Capitol 10

734 44 0
                                    

Am petrecut acea zi impreuna, cutreierand magazinele si cumparandu-i tot felul de haine geniale. Era bucuroasa si bucuria ei era molipsitoare. Imi placea sa o vad razand, fiind ea. N-am inteles de ce nu este ea in preajma lui Kenta sau a lui Etsu, dar nu-mi pasa. Aveam de gand sa descopar cine era ea cu adevarat si aveam de gand sa o iubesc exact asa cum e.
***
Prima saptamana a fost in regula: o duceam la facultate si o luam de la facultate, stateam cu ea cand isi facea proiectele si temele plictisitoare si o auzeam vorbind despre tot felul de chestii. Imi placea vocea ei. Devenise sunetul meu preferat.
Am aflat multe lucruri noi despre ea, spre exemplu viziunea ei fata de religie: a zis ca e atee, dar nu e impotriva credintei. Oamenii nu sunt destul de inteligenti pentru a-si explica anumite fenomene, si de-aia trebuie sa aiba cate un "Dumnezeu". Si nu numai asta. Oamenilor le este imposibil sa accepte ideea mortii si a faptului ca nu exista o putere divina. Lucrurile astea le dau speranta si ii fac sa fie mai buni, pentru ca nu sunt destul de destepti sa fie asa si fara credinta. Si eu eram ateu, dar nu avem un motiv anume. Pur si simplu credinta mi se parea o prostie.
***
Soneria telefonului m-a facut sa ma opresc din mancat ca sa raspund.
"Da?" am spus pe un ton plictisit.
"Maine. Ora 20. La mine acasa. Ziua mea. Ia-o si pe Kiko." a zis Chaerin.
"Ce? De cand?"
"De acum. Nu trebuie sa aduci cadou, stai linistit."
"Oricum nu aduceam." am spus sarcastic si am inchis.
Cum si Kiko a insistat sa mergem, am mers. Am intarziat pentru ca Kiko nu se putea decide ce rochie sa poarte, iar la sfarsit a ales una rosie, mulata pe corp, cu o geanta neagra, la fel ca pantofii cu toc.
Chaerin ne-a intampinat la intrare si eu si Kiko ne-am asezat la masa la care se aflau si Young-bae, Seungri, Seung-hyun si Dae-sung, ei fiind singurele persoane pe care le cunosteam.
Am inceput sa povestim tot felul de rahaturi si beam pahar dupa pahar, fara sa ne dam seama. In scurt timp eram beti cu totii si radeam ca prostii, fara sa avem vreun motiv anume.
Stiu ca la un moment dat Kiko s-a ridicat de langa mine si s-a dus sa danseze singura, deoarece eu nu voiam sa dansez cu ea. A gasit un tip blond si a inceput sa se frece de el, ceea ce m-a enervat extrem de tare si am fost nevoit sa o iau de acolo. Am luat-o de mana si am tras-o dupa mine. Am urcat la etaj -da, casa lui Chaerin era intr-adevar mare- si ne-am spalat pe fata intr-una din bai, cu speranta ca ne vom reveni din betie, dar fara rost. Cand ne-am intors, "grupul vesel" juca adevar sau provocare si noi ne-am alaturat.
Toate aceste lucruri mi le amintesc vag, in ceata, pentru ca eram prea beat sa stiu ce e cu mine.
Inainte sa fiu provocat eu trebuia sa fie provocat Seungri, dar nu te puteai intelege cu el si cred ca a lesinat sau adormit, pentru ca a cazut de pe scaun la un moment dat.
"15 minute in paradis, impreuna cu Chaerin." s-a auzit vocea lui Seung-hyun.
Ce mama dracului tocmai a spus? Kiko s-a prins despre ce era vorba si a sarit ca arsa in picioare, strigand revoltata:
"Ce? Nu. Nu-l las."
"Uite. Se ofera ea voluntara. Perfect." a ras Dae-sung.
"Nu am spus asta." s-a aparat ea.
"Dar o sa-ti placa. Haide." a ranjit Young-bae.
"Baieti, nu cred ca e o idee buna." a incercat Chaerin sa ne apre.
"O sa fie distractiv. Doar lasa-i sa-si faca de cap cateva minute, nu e asa mare chestie." a zis Seung-hyun.
Am tacut cu totii, ceea ce l-a determinat sa continue:
"Ma rog, daca Ji nu vrea s-o faca, orice alt baiat din casa asta ar putea s-o incerce pe Kiko."
Am privit spre Kiko si o puteam vedea rosind. Situatia nu putea fi mai stanjenitoare, asa ca am acceptat si am urcat la etaj, unde am fost inchisi intr-una din camere.
S-a apropiat de mine periculos de mult. Fetele noastre erau asa de apropiate incat ii puteam simti respiratia calda pe obrazul meu. Si-a apropiat buzele de urechea mea si a soptit:
"Vrei s-o facem?"
Era asa murdara. Mai murdara si perversa decat as fi putut crede vreodata.
Poate atmosfera era de vina, sau faptul ca eram beti, sau ca stiam ca o puteam avea pentru o noapte, nu stiu. Tot ce stiu este ca raspunsul meu a fost da.

Jocul iubirii |F.F. G-Dragon|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum