18♡

25.5K 1.4K 208
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar ^^

"Mine, hadi uyan kızım. Kalk bir şeyler ye." Annemin sözleriyle birlikte yavaşça araladım gözlerimi. Doğrulup oturur pozisyona geçtiğimde ellerimle şakaklarıma baskı yaptım. Muhtemelen çok fazla uyumuştum ve fazla uyku baş ağrısı yapıyordu.

"Hadi kızım. En sevdiğin köftelerden yaptım."

"Tamam anne gelirim birazdan." Gülümsedi ve odadan çıkarak kapımı kapattı. Derin bir nefes alıp telefonumu sessizden çıkardım. WhatsApp'tan ardı ardına bildirimler gelmeye başladı.

Kurt Bakışlım: Neden cevap vermiyorsun bana?

Kurt Bakışlım: Bilmeden bir şey mi yaptım?

Kurt Bakışlım: Hadi ama bücür, kaç saattir cevap vermiyorsun bana!

Tekrar görüldü attım ve mesajlardan çıktım. Diğer hesabıma geçtiğimde ordan da mesajlar gelmişti. Bu mesajlar da Alperen'dendi.

Kurt Bakışlım: Merhaba Mine.

Kurt Bakışlım: Öğlen sınıfa geldim ama göremedim seni.

Kurt Bakışlım: Bir sorun yok değil mi?

Mesajları okuduktan sonra derin derin nefesler alıp kendimi sakinleştirmeye çalıştım. Bu çocuk kesinlikle benden hoşlanıyordu. Ve ben bundan hiç memnun değildim.

Siz: Biraz hasta olduğum için eve geldim.

Siz: Bir sorun yok.

Siz: Sen niye gelmiştin sınıfa?

Tam mesajlardan çıkacakken Alperen'in çevrimiçi olduğunu gördüğüm için biraz duraksadım. Mesajlarım henüz mavi tik halini almamıştı. Muhtemelen başkasıyla konuşuyordu. Tam öfkeyle telefonu kapatacakken mesajlar mavi tik olunca ne yazacağını merak ettiğim için durdum.

Kurt Bakışlım: Geçmiş olsun.

Kurt Bakışlım: Bir şey soracaktım sana ama unuttum jsjsksks.

Siz: Teşekkür ederim.

Siz: Tamam o zaman daha sonra görüşürüz.

Kurt Bakışlım: Peki, dikkat et kendine.

Siz: Sen de.

Kurt Bakışlım: :)

Siz: (:

Oflayarak bu hesabımdan çıktım. Tekrar önceki hesabıma girdiğimde Alperen'in tekrar mesaj attığını gördüm. Demek ki çevrimiçi olduğu sırada bana yazıyormuş.

Kurt Bakışlım: İyi de neden?

Kurt Bakışlım: Yine ne eşeklik ettim ben?

Siz: Yaptığın bir şey yok.

Siz: Ben o kadar kişi içinde sadece benimle konuşuyorsun sanmıştım ama yanılmışım.

Kurt Bakışlım: Hayır yanılmamışsın, sadece seninle konuşuyorum.

Siz: Yalan söylemene gerek yok.

Siz: Bugün bir kızla kantinde oturduğunu gördüm Alperen.

Kurt Bakışlım: Sen ciddi misin?

Siz: Ciddiyim.

Siz: Bundan sonra konuşmamızın ikimize de faydası yok.

Siz: Kendine iyi bak.

Bu kişiyi engellediniz. Değiştirmek için dokunun.

Engellemiştim onu. Belki herkese çok saçma gelebilirdi bu yaptığım şey ama bence haklıydım. Alperen benim Mine olduğumu bilmiyordu. Hem mesaj yazıyordu hem de normal hayatta konuşuyordu. Ama dediğim gibi ikimizin aynı kişi olduğunu bilmiyordu. Başkalarıyla da konuşuyordu, bu apaçık belliydi. Onun hayatında bana yer yoktu. Ben salak salak hayaller kurmuştum ama o hayaller asla gerçekleşmeyecekti. Her zaman olduğu gibi...

Oy verip yorum yapmayı unutmayın lütfen.

Yeni bölümde görüşmek üzere, hoşça kalın<3

gulguler0

Misri...

Bücür// Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin