23.

2.3K 101 15
                                    

Vasilij

Sve me je jebeno bolelo. Bolelo me je dok dišem i trepćem. Nikad u svom životu se nisam osećao ovako bespomoćno kao sada. Jedva sam se podigao u polusedeći položaj jer sam hteo da budem muškarčina a zapravo mi je došlo zbog toga da zaplačem.

- Auh slatkice, baš loše izgledaš. Ten ti je izgubio poznati sjaj. - Aleks je sedeo pored mog kreveta i spremno držao u rukama čašu vode sa slamčicom pa mi se iscerio. I ja bih verovatno njemu da je situacija obrnuta. Pijem jebenu vodu na jebenu slamčicu. Mačo skroz.

- Duvaj ga.

- Mmm raspoložen si za to maco? - gospode bože. Zasmejao sam se jer je lik kreten a to me je tako jako zabolelo da sam mislio da ću se onesvestiti. Sav sam izbušen.

- Jebote prekini, boli me.

- Da pozovem sestricu da ti da nešto protiv bolova? Moja lutkica je osetljiva.

- O bože. - on se smejao kao kreten a ja sam se napinjao da se ne nasmejem a to je bilo još gore.

- Drago mi je da si dobro brate. Stvarno. - potapšao me je po ruci a mene su i zubi zaboleli.

- I meni jebote. Tako sam ošamućen, koliko dugo sam spavao posle operacije? Jel Kia dobro? Udarila je glavom u nešto jebote.

- Druže bio si deset dana u veštačkoj komi u koju su te stavili doktori da bi se oporavio. Ceo si sjeban i izubijan. Operisali su te skoro devet sati. - isuse hriste.

- Toliko loše ha?

- Jako loše. Bilo je pitanje da li ćeš preživeti uopšte. Anastasia te je obilazila svaki dan dok si bio na intenzivnoj jer je samo ona imala pravo da uđe a onda kad su te prebacili u ovu sobu pre četiri dana, Kia je visila ovde po ceo dan. Mislim da je uzela odmor ili tako nešto da bi sedela sa tobom. Anastasia joj je prenosila tvoje stanje sa intezivne a posle kad si prebačen ovde svraćala je rano ujutru pre nego što Kia dođe. Vole te ženske jebote. - nasmejao se ali nije mi baš bilo smešno. Jebeno sam bio ljut na čitav svet tako da mi pominjanje Anastasie nije dobro selo.

- Gde je Kia sad? Želim da je vidim.

- Ispred je. Vidi Vasilij, pusti Anastasiu da te vidi dok si budan, morate ozbiljno da razgovarate. Mislim da ima nešto da ti kaže a...

- Nek uđe Kia molim te Aleks. Znam da ti je sestra ali jebeno mi je ne spominji više.

- Vasilij pusti je da ti kaže šta ima a onda odluči šta ćeš. Poslušaj me. - jebeno ne.

- Pozovi mi Kiu. - Aleks je prevrnuo očima i izašao iz sobe. Bio sam umoran i u bolovima i nisam mogao ni da zamislim da sad vidim Anastasiu. Verovatno bih je zadavio.

- Vasilij? O dušo. - Kia je ušla i sela pored mene pa se isplakala. - Jel te boli puno?

- Dobro sam. Stvarno.

- O bože kako sam se uplašila. Tako dugo si bio u komi, mislila sam da nećeš uspeti da se oporaviš. Jebeno si me prestravio dušo. Više nikad Vasilij jel si me čuo?

- Razumeo lutko, više nikad me neće upucati. - ona se nasmejala kroz suze a mene je nešto probolo po sred grudi. Nije vreme za to.

- Nije smešno. Jel hoćeš da pozovem doktora?

- Ne treba. Vidi Kia... - kako joj objasniti jebote u šta sam se uvalio i zašto sam propucan.

- Sve znam dušo. Imala sam razgovor i sa policijom i sa Anastasiinim ocem. Znam da si upetljan u neka sranja i to mi je dovoljno da znam, ne moraš da mi objašnjavaš ništa jer to svakako ništa ne menja.

ProblematičanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang