ben yine bu bölümün sonunu fena bitirdim... hadi iyi okumalar...
Tam da doktorun dediği gibi birkaç saat içinde Zümrüt normal bir odaya alındığında Rüya hiç vakit kaybetmeden içeriye damlamıştı. "Rüya, sessiz ol." Defne'nin kısık fakat otoriter sesini işittiğinde kapıyı pek de hoş bir şekilde açmadığını fark etti. Gecenin dördüncü ikazını aldıktan sonra bu sefer sessiz adımlarla geniş odanın ortasındaki yatağa yürüdü ve Zümrüt'ü görmesiyle nefesi kesildi.
Çok kötü haldeydi.
Çenesinde ve yanaklarında sayamadığı kadar kesik vardı, bedenine bakamıyordu bile. Açıkta kalan kolları aynı şekilde kesik ve morluklarla doluyken kim bilir bedeninin tamamı ne haldeydi? Rüya sertçe yutkunurken gözlerini Zümrüt'ün yorgun ifadesinden çekmedi. Kısık gözlerinden uyanık olup olmadığından emin olamıyordu.
Rüya gözlerinin dolmasına engel olamadı. İstemsizce geri çekilmişti. Defne'nin arkasındaki yerini alırken ellerini önünde birleştirdi. Gerilmişti. Zümrüt gözünde o kadar büyük bir kadındı ki şimdi onu böyle görmesi, hayal kırıklığından çok kalp kırıklığına sebep olmuştu. Belki Defne veya Kaya kadar çok şey bilmiyordu ama emin olduğu bir şey varsa o da Zümrüt'ün kolay kolay bu hale düşmeyeceğiydi. Her ne yaşandıysa Zümrüt'ün sonuna kadar savaştığına emindi.
"Rüya."
Adını duyduğunda buz kesilse de başını eğip sesi zorlukla çıkan Zümrüt'e baktı. Kadının yüzündeki ufak gülümseyişi yakaladığında zaten ona doğru çekingen bir adım atmıştı fakat Zümrüt'ün kollarını kaldırmasıyla vakit kaybetmeden narin sarılışına karşılık verdi. "Senin için çok endişelendim!" Rüya'nın sesi istemsizce yüksek çıkmıştı. "Sen yine ne işler çeviriyorsun, ha? Ne oldu?"
Defne ise arkadan onu nazikçe uyardı, "Bence bunun sırası değil, Rüya."
"Merak etme," Zümrüt o an gözlerini dahi zor açık tutuyor, bir hayli boğuk çıkan sesi ise boğazının kuruluğuna işaret ediyordu. "Her şey yolunda." Hiç kimseyi buna inandıramayacağını o da çok iyi biliyordu fakat Rüya'nın içini biraz olsun rahatlatmak için yeter de artardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ ÇİÇEKLER (Tamamlandı)
Lãng mạn3 kitaptan oluşuyor. Gizem. Romantizm. Yetişkin unsurlar ve rahatsız edici içerikler bulundurabilir. - Aldemir Holding'in göbeğinde yaşanan bir cinayet ve çalınan evrakların ardından bütün gözler, şirketin genç ve başarılı CEO'su Zümrüt Aldemir'e...