🪷.10

430 51 0
                                    

୨⎯ "14.07.22" ⎯୧

Felix kendini uzun zamandan sonra ilk kez bu kadar berbat hissetmişti. Bazı şeylerin düzeleceğine inanırken daha da berbat hale gelmişti. Bir tarafı kendini de suçluyordu içten içe. Yalnız kalmaktan nefret ediyordu-canı sıkkınken-. Şu an birine ihtiyacı vardı. Fakat Jeongin şehir dışındaydı. Sonrasında Jisung'u aramak aklına geldi. Çok fazla buluşamasalar da hep iletişimde olurlardı. Buluşmak istedikleri zaman da anında görüşürlerdi. Liseden beri birbirlerini tanıyorlardı.

"Alo, nasılsın?"
"İyii, söylemesi ayıp dateten* döndüm. sen kötüsün sanki?"
"evet biraz. gelebilir misin?"
"çıktım evdeeen."
Felix telefonunu bırakıp odasına ilerledi. Evinin bir anahtarı da Jisung'da vardı.

Hyunjin'in dedikleri aklından çıkmıyordu. Onu düşündükçe babası aklına geliyordu. Sonra annesi, kendi çocukluğu ve devamı. Düşüncelerden düşüncelere atlıyordu. Hyunjin'in ona bağırmasını düşünürken kendini bir anda ilk taşındığı zamanda buluyordu. Baktığınız zaman çok zıt şeylerdi. Fakat zihni o kadar dolu ve kalabalıktı ki istemsizce oluyordu. Derin bir nefes aldı ve mutfağa ilerledi. Sonra bu sabah yaşanan geldi aklına. Acıyla karışık bir şekilde güldü ve bardağına su doldurdu. O sırada Jisung da gelmişti.

"Ben geldiiim."
"Hoş geldin Jisung."

İkisi sıkıca sarıldıktan sonra içeri geçtiler.

୨⎯ "14.07.22" ⎯୧

💗💗💗💗
selamlar 🖖 ozlediniz mi beni🤨🤨🤨 saka saka ben ozlemisim burayi AMA HALIM YOK YB YAZMAYA
keske texting olsa😔😔
ama koca koca adamlaei nasi tum gun yazistiayim?? anca kizlarin grubunu okuruz neyse kankisler yeni fic de yaziuorum ona da bakarsiniz opuyorum falan fistik byeee

neighborsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin