14.

2.5K 100 4
                                    

Anastasia

Bila sam deset dana u Evropi na svom medenom mesecu. Sama. Trebala sam da ostanem dve nedelje ali iako sam obilazila neka od najverovatnijih kulturnih mesta na svetu bilo mi je dosadno samoj. Niko od moje porodice nije mogao da krene sa mnom zbog posla ili trudnoće i to je bilo uredu ali moj novopečeni muž me nije pozvao nijednom a to stvarno nije bilo uredu. Romantična jadnica kakva sam bila pomislila sam da je ono što se desilo između nas prve bračne večeri nešto promenilo u našem odnosu ali je više nego jasno da nije. Razbijala sam glavu razmišljajući zašto bi za ime sveta malo maženja promenilo njegov stil života i postavilo mene kao njegov broj jedan ili makar neki broj pri vrhu i nikako nisam naišla na odgovor. Zato sam bila razočarana svojim očekivanjima i srcem koje jače zalupa kad samo pomislim na njega. Jer meni malo maženja sa njim napravilo je haos u glavi i stomaku a on se toga verovatno ni ne seća jer je to odavno prerastao i prestao da radi.

Tako da se sada vraćam sama iz Italije i idem kod njega kući. Zapravo mojoj novoj kući. Jutro nakon svadbe odmah me je odvezao na aerodrom, nisam stigla ni da pogledam gde živi ali sam znala adresu. Taksijem sam se zaputila ka kući koja me je dočekala prazna osim par likova koji su čuvali kapiju i samo mi saopštili da Vasilij nije tu. Zvala sam ga nekoliko puta na mobilni pošto nisam imala ključeve ali je bio nedostupan. Izbesnela sam sama sa sobom jer sam bila mrtva umorna a moram sad drugi taksi da sačekam. Kroz pola sata sam bila na drugoj adresi gde su mu stanovi. Imala sam ključeve od oba a ne trebaju mi a kao za inat od kuće nisam uzela. Ušla sam u zgradu, pozdravila portira i zaputila se na poslednji sprat gde su mu pentahausi. Na spratu su bila samo dva stana ali pošto se iz jednog čulo žensko stenjanje koje me je ošamarilo čim se lift otvorio znala sam da sam na pravom mestu. Bes mi je zamračio pogled a suze su nedobrodošlo nadošle. Disala sam par minuta i smirila se, nema teorije da ću sada zaplakati. I onda sam ušla u stan koji čak nije bio ni zaključan. Vasilij se na kauču odpozadi zabijao u neku žensku koja je bila na sve četiri i vukao je za kosu.

- Da dušo jebote. Da. Da. Da. - ženska je vrištala, čulo se udaranje njegovog tela u njeno a on je bukvalno režao kao životinja. - Da. Molim te. Daj mi sve. O bože da. - nabio joj je glavu na dole u kauč i ubrzao ritam toliko da sam mislila da će joj njegov kurac izaći napred kroz usta koliko je nabijao. Nisam htela da im dozvolim da obave posao do kraja pa sam krenula ka njima a moje potpetice su lupale po parketu. Vasilij se sumanuto okrenuo ka meni a ženska je pokušala da se pokrije garderobom mada bezuspešno.

- Dušo stigla sam kući. - prošla sam pored njih i sela u fotelju prekrstivši noge. Ženska je bila potpuno šokirana mojim prisustvom a ja sam iskoristila priliku da odmerim ženu koja se upravo jebala sa mojim mužem. Ne znam koja od nas dve se više šokirala kad smo se pogledale jer smo bile skoro kao sestre bliznakinje. Ona je bila zgodna, izvajana u teretani i cela u blagim mišićima za razliku od mene koja sam svuda bila mekana. Ono što ju je takođe činilo mojoj suprotnosti je što je imala gomilu tetovaža po telu. Na stomaku je imala veliku odvratnu škorpiju, iznad sisa neke natpise kao i Crni a obe butine su joj skoro do kolena bile u nekom cveću u bojama. Bila je viša od mene, izvajana, kraće riđe kose kao što ja imam a to je bilo potpuno uvrnuto i mačkastih očiju sličnih mojim. I ono što je najvažnije, jebala je profesionalno mog muža. Bila sam ljubomorna toliko da bih je ubila. Jebote Vasilij definitivno ima neki problem kad jebe kurvu koja liči na mene.

- Jebote Anastasia ni... - Vasilij je nadrkano počeo da se oblači a ja sam mu se iscerila. Bolje i tako nego da legnem na patos i ubijem se od plakanja.

- Nisi me očekivao ranije jel? Eto iznenađenje. Znao bi da ti je upaljen telefon. No dobro, nemam ključeve od kuće a negde moram da spavam tako da sam po njih došla. Žao mi je što sam vas prekinula. - ženska je sada malo manje bila zbunjena a Vasilij je vidno osetio olakšanje. Kreten.

ProblematičanWhere stories live. Discover now