21♡

23.8K 1.1K 70
                                    

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum, iyi okumalar ^^

Eve doğru adım adım yürürken yaşadıklarımı düşünmeye başladım. Başta Alperen'in beni bir iki seferden sonra engelleyeceğini düşünmüştüm. Engellerse ondan nefret eder ve onu unuturum sanmıştım. Oysa Alperen beni görmeden bana karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştı. Bense her seferinde onun duygularıyla oynuyordum. Karşısına dikilip 'Bücür benim ' desem bir daha hiçbir şeyin geri dönüşü olmayacaktı. Belki de ömrü boyunca benden nefret edecekti.
Kendimi biraz onun yerine koyduğumda ona hak vermemem imkansızdı. Öyle bir hâle gelmiştim ki yalansız adım bile atamıyordum. Artık kafamda ona söyleyeceğim yalanlarla dolaşıyordum resmen. Kendimden tiksinmeme neden oluyordu tüm bu yaşadıklarım.

Düşünerek geçirdiğim yolun sonu eve varınca kapıyı çaldım. Üstümü değiştirecek, Gizemlere gidecektim. Onunla da uzun bir süredir konuşmamıştım.

Kapıyı açan anneme selam verip odama geçtim. Formamı çıkarıp kırmızı bluzumla siyah geniş pantolonumu giydim.

Gizemlerin evi bize çok yakın olduğu için yürümeye başladım. Yaklaşık beş- on dakika süren yürüyüşümün ardından Gizem'in evine varmıştım.

***

"Nasıl yani? Şimdi eniştem senin gerçek sen olduğunu anladı ama sen onun bunu anladığını anlamadın. Sonra sen kendini kendinden kıskandın diye çocuğu engelledin. Sonra eniştem anladığı şeyin yanlış olduğunu düşünüp gerçek olan Mine'ye anonim Mine'yi çok merak ettiğini anlattı. Doğru mu anlamışım?"

Gizem'in sözlerinden sonra olayın ne kadar karışık olduğu bir kez daha kafama 'dank' etti. Ben şimdi kendimi Alperen'e nasıl izah edecektim ki? Sözlerine kafa sallamakla yetindim.

"Oha ama... Yasak Elma'da böyle entrika yok kızım. Neler yapmışsın öyle." Biraz şaşkınca, biraz da kınarcasına kurduğu cümleyle istemsizce yüzüm düştü.

"Of Gizem. Moral vereceğine üzüyorsun beni." Tabi onun tuzu kuruydu. Sarhoş kafayla hoşlandığı çocuğa açılmıştı ve sadece bir hafta içinde sevgili olmuşlardı. Bense yalanlarımı nasıl aynı noktada birleştireceğimi düşünüyordum.

"Ama bence yaptığın şey takdire şayan. İki kişilik kadroyla aşk üçgeni kurmuşsun kızım. Geometriciler şok. Bundan sonra sadece iki noktayla üçgen oluşmaz diyenlere kapak olsun." Gizem'in sözleri kısa süreli gülümsememi sağlasa da bir kez daha düştüğüm durumun ciddiyeti ağlamama yetmişti.

"Gel buraya şapşal. Sen her türlü halledersin merak etme. Hem gerçek sevginin önünde hiçbir şey duramaz güven bana."

"Umarım dediğin gibi olur Gizem."

"Umarım..."

gulguler0

Misri...

Bücür// Texting ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin