Capitol 1

1.4K 79 1
                                    

M-am uitat spre pat. Inca era acolo. Ce dracului e in neregula cu ea? De ce nu pleaca odata? Stie ca nu o pot suporta, dar da, ea sta in aceiasi incapere cu mine.
"Inceteaza. Stiu ca ma urasti, dar va trebui sa te obisnuiesti cu mine de acum." mi-a spus, nefacand vreo miscare.
"Nu, nu trebuie."
"Ba da. Tatal tau e logodit cu mama mea si, oricat de mult te scarbeste ideea, nunta e peste patru zile si vom deveni o familie."
"Asta nu inseamna ca trebuie sa ne comportam ca si cum am fi una. Cel putin eu n-o s-o fac."
"Cum vrei." a oftat, nepasatoare.
S-a ridicat cu o miscare brusca si a pasit incet si nesigur spre iesirea din camera.
"Unde te duci?" am intrebat-o.
"De cand iti pasa?"
Da, adevarul e ca nu-mi pasa. Eram pur si simplu curios si plictisit.
"Ce ai de gand sa faci in seara asta?" s-a oprit in dreptul usii si s-a intors spre mine.
"Tata si mama ta sunt plecati, nu?"
"Asa se pare. Vor ajunge maine seara aici."
"Ok. Atunci merg in club."
"Iar?"
"Da. Probleme?"
"Nu, doar ca nu vreau sa se intample ca data trecuta. Macar asteapta pana dupa nunta. Nu vreau sa le strici planurile sau sa intervi in fericirea lor." m-a fixat cu o privire dura si rautacioasa.
"Bine. Poti veni cu mine ca sa te asiguri ca nu ma imbat iar si nu mai ajung la inchisoare pentru ca am batut pe cineva." am spus sarcastic.
"Nu vin si nu te duci nici tu."
"Nu ma poti obliga. Inceteaza sa te mai dai drept sefa mea, esti mai mica decat mine."
"Dar mai responsabila." a facut un gest cu mana, dupa care a parasit incaperea.
"Ma voi duce." am urlat, ca ea sa ma auda din capatul holului.
Nu am primit un raspuns, dar ma auzise. Eram sigur.
Nu o pot suporta. Este genul de fata perfecta, silitoare, care are note bune si o viata organizata. Singura chestie nasoala este ca ea e o tipa super draguta, cu o fata frumoasa si un corp sexi, dar se imbraca monoton si sters. N-o voi putea intelege niciodata.
Dupa ce mama mea a murit, tatal meu a inceput sa se vada cu mama ei si hei!, acum se casatoresc. Nu voi inghiti niciodata ideea ca tata are o noua femeie in viata lui si in nici un caz nu-i voi spune "mama" acelei straine.

Jocul iubirii |F.F. G-Dragon|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum