1 hafta sonra
Hinata'nın yaraları neredeyse kapanmıştı. Artık tam anlamıyla birlikte yaşıyorduk. Yalnız bazı kurallar ve şartlar olması gerektiğini düşündük ve birlikte bir liste yaptık.
1- Hinata ev işlerini yapacak, sergiyi açtığı zaman kira ödemesi yapmaya başlayacak.
2- Hinata kira ödemeye başladıktan sonra ev işleri bölüşülecek.
3- kıyafetlerimiz ayrı yıkanacak.
4- Kageyama uyurken hinata ses çıkartırsa evden atılacak.
5- mezarlığa gitmek yasak.
6- tek başımıza içki içmek yasak.
7- günde en fazla bir paket sigara içebiliriz.
8- artık günde iki bardaktan fazla kahve yok.
9- ölüler hakkında konuşmak yasak.
10- eğer Hinata mutfak tezgahını kırarsa o yaptırtacak.
Maddeler saçma gelebilir ama bizim için gayet iyi sayılırdı. Hinata'ya kıyafet ve resim malzemeleri almıştık. Sürekli bana olan borcunu ödeyeceği hakkında konuşuyordu ama o bana borçlu değildi. Bana tek hissettirmediği için yeterince minnettardım zaten.
Şimdi de ilk günkü gibi balkonda sigara-kahve yapıyorduk. Az önce pişti oynadık ve bana 19 el kaybedince küstü. Şimdi de karşımda telefonuyla ilgileniyor.
"Yarın işe gideceğim Hinata, sana iyi uykular."
"İyi geceler Kageyama!"
Dedi ve sigarasını söndürdü. Ben de kahve bardağımı alıp odama çıktım. Hinata da peşimden geldi ama kendi odasına girdi. Seslerden anlamıştım ki, resim çiziyordu. Seviniyordum, benim aksime onun amacı vardı. O benden daha güçlü bir insandı.
(◕દ◕)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cemetery/kagehina
Fanfictionmezarlar bizden insanları alır lakin bazen bazı istisnalar olabilir. TW: intihar!