୨⎯ "24.06.22" ⎯୧
*hyunlix
Cam kenarında bir masaya oturan ikili içeceklerini sipariş etmişlerdi. Hyunjin bir americano isterken Felix limonata istemişti. Bu konuda bile birbirlerine çok zıt duruyorlardı. Fakat ne demişler? "Zıt kutuplar birbirini çeker." İşte aynen öyleydi. "Neyden başlamak istersiniz?" "Öncelikle sizli bizli konuşma yerine senli benli konuşabilir miyim?" "Tabii ki! Ben sizden yani senden çekindim. Öyle konuşmamı istemezsin diye." "Haklısın. Şahsen ben de ilk konuşmamızda beni tersleyen biriyle nasıl konuşacağımı bilemezdim. Özür dilerim tekrardan." "Benden özür dileme lütfen."*yeji ve diğer kızlar
Yuna ağzındaki kahveyi püskürtmüştü. "Hyunjin abi biriyle dışarı çıkmış. Aman tanrım! Kıyamet kopacak." Yeji kafasını çevirince babası ve Felix abisini görmeyi beklemiyordu. "OHA FELİX ABİ!" Biraz sesli bağırmıştı ki Felix ona seslenen biri olduğunu düşünüp etrafına bakınmıştı. Hırkasıyla yüzünü saklayan Yeji gülmemek için zor duruyordu. "Artık kafanı kaldırabilirsin." Dedi Lia. "Yalnız Felix abi gerçekten süpermiş." Ryujin yüzünü buruşturdu. "Adam neredeyse otuz yaşında." "Zaten evleneyim demedim Ryu." "Ay yeter. Keşke duyabilsem. Gitsem ayıp olur mu?" "Saçmalama Yeji! Belki dateteler şu an?" "Haklısın Yuna."
*hyunlix
"Yejiyle aramızda kan bağı var fakat o benim öz kızım değil. Ben 20, Yeji 6 yaşındaydı. Ablam ve eniştem tatile çıkmışlardı üç günlüğüne. Ben de yaz tatilindeyim diye Yeji'yle kalmayı kabul etmiştim. Yolda bir trafik kazası sonucu ablamı kaybettim. Eniştem de ağır yaralıydı. Yaklaşık bir yıl kadar hastanede kaldı. O sırada ben artık Yeji'yi yeni ailem olarak görmeye başlamıştım. Babası olacak o adam ona bakamayacağını söyledi ve kaçtı. Yeji'yle baş başaydık artık. O büyüdü ben meslek sahibi oldum derken zamanla bana dayı değil baba demeye başladı. Zaten küçükken de beni babasıyla karıştırırdı. O yüzden bir tarafım hep baba demesine alışıktı. Gel zaman git zaman artık o benim kızım oldu ben de babası." Felix masadaki peçeteyle göz yaşlarını temizledi. "Af edersin kendimi tutamadım. Sen gerçekten hayatımda tanıdığım en iyi babasın Hyunjin. Yaşın çok genç olmasına rağmen onu yanına alıp her şeyini tamamlamayı başarmışsın. Kendinle gurur duymalısın. Aynı zamanda kızını da çok güzel yetiştirmişsin." "Teşekkür ederim Felix. Ancak son zamanlarda onu gözümün önünden ayırmak hiç istemiyorum." Hyunjin ağlamamak için derin bir nefes almış ve biraz susmuştu. "Rüyamda gerçek babası olacak o adam onu benden almaya gelmişti. Ve elimden bir şey gelmiyordu. Onu kaybetmekten çok korkuyorum. Belki onun üzerine düştüğüm için benden bıktı ama ona bir şey olacak düşüncesi beni mahvediyor." "Eğer bu konuyla alakalı bir şey derse emin ol ona anlatabilirim. Bu arada.." Felix telefonunu açtı. "... numaranı kaydet. İstediğin zaman konuşabiliriz." Biraz daha sohbet ettikten sonra hesabı kim ödeyecek kavgasının ardından arabaya bindiler.
hwangiehyunjin: w/@leefelix 💗
leefelix:🫶🏻୨⎯ "24.06.22" ⎯୧
Arkadaslar yorumlar ve oylar benim ekmek param cocuklarim ac mi kalsin😭😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neighbors
FanfictionFelix'in apartmanina yeni birileri tasinir. Basta onlari kibarca agirlamak istese de yeni komsusu Hyunjin'den ayni yakinligi alamaz. Bunun uzerine Hyunjin'in kizi Yeji, devreye girer. iyi eglenceler!!!