§1. Zapoznanie się z regulaminem jest obowiązkowe przed zgłoszeniem się do recenzowni!
§2. Przed wysłaniem zgłoszenia należy sprawdzić posty recenzentek z ich opisami, w tym, jakie prace przyjmują. Znajdziecie tam szczegóły odnośnie tego, na czym się skupiają i jakiego typu recenzje piszą.
§3. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy recenzji (bez podawania powodu odmowy).
§4. Zgłoszenia przyjmujemy tylko i wyłącznie pod postem danej recenzentki w formie formularza, w którym należy zamieścić:
autor opowiadania;
tytuł;
gatunek:
status opowiadania (w trakcie / skończone) i ilość rozdziałów;
hasło, które można znaleźć w opisie recenzentki (każda ma inne);
czy występuje oznaczenie 18+.
§5. Nie mamy określonego czasu na opublikowanie recenzji, jednakże przyjmuje się, że maksymalny czas oczekiwania na jedną recenzję wynosi miesiąc. Jeśli praca została przyjęta w kolejce jako druga, należy rozumieć to w taki sposób, że skoro jest druga, to maksymalny czas oczekiwania na recenzję wynosi dwa miesiące.
§6. Jeśli dojdzie do wydłużenia tego czasu, to autor opowiadania zostanie powiadomiony w wiadomości prywatnej!
§7. Przed lub po wysłaniu zgłoszenia prosimy o dodanie recenzowni do widocznej listy lektur lub/i zaobserwowanie naszego konta. Wspieracie tym naszym działalność oraz pozwalacie się rozwijać!
§8. Prosimy o poinformowanie nas, jeśli opowiadanie, które zostało zgłoszone do zrecenzowania, zostało skasowane. Umożliwi nam to szybszą pracę oraz odblokuje kolejkę.
§9. Szanujmy siebie i swój czas! Recenzja może wywołać różne emocje, jednak mimo tego prosimy o przyzwoitość w sekcji komentarzy oraz chociaż podziękowanie recenzentce za poświęcony czas i ogrom pracy. Jeśli macie jakieś zastrzeżenia, zapraszamy do podzielenia się nimi, na pewno dojdziemy do jakiegoś rozwiązania!
§10. Recenzja, która nie przypadła autorowi do gustu, nie będzie kasowana na jego prośbę. Wkładamy w pisanie czas i energię, których nie zamierzamy marnować, wobec czego prosimy o przemyślane zgłaszanie się.
Ostatnio edytowany: 2023-11-21
CZYTASZ
Pink Waves |Recenzje|
RandomRecenzje. Analizy. Bullshitting. Nie no, po prostu recki. Witamy Was w miejscu, w którym możecie zgłosić swoje opowiadanie i odczuć skutki tej decyzji. Za bramkami nie ma już powrotu, ani łapania za "cykorołapę", więc lepiej dobrze zapnijcie pasy :...