🪷.20

374 39 1
                                    

୨⎯ "01.08.22" ⎯୧
oncelikle ficin ikinci ayi sanirim bunun serefine uzun yazmaya calisacagim. iyi okumalar!!

Yeji babalarından önce kalkmış ve mutfağa ilerlemişti. Onlara minik bir sürpriz hazırlamak istiyordu. Ancak çok dalgındı. Ryujin'i düşünüyordu istemsizce. Domatesleri keserken parmağını da kesmişti yanlışlıkla.
"bir sen eksiktin." diyerek söylendi.

Banyoya gidip parmağına yara bandını yapıştırdı ve tekrar mutfağa ilerledi. Ancak karşısında bir misafiri vardı.

"Felix abi ses mi yaptım?"

"Hayır Yeji ben bu saatte uyanırım normalde de."

"Ama sürpriz olacaktı."

"Bence yardıma ihtiyacın var. Parmağın acıyor mu?"

"Biraz. Ama parmağımın acısını umursamıyorum."

"Ryujin'i düşünüyorsun çünkü. Bu da sana zarar veriyor. Bak canım her sevdiğimiz kişi bizi sevemez. Tıpkı bizim her bizi seveni sevmediğimiz gibi. Sana da bu zamana kadar elbet çıkma teklifi edilmiştir. Fakat sen de hepsini kabul etmedin. Ve şu an onlarda kendi hayatında. Tıpkı senin yapman gereken gibi. Seninle her konuda konuşabiliriz güzelim ama kendini üzmemen şartıyla. Anlaştık mı?"

"Anlaştık. Ama bilemiyorum. Bazen öyle davranıyordu ki Lia bile sonrasında bana 'noluyor?' diye sorardı. Zaten bunu bir tek o biliyordu."

"Ryujin sana bu çocuğu ne zaman anlatmaya başladı?"

"Bir ay önce falan. Neden ki?"

"Belki de başka bir sebepten ötürü gitmesi gerekti. Sana da bunu bahane etmeyi tercih etti."

"İyi de neden yapsın?"

"Ryujin'e benzer bir yanım olduğunu sanmıyorum."

"Yani sorsam anlatır mı?"

"Uzun ve güzel bir arkadaşlığa sahipsiniz. Ve olgun kızlarsınız. Kahvaltıdan sonra görüşmek istediğini söyle. Babanla seni bırakırız. İster misin?"

"Bayılırım! Teşekkür ederim baba."

Yeji, babasına sıkıca sarılmıştı. Felix ise bu kelimeyi duyunca gözlerinin dolduğunu hissetmişti.

"Bensiz mi sarılıyorsunuz? Ne ayıp!"

Yeni uyanmış Hyunjin de ailesinin yanına adımlamıştı.

"Bu arada yanık kokuyor."

Yeji hemen geri çekildi.

"Ekmekleri unuttum! Hepsi Ryujin'in suçu."

"Hiç uğraşmayın o zaman dışarıda yeriz."

"Hyunjin artık evime gitmem lazım."

"Niyeymiş?"

"Kıyafetlerim evimde çünkü. Alt katındayım zaten sanki başka şehire gidiyorum."

"Çilingiri ara o zaman. O gelene kadar Yeji ve ben de hazırlanmış oluruz."

———
selamlar!! 300 kelime oldu bence guzel🤌🏻🤌🏻
final yakindir bu arada
kizlar diger bolumde yuzlesiyor hazir olun
sonra chris ile tanisacaklar
ve boom 💥 nikah
kisacasi hazir olun final geliyor...

neighborsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin