୨⎯ "21.08.22" ⎯୧
"Bir an hiç gelmeyeceksiniz sandım!"
"Geldik ya hyung. Biraz dolaştık. Geldiğimiz yolda Felix'in küçükken kaybolduğu parkı gördük. Ondan geciktik biraz."
"Sorun yok. Siz dinlenin isterseniz. Yemek de hazır. Benim iki saatlik küçük bir işim var. Takılın siz."
"Görüşürüz hyung."
"Görüşürüz Felix."
—
"Çok lezzetliymiş yemekleri."
"Benimkiler de öyle."
"Öyle mi? Hiç tadamadım ama ben."
"Fırsat olmadı hayatım. İstediğin her şeyi yapabilirim. Böyle bir eşi herkes bulamaz."
"Bana ne diğerlerinden. Seni ben aldım yeter işte."
Yemeklerini yedikten sonra mutfağı toparlayıp odalarına gittiler.
Felix yatağa oturmuş telefona bakıyor, Hyunjin de gizlice onu çiziyordu. Felix sıkılmış ve telefonu bırakmıştı. Arkasına dönünce de sevgilisinin ağzı açık ona baktığını gördü.
"Hyunjin noldu?"
"Yarım kaldı resmin."
"Üzgünüm sevgilim ama bilmiyordum."
"Üzülme canım. Nolacak."
Felix yerinden kalkıp Hyunjin'in yanına oturdu.
"Sana makyaj yapmamı ister misin?"
"Nasıl yani?"
"Bas baya makyaj işte. Ama bir tık ışıltılı falan."
"Olur. Yap bakalım."
Felix heyecanla yataktan kalkmış ve bavulundan küçük çantasını çıkarmıştı.
"Şimdi elimizde iki seçenek var. Gri mi istersin yoksa siyah mı?"
"Gri olsun."
"Harika!"
Felix sevgilisinin yanına oturmuş yüzüne kapatıcı sürüyordu. Ancak birazcık zorlanıyordu. Hyunjin de bunu fark edince Felix'i belinden tutup kucağına oturtturdu.
"Böyle daha iyi." dedi sırıtarak.
"Bence de."
Felix, Hyunjin'in yapmak istediğini anlamış ve oyun oynamak istemişti. Oturduğu yerden biraz ileriye oturmuştu. Ama bunu kalkarak yapmaktansa üzerinde sürtünerek yapmıştı.
Tabi Hyunjin bunu beklemediği için ağzından minik bir mırıltı çıkmıştı.
Felix sırıttı.
"Yüz makyajın bitti. Göz makyajını yapacağım şimdi."
Yanlarında duran far paleti ve fırçayı aldı. Fırçaya aldığı hafif simli griyi sağ göze itinayla uyguladı. Arada "tozutmaması" bahanesiyle yüzünü üflüyordu Hyunjin'in. Sol gözü de bitirdiğinde fark etmeden tuttuğu nefesini verdi.
"Şimdi kısa bir eyeliner çekip gözlerinin altına taş koyacağım."
Eyelinerı güzelce çektikten sonra taşları yerleştirmek için Hyunjin'e daha çok yaklaştı.
Sağ gözünün altına iki tane yerleştirdi ve aynısını sol gözüne yaptı.
"Son bir şey kaldı."
Yerinden kalktı ve çantasından parlatıcı çıkardı.
"Bunun tadı çok güzel. Yani bilerek yemiyorum tabii ki."
Kucaktaki yerini aldıktan sonra parlatıcıyı da sürdü ve işi bitmişti.
"Çok güzel oldu!"
Hyunjin de telefon kamerasından kendine baktı.
"Bayıldım! Bana tekrar aşık olacaksın."
"Sana her geçen gün yeniden aşık oluyorum Hyunjin."
Sevgilisinin güzel dudaklarına kapandı Felix. Yavaş ve tadını çıkartarak öpüyordu. Hyunjin onu belinden tutarken o da Hyunjin'in omuzlarını tutuyordu. Yavaşça birbirlerinden ayrıldılar.
"Makyajın güzel olmasaydı seninle uzunca bir işim olacaktı."
"Ama..."
Hyunjin biraz üzülmüştü. Felix onu çenesinden tuttu ve kendine çevirdi.
"Bu gece seni odamda bekliyor olacağım." Göz kırptı ve yerinden kalkıp tuvalete gitti.
Hyunjin ise onun bu hallerine alışmış değildi.
———————
minik smut tarzi bir sey okumak ister misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neighbors
FanfictionFelix'in apartmanina yeni birileri tasinir. Basta onlari kibarca agirlamak istese de yeni komsusu Hyunjin'den ayni yakinligi alamaz. Bunun uzerine Hyunjin'in kizi Yeji, devreye girer. iyi eglenceler!!!