29♡

20.8K 1K 66
                                    

Ağlayarak telefonumu yatağın üstüne koydum. Sinan bitmişliğimin resmini çiziyordu, ben de öylece izliyordum.
Acilen bir şey bulmam gerekiyordu. Alperen'in Bücür'ün ben olduğumu öğrendiği anda benden nefret edeceği kesindi. Bir daha suratıma bile bakmayacaktı. Böyle bir durumda haklıydı da, kim yalanlar üzerine kurulu bir aşk yaşamak isterdi ki. Tam yorganımı üstüme atıp sabaha kadar ağlama planları kurarken telefonuma gelen bildirimle gözyaşımı silip telefonumu tekrar elime aldım.

Kurt Bakışlım: Bücür!

Siz: Efendim.

Kurt Bakışlım: Seninle artık konuşmak istediğim bir şey var Bücür.

Siz: Konuş aslanım, konuş yiğidim.

Kurt Bakışlım: Bücür ben artık seni görmek istiyorum.

Kurt Bakışlım: Bir gün başıma böyle bir şey geleceğini düşünmezdim ama ben sanırım bir anonimden çok fazla etkileniyorum.

Kurt Bakışlım: Karşıma çıkar mısın Bücür?

Okuduğum mesajlarla birlikte gözyaşlarım daha fazla dökülmeye başladı. Ne yapacaktım ki şimdi ben? Evet, desem bir dertti ; hayır, desem ayrı bir dertti. Kabul etmekten başka bir çarem yoktu. Onunla konuşan kişinin ben olduğumu benden öğrenmesi en mantıklısıydı. Başkasından duyması bana karşı oluşacak öflesini katlandırarak karşıma çıkaracaktı.

Siz: Haklısın Alperen.

Siz: Kim olduğumu öğrenmeye hakkın var.

Siz: Ama bunun için hafta sonunu beklesek olur mu?

Kurt Bakışlım: Aslına bakarsan bir saniye bile beklemek istemiyorum ama sen öyle diyorsan öyle olsun.

Siz: Anlayışın için teşekkür ederim.

Siz: Yemek için annem çağırıyor, sonra konuşalım mı?

Kurt Bakışlım: Olur.

Kurt Bakışlım: Görüşürüz o zaman.

Siz: Görüşürüz.

~
Merdivaneeeee, merdivaneeeee!

Dıdıt dıdıt!

Omen Yoreppiiii, ben neler yapıyorum böyle.

Yoksa gerçekler su yüzüne mi çıkıyorrr!?

Aşklarım umarım beğenmişsinizdir.

Başka bir bölümde görüşene dek kendinize çok iyi bakın.

Sizleri seviyorum♡

gulguler0

Misri...

Bücür// Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin