33♡

21.4K 1.4K 134
                                    

Alperen'i engelleyip her zaman kullandığım hat dışındaki bütün hatları kırıp attım. İlk numaraya döndüğümü düşünemezdi nasıl olsa, boşuna yeni hat almaya gerek yoktu. Hem zaten ailem de normal numaram dışında bir iki tane daha numaram olduğunu bilmiyordu, onlara da açıklama yapmama gerek kalmadı.

O lanet günün üzerinden sadece bir gün geçmişti ama önceki günün etkisi her bir zerremde ayrı ayrı hissediliyordu. Hâlâ kendimi harap ediyordum. Ben neden o kadar kişi varken Alperen'e aşık olmuştum ki!? Evet anonim olarak aşık olabilirdi ama bu sadece anonimlikte kalacaktı. O hiçbir zaman beni fiziksel olarak brğenmeyecekti. Ki zaten ben onun yanına yakışmıyordum bile. Onun yanında da ancak o kız gibi güzel biri dururdu.

Gece, günün yorgunluğuyla yatağıma girdim. O kadar çok ağlamıştım ki, gözlerim hem şişmiş hem de çok fazla kızarmıştı. Ağlayarak uykuya dalmak için yorganı kafamın üzerine kadar çektiğim anda her zaman ki gibi buna telefon izin vermedi. Rahat bıraksınlardı artık beni.

Mesajlara girdikten sonra Sinan'ı eski hatta bırakmayıp buraya da kaydettiğim için saçımı başımı yolmak istedim.

Sinan: Selam fıstık, uyudun mu?

Siz: Hayır, neden?

Sinan: Yarın önemli bir gün sonuçta, hatırlatayım istedim.

Siz: Unutmak ne mümkün.

Siz: Sinan.

Sinan: Efendim fıstık.

Siz: Ne kadar sürecek bu oyun.

Sinan: Bilmem, sevgilim pişman olur zaten iki güne.

Sinan: Ama sen oyun bile olsa benden ayrılmak ister misin, işte orası tartışılır.

Siz: O ne demek şimdi?

Sinan: Şu demek,

Sinan: Numaradan da olsa ve sadece saatlerce sürecek bile olsa bana bağlanacaksın ya onu diyorum.

Sinan: Bak sonra beni takıntı haline falan getirme sakın.

Sinan: Saplantılı manyak aşıklarım listesine girme, sonra nereye kaçacağımı şaşırıyorum.

Siz: Pardon da,

Siz: Sen hiç aynaya baktın mı?

Sinan: Aslında gerek duymuyorum biliyor musun?

Sinan: Her halimle yakışıklı olmam aynalara bakmamı gerektirmiyor.

Siz: Ne egoymuş arkadaş, bir sarsılmadı gitti.

Sinan: Ee yapacak bir şey yok.

Sinan: Bir Sinan olmak kolay değil.

Siz: Keşke benim de kendime azıcık güvenim olsaydı.

Sinan: Nasıl yani, sen kendini beğenmiyor musun?

Siz: Hayır beğenmemek değil, sadece herkes kadar güzel bulmuyorum.

Sinan: Kızım sen salak mısın?

Sinan: Minyon tipli kızlara bayılıyorum ben ve sen de çok güzelsin.

Sinan: Yani sevdiğim biri olmasa sevilebilecekler listesinde ilk üçe girerdin herhalde.

Siz: Çok sağol Sinan, o iğrenç listeye girebilecekler adaylığına beni de aldığın için.

Siz: Ama sağ ol, hiç gerek yok buna.

Siz: Ve mümkünse uzak dur benden.

Sinan: Sana da iltifat edilmiyor.

Siz: Sen bunu iltifat mı sayıyorsun gerçekten?

Siz: Listeye alıp ilk üçe aday göstermek, komiksin cidden.

Sinan: Ha sen sıralamayı tam söylemedim diye kızdın.

Sinan: Tamam ya, sana torpil geçiyorum. Bu gün de bendensin.

Sinan: Sevebileceğim ilk kız sensin.

Siz: Gerçekten uzak dur benden.

Sinan: Tamam tamam ya, liste falan yok.

Sinan: Sevebileceğim tek kız sensin.

Siz: Sinan! Bak sinirleniyorum ama.

Sinan: Sana da bir şey beğendiremiyoruz.

Siz: Güle güle Sinan.

Siz: Benden uzak duracağına eminim.

Sinan: Hı hı aynen.

Sinan: Yarın sevgilim olarak gelip işe başlayacağını hatırlatayım.

Görüldü atıp mesajlardan çıktım. Sanki hiç derdim yokmuş gibi bir de bu çocuk çıkmıştı karşıma. Sinirden ağlayacak hâl bile kalmamıştı. Tekrar ayağıma dolanan şansıma saydırarak yorganı üzerime attım. Lanet bir güne uyanmamak için dualar ederek...

Mine olmak zordu. Misri olmak daha zor... Çünkü Mine'yi de Misri yazıyordu. Ama bazıları okuyup okuyup oy vermeden kaçıyordu. Bunun adı da hak yemek oluyordu. Neysemsi yazar daha fazla Mine ağzından konuşmuyordu nxndnsnd.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, okur kalın♡

Misri...

Bücür// Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin