୨⎯ "14.09.22" ⎯୧
"Sen şunu doğru düzgün anlatsana bana."
"Felix hyung boş ver bende kalsın."
"Jeongin!"
"Apartmandaki bazı insanlar sizin hakkınızda konuşuyorlardı. Öpüşürken falan da görmüşler. Ben de sinirlendim. İlk insancıl bir şekilde konuşmaya başladım. Bunlar küfür edince ben de çaktım yumruğu. Onlar da bana çaktı aynı şekilde. Kavga gürültü derken yoldan geçenler ayırdı."
Felix yerinden kalkıp Jeongin'e sarıldı.
"Teşekkür ederiz Jeongin ama kendini tehlikeye atma lütfen."
"Ben de kalkayım artık. Zahmet de verdim size. Sonra görüşürüz."
—
"Ee nerde kalmıştık?""Yuh Hyunjin ya ne arsız birisin."
"Sen beni istemiyorsun."
"Ney? Ben mi? Komik şakaymış ama gülmedim."
"Niye uzaksın o zaman?"
"Hayatım sana uzak olur muyum hiç? Kendime en yakın olduğum insana uzak olmam, benim sonum demek. Tamam mı?"
Hyunjin bu aralar hassas biriydi. Her şey için ağlayabilir, üzülebilir veya anlık yükselmeler yaşayabilirdi.
"Sen iyi olduğuna emin misin? Bu sıralar biraz farklısın."
"Sadece yorgunum. Biraz kafa dinlemek istiyorum. Bu yüzden de bize bilet aldım. Seni tanıştıracağım biri var demiştim ya. Chris, Avusturalya'da. Kalacağımız yer hazır yani. Sadece uçak biletini aldım. Üç gün sonra uçağımız kalkıyor. Hazırlanalım güzelce. Olur mu?"
"Ama Yeji?"
"Sevgilim ben her şeyi düşündüm. O da kendi arkadaşlarıyla kalacak. Bir haftalık küçük bir ev kiraladık ailelerle. Onlar orada beraber olacak. Sorun yok yani. Keyfine bak olur mu?"
"Seni seviyorum Hyunjin."
"Ben de seni seviyorum sevgilim."
୨⎯ "libby" ⎯୧
tatilde yasamalarini istediginiz bir sey var mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
neighbors
FanfictionFelix'in apartmanina yeni birileri tasinir. Basta onlari kibarca agirlamak istese de yeni komsusu Hyunjin'den ayni yakinligi alamaz. Bunun uzerine Hyunjin'in kizi Yeji, devreye girer. iyi eglenceler!!!