İyi okumalar dilerim.
AY AY AY BU BÖLÜMÜ ÇOK SEVİYORUM
Hiç kimse Berkan'ın kendine yeni bir eğlence bulduğunu bilmiyordu.
Bir tür eğlenceden çıkmıştı aslında bu durum. Artık oyun olarak görüyordu. Büyük ödüle ulaşmak için oynaması gereken birkaç oyun gibiydi.
Büyük ödül ise kız kardeşiydi.
"Emniyet seni arıyormuş." demişti Cenk, en son görüştüklerinde. "Annesinin kuzusu, bu bilinmeyen çocuk kimmiş diye araştırma yapmaya başlamışlar."
Söyledikleri Berkan'ı gülümsetmişti. "Biliyorum. Komik durumdalar." Kimsenin bilmediği bir başka şey ise Berkan'ın bulunamayacağıydı. Berkan'ı bulmak pek de kolay değildi, Berkan ne zaman bulunmak isterse o zaman bulunurdu. O zaman ortaya çıkardı. O zaman tanınırdı. Kendi izni olmadan hiç kimse onun hakkında tek bir bilgi dahi edinemezdi, kız kardeşi de dahil.
Karşısında bağlı duran zavallı misafiriyle işi bittikten sonra, adeta uyuyan yılanı dürten Demir Bilgen'le ilgilenebilirdi.
Misafiri bir türlü susmamıştı. Karanlık depoya getirildiğinden beri ağzı ve elleri bağlı olmasına rağmen durmadan hareket ediyor, etrafa küfürler savurmaya çalışıyordu. Kafasına siyah bir kumaş geçirilmişti ve ona adeta işkence gibi gelen bir tür kulaklık takıyordu. Kendi nefes alışverişlerini bile duyamadığı için günlerdir delirmek üzereydi.
Berkan ise sanki bir doğa manzarası izliyormuşçasına bacak bacak üstüne atarak oturmuş, yüzündeki keyif dolu ifadeyi bozmamıştı. Tek eliyle arkasındaki korumaya işaret ettiğinde adamın ipleri çözülmeye başladı. On saniye içinde artık ne bağlıydı ne de sağırdı. Adamın görüşü netleştiği an bakışları da birleşmişti, Berkan'ın sırıtışı büyüdü. "Zavallı." diye fısıldamıştı yüzündeki şoku izlerken. "Çok sabırsızsın Kenan. Bağırıp çağırmak için çözülmeyi bekleyemedin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GRİ ÇİÇEKLER (Tamamlandı)
Romance3 kitaptan oluşuyor. Gizem. Romantizm. Yetişkin unsurlar ve rahatsız edici içerikler bulundurabilir. - Aldemir Holding'in göbeğinde yaşanan bir cinayet ve çalınan evrakların ardından bütün gözler, şirketin genç ve başarılı CEO'su Zümrüt Aldemir'e...