🪷.11

416 44 3
                                    

୨⎯ "14.07.22" ⎯୧

Felix başından geçenleri ağlayarak anlattıktan sonra, Jisung bir güzel Hyunjin'e hakaret etmiş ve Felix'e kendi tabiriyle 'hot girl summer' yapmasını önermişti. Felix her ne kadar bu fikire gülse de Jisung baya ciddiydi. Zaman biraz ilerledikten sonra kapının çalmasıyla Jisung yattığı yerden kalkmış ve kapıyı açmıştı. Karşısındaki kişi Hyunjin olur diye de en sinirli ifadesiyle- ki böyle bile şirindi- onu karşılamayı düşünüyordu. Fakat kapıyı açınca karşısında genç bir kızı görmeyi beklemiyordu.

"Merhaba Felix abi evde mi?"
"Feliiix bir kız seni soruyor."

Felix odasından çıkıp kapıya gittiğinde Yeji'yi görmüştü.

"Konuşabilir miyiz?"
"Tabii Yeji geç içeri."

Üçü salonda otururken Yeji, Jisung'dan dolayı konuşamıyordu.

"Aman meraklı değilim ben de zaten sizin sohbetinize. Gidiyorum ben Felix. Hadi öptüm." diyerek evden çıkmıştı.
Felix arkasından sadece bakmakla yetinmişti.

"Dinliyorum?"
"Bugün için çok özür dilerim. Babama olan sinirimi senden çıkarttım."
"Babana neden sinirliydin?"

"Dün gece eve gelmedi. Sorun bu değil zaten. Bana söyleseydi aptal gibi beklemezdim. Yatar uyurdum."

"Sadece buna bu kadar sinirlendiğini sanmıyorum. Anlatmak istediğin başka bir şey yok mu?"

"Ryujin başka bir çocuğu seviyormuş. Bana tüm gece onu anlattı. Geçiştirmeye çalışsam da susmadı. Bu beni çok üzüyor."

"Bunu Ryu'ya anlatman gerekirdi. Veya kendini yeterince iyi hissetmiyorsan katılmak istemiyorum diyebilirdin. Babanın bu aralar nelerle boğuştuğunu biliyorum. O boğuştuğu şeyler de düşünceleri. Seninle alakalı düşünceleri. Senin için her şeyin en iyisini isteyen ve bunun için çabalayan bir babaya sahipsin. Ondan da özür dilemelisin."

Kapının çalması Felix'in terapi niteliğindeki sohbetini bozmuştu. Kapıyı açınca Hyunjin'i görmesiyle geri çekildi.

"Rahatsız ediyorsam kusura bakma. Yeji'yi almaya geldim."

Felix, Yeji'ye baktığı zaman istemediğine dair hareketleri olduğunu fark etti. Hyunjin'in yanına yaklaşıp fısıldadı.

"Yeteri kadar üzgün ve gergin. Üzerine gitme ve kızını dinle. Sana anlatmadığı şeylerden ötürü duygu patlaması yaşamış."

Yeji onlar konuşurken çantasını alıp yanlarına gitmişti.

"İyi akşamlar Felix abi."
"İyi akşamlar canım."

Felix kapıyı kapattı ve direkt odasına geçti.

neighborsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin