🪷.8

445 48 8
                                    

୨⎯ "28.06.22" ⎯୧

     Felix elindeki pankek tabağını masaya koydu ve Hyunjin'in yanına oturdu. "Birazcık başını eğ, bakayım." Hyunjin denileni yaptı. "Acırsa söyle." Felix şu an Hyunjin'in bacakları üzerimdeydi. Eğer otursa kucağında olurdu. "Felix acıyor." Felix hemen elini çekti. "Sana bir buz getireyim şişerse daha kötü olur."

Felix elindeki buzu Hyunjin'in kafasına koyarken dengesini kaybedip Hyunjin'in kucağına düştü. Kalkacağı sırada Hyunjin -kendi bile şaşkındı şu an- Felix'i belinden tuttu. "Kalkmana gerek yok." Felix bunu beklemiyordu. "Peki."

Yeji şu an bunu görse delirirdi.

Zilin çalmasıyla Felix yerinden hızla kalkmış ve buzu Hyunjin'e vermişti. "Hoş geldiniz." Yeji anında Felix'e sarılmıştı. "Hoş buldum." Felix, Yeji'den ayrıldıktan sonra elini Ryujin'e uzattı. "Sen de hoş geldin... Ryujin." "Hoş buldum."

Kızlar da içeri geçtikten sonra kapıyı kapattı ve saloma ilerledi. "Başına ne oldu baba?" "Dolap kapağına vurdum." Felix her ne kadar çabalasa da gülmesini tutamamıştı. "Her neyse hadi masaya gelin."

"Eee anlatın bakalım 'arkadaşlığınız' nasıl bu düzeye geldi?" Dedi Yeji sırıtarak. "Konuşarak, birbirimizi tanıyarak." Dedi Hyunjin kızının yaptığı imayı anlayarak. "Hadi bitirmişsin yemeğini kalk bakalım." "Bırak kızı Hyunjin sohbet ediyoruz işte." "Hayır Felix. Dediğimi yap Yeji." Hyunjin biraz gereksiz yere yükselmişti. Yeji elindekileri fırlatıp -gerçekten fırlatıp- masadan kalkmıştı. Ryujin de hemen onun peşinden kalkmıştı. "Neden bu kadar kızdın?" "Resmen ima yapıyor." "Neyin iması?" "Felix dalga mı geçiyorsun? Kız utanmasa sevgili misiniz diyecek." "Bırak desin. Küçük o. Ben de onun yaşındayken yakın arkadaşlar için düşünürdüm bazen böyle şeyler. Hem yanına Ryujin varken demen kötü oldu. Konuş bence." "Diyorsun?" "Evet Hyunjin. Diyorum." Hyunjin masadan kalkıp odaya ilerledi.

"Girebilir miyim?" "Hayır." "Yeji konuşabilir miyiz?" Yeji kapıyı açtı. "Dinliyorum." "Özür dilerim kızım. Fakat Felix belki rahatsız olur diye böyle şeyler demeni istemedim." "Bir şey demedim ki. Sadece nasıl yakın oldunuz dedim. İlk gördüğün gün kovduğun birinin gece evinde kalıyor, mesajlarıma bile bakmıyorsan bunu sormam normal değil mi?" Ortam iyice gerilmişti. Felix de yanlarına gitmişti. "Sınırını aşma Yeji." "Sen aşınca bir sorun olmuyor ama." "Sana saygısızca konuşmadım hiçbir zaman." "Öyle mi? Saygısız mıyım? O zaman söylediğin lafın hakkını vereyim. Nasıldı dün gecen? Eğlendin mi? Veya sevgilinle yatarken aklına geldim mi? Seni saat ikiye kadar bekledim. Ama sen neredeydin? Dur cevap vereyim..." "Yeji! Kes artık sesini. Haddini aştın iyice." Felix, Hyunjin'i kolundan çekip salona götürdü. Ardından tekrardan kızların yanına gitti. Cebinden biraz para çıkardı ve Ryujin'e verdi. "Bir yere gidip oturun kafanız dağılsın. Bana da haber verin." Ryujin kafasını salladı ve Yeji'yi evden çıkardı.

୨⎯ "28.06.22" ⎯୧

neighborsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin