୨⎯ "31.08.22" ⎯୧
"Resmen sevgilisini bana tercih etti."
Yeji konuşurken bir yandan göz yaşlarını siliyor bir yandan da arkadaşlarından onay bekliyordu.
"İyi de Yeji, baban seninle ilgilendiği zaman bıktım diyordun şimdi de ilgilenmiyor diyorsun. Onun da bir hayatı var. Lütfen karar ver."
Lia bıkkınlıkla bunları söyleyip odadan çıkmıştı. Ryujin'in ölümü belki Yeji kadar onu da etkilemişti. Fakat üçü de onu çok umursamıyordu. Lia bu duruma sinir olmuştu. Yeji'nin babasıyla ilgili olmayan sorunlarını dinliyordu yıllardır. Ona bir kere bile kendi babasıyla arası nasıl diye sormamıştı. Oysa ki Lia onu hep dinliyordu.
Yuna, Lia'nın uzun süre gelmediğini fark edince yerinden kalktı.
"Ben bi Lia'ya bakıp geleyim."
Yuna merdivenleri inip mutfağa indi.
"Lia?"
Lia göz yaşlarını sildi ve arkasını dönüp gülümsemeye çalıştı.
"Neden ağladın?"
Yuna anlamıştı.
"Ağlamadım."
"Emin misin?"
Lia bu sorunun üzerine kendini tutamadı.
Yuna yanına gitti ve ona sarıldı.
"Anlatmak ister misin?"
"Yuna sadece çok sıkıldım. Ryujin'in hatırına Yeji'yle yakındım. Şimdi o yok ve artık buna gerek kalmadı. Ona rağmen yanında olmaya çalışsam da babasıyla olmayan sorunlarını anlatıyor. Keşke tek derdim babamın sevgilisi olsaydı. Bir kere bile bana istediğimi almayan, yapmayan veya nasıl olduğumu sormayan bir babaya sahipken bunları dinlemek sinirimi bozuyor."
"Haklısın. Hatır için göz yumuyordum ben de. Konusu gelince konuşuruz tamam mı? Sıkma canını. Gel ne zaman istersen konuş benimle."
"Teşekkür ederim Yuna."
—
"Felix uyanır mısın acaba? Hadi daha kahvaltı yapacağız.""Beş dakika daha."
"İyi beş dakika sonra kendin girersin duşa."
Felix gözlerini açmıştı.
"Ne?"
"Diyorum ki oyalanırsan kahvaltıdan önceki duşa tek girersin."
"Uyandım ben?"
"Arsız. Yatsana sen beş dakika daha."
"Hadi canım daha kahvaltı yapacağız." Felix sırıttı ve sevgilisiyle duşa ilerledi.
——————
AY SONUNDA YB ATTIM SUKUR
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neighbors
FanfictionFelix'in apartmanina yeni birileri tasinir. Basta onlari kibarca agirlamak istese de yeni komsusu Hyunjin'den ayni yakinligi alamaz. Bunun uzerine Hyunjin'in kizi Yeji, devreye girer. iyi eglenceler!!!