Merhaba sevgili BİRKAÇ gerçek okuyucum ve emeklerimi ziyan eden HAYALET OKUYUCULARIM.
Hepiniz umarım çok çok iyisinizdir.
Şimdi sizinle paylaşmak istediğim birkaç önemli nokta var.
Bücür, benim gerçekten de çok severek yazdığım, yazarken eğlendiğim ve en önemlisi boğuştuğum sorunlarımdan kısa bir süreliğine de olsa uzaklaşabildiğim, asla unutmayacağım kurgularımdan biriydi.
Bu aralar hayatımda çok istemediğim şeyler olduğu doğrudur.
Çok emek vermediğim için hak ettiğim rezil bir sınav sonucuyla karşılaştığım bir dönemden geçiyorum. Bu yüzden de geleceğim riskte mi gibi stresler yaşıyorum.
Bu strese ek olarak çoğu kişi kitabı okuyup bir yıldıza basmaya üşendiği; ya da emekleri yazık ettikten sonra 'oh ne güzel oldu, hak ettiğin değeri almıyorsun çünkü biz vermiyoruz' dediği için wattpad artık girmek istemediğim bir ortam haline geldi.
Oysa ben Bücür'ü yazarken umutlarla yazıp umutlarla paylaşmıştım. Her gün bölüm atma sözü verip tek bir gün bile bölüm atmadığım olmadı.
Zaten böyle olduğu için küçük bir destek bile olsa oy vermeye üşenenler oldu. Başta kimse okumuyordu zaten o yüzden yine de bölüm atıyordum okuyan iki kişi de olsa oy veriyordu. Ama şimdi okunma sayılarına bakıyorum, hâlâ çok az ama yine de oy ve okunma arasında büyük farklar var.
Zaten ne demek istediğimi anlamışsınızdır. Hevesim kaçtı. EL BİRLİĞİYLE HEVESİMİ KAÇIRDINIZ ( tabiki ayırdığım kişiler var bu sadece bir genelleme).
Velhasıl ben bir süreliğine, uzun bir süreliğine, wattpad macerasını hayatımdan çıkarıyorum. Çünkü yoruldum.
Kendimi toparladığım, biraz zaman geçtikten sonra kitaba bakıp ' aa bu kitapta bir farklılık var birileri oy vermiş sanki' diyebildiğim bir zamanda geri geleceğim.
Aslında kafamda direkt uygulamayı silmek vardı ama gerçek anlamda bana destek veren kişiler olduğu için bunu yapmayı onlara reva göremedim. O yüzden de böyle bir açıklama yapma gereği duydum.
Umarım bundan sonraki süreç herkes için iyi gider.
Kendinize çok ama çok iyi bakın.
En kısa zamanda görüşmek dileğiyle, hoş kalın; okur kalın.
Sizleri çooook seviyorum♡
Misri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bücür// Texting ✓
Dla nastolatkówSiz: Ömrüüüüm. Siz: Kurt bakışlım. Siz: Ölümcül bakışlarında hayat bulduğum. Siz: Kaslı kollarında uykulara daldığım. Siz: O bal dudaklardan bir öpücük aldığım. Siz: Hayatım. Siz: Yakışıklım. Siz: O nasıl bir asalettir. Siz: O nasıl bir ferasettir. ...