Sorumla birlikte küçük bir kahkaha daha patlattı. Küçük patlamaları hoşuma gitti. "Sevgilim olduğunu anlayıp garipsedin değil mi?" Dedi alaycı bir biçimde.
"Ne alaka? Benim ölen sevgilim de erkekti." Dedim. Aşırı derecede şaşırmış olacak ki gözlerini pörtletti "NE! Oha ben hiç buna ihtimal vermemiştim pardon... Ve akşamdan kalma olunca biraz huysuz olurum kusura bakma." Dedi. Sırıttım.
"Önemli değil. Bu arada gel sana kahve yapalım, iyi gelir." Daha çok gülümsedi. "Kahveye bayılırım..."
"Sevindim." Dedim ve ayağa kalktım. O ise benim salıncağımı çok sevmiş olacak ki zorlama bir şekilde kalktı.
"Filtre kahve yapıyorum?" Kafasını sertçe salladı. "Lavobo nerede?"
"Yukarıda, koridorun sonunda." Dedim ve onun hızlıca yukarı çıkışını seyrettim. Kendime de bir bardak hazırladığımda çoktan yanıma gelmişti.
"Evin gerçekten güzelmiş ayrıca sohbetin de sardı bence konuşmayı sürdürebiliriz."
Bu kadar hızlı karar vermesi komikti. "Bunlara karar vermek için biraz erken ufaklık." Dedim. Bence çoğu kişi böyle düşünürdü.
O salıncağa, ben de tekli sallanan koltuğuma oturdum. "Anlat bakalım Hinata Shoyo. Kimsin?"
Kahvesinden usulca bir yudum aldıktan sonra konuşmaya başladı. "Hmm ben hinata Shoyo. 26. yaşıma gireceğim. Annem ve babam iyi insanlardır ama onlar için bana tek iyilikleri küçüklüğümden beri para olmuştur. Manevi desteği asla alamadım yani. Annem çalışmayıp sözde bana bakıyordu ama eskiden bir petrol ofisinde müdürmüş. Babamla da orada tanışmışlar. Babam hisselere ortak olmayı teklif etmiş. Bu şekilde işte. Ben ressamım. Kendi sergim var ama kapattım. Tek ve ilk sevgilim öleli tam 1 yıl oluyor. Lisede tanışmıştık. Sonra... En sevdiğim renk... Bilmiyorum her renk güzel. Doğum günlerine ve hediyelere çok önem veririm. Kitapları çok severim, böcekleri sevmem... Ha bir de biraz alkole ve sigaraya zaafım var. Hepsi bu kadar olmalı. Zamanla beni daha çok tanıyacaksın zaten."Zamanla yani... Of ne kadar hızlı bağlanıyordu bu gerçekten. Şu an ben de boşluktaydım, her an ben de bağlanabilirdim.
"Ne desem bilemiyorum Hinata. Umarım daha iyi tanırım."
"Sıra sende Kageyama."
▼・ᴥ・▼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cemetery/kagehina
Fanfictionmezarlar bizden insanları alır lakin bazen bazı istisnalar olabilir. TW: intihar!