio dok je ritmično ulazio i izlazio iz mene. Ovaj ritam me je izluđivao jer je sve radio polako, nije bio agresivan i napadan već me je osvajao postepeno. Osetila sam da mi se orgazam skuplja u stomaku, počele su ruke i noge da mi trnu ali nisam želela da ovaj osećaj prestane nikad.

ProblematičanWhere stories live. Discover now