Radiant 14

259 18 7
                                    

İyi okumalar ^^

Üstü başı zenginlik kokan, tıraşlı, Fransız aksanı ile oldukça çekici duran bir adam vardı Brimstone'un karşısında. Tüm ekip bu adamı karşılamak için seferber olmuş ve toplanma alanında misafirlerinin gelmesini beklemişlerdi. Adamın ilk lafı ise "Bonjour Mösyö!" olmuştu Brimstone'un elini sıkarken. Duruşu ile resmen bir diplomat gibiydi. 

"Hoş geldin Chamber, bizde seni bekliyorduk." demişti Brimstone ve ardından diğer boşta olan eliyle ekibi göstermişti. Ekip heyecanlıydı, bu adamı ilk defa görüyorlardı ancak Killjoy bir şeylerin kötü gittiğini hissediyordu. Çünkü Brim'in yüzü oldukça gergin ve kaskatıydı. Kaşları ise çatılmayı bekler gibi siper almıştı.

Chamber, Brim'in elini sıkmayı bırakıp kollarını arkasına aldı ve Viper ile kısa bir göz teması kurup "Beni gördüğüne sevindiğini biliyorum Viper, içinden gülümsüyorsun eminim." demiş ve doktor Sabine küçük gören bakışları altından "Ne demezsin!" diye cevap vermişti kaskatı hali ile. Chamber baş komutalar ile selamlaştıktan sonra kalabalığa döndü "Sizlerle tanışmayı dört gözle bekliyordum millet." derken gözleriyle ajanları inceledi ve birinde durdu "Demek genç Killjoy sizsiniz!" dedi adam yan bir sırıtışla ve bir iki adımla Alman Dahi'ye yaklaştı "Yazı diliniz oldukça kuvvetli ve düzgündü. Yaptığınız sistem ve mühendislikler ise ilham verici. Sonunda sizinle yüz yüze tanışmak ne güzel matmazel!" dedikten sonra Killjoy'un eldivenli elini alıp nazikçe bir öpücük kondurdu. Alman dahi o an ne diyeceğini bilememişti. Adam 18.yy'dan fırlama gibi bir şeydi. Killjoy gururu okşanmış gibi hissediyordu ve bu çok hoştu. Hafiften kıkırdayıp "A-aha bunlar benim için sadece birkaç basit işlem. Çocuk oyuncağı sayılır. Teşekkür ederim." demişti daha gayri resmi bir şekilde. Ancak adam gülümsemesini silmemişti.

"Bay Fabron, ekibe hoş geldiniz. Sizin için çoktan bir oda ayarlandı." Bunu diyen kişi Sage idi. Bu haber Chamber'ın hoşuna gitmiş olacak ki kibar adam kravatını düzeltip "Harika!" demişti memnun bir şekilde.

Brimstone "Belki de sen yerleştikten sonra konuşmalıyız Chamber. Bu gördüğünüz kişi Sova-"  dedikten sonra eliyle Rus okçuyu taktim etmişti koca adam ve devam etmişti "Merak ettiğin bir şey varsa ona sorabilirsin. Kendisi epey çevik bir okçudur. Ve Sage, bizim azimli şifacımızdır." bu sefer de gözler Asyalı şifacıya kaymıştı "Aynı şekilde onunla da irtibatta kalabilirsin. Kendileri bizden sonra en yetkili ajanlardır."

Chamber "Sizleri çok duydum ve memnun oldum, Sova ve Sage" deyip bir baş selamı vermişti sarışın adama ve şifacıya karşı. Sova da aynı şekilde cevap vermişti yeni ajana. Ancak ona nazaran daha ciddi bir yüz ifadesi vardı. Sage'de ondan farklı değildi. Ardından Sova, yeni ajana refakat edip odasına kadar yanında gitti ve beraber o karşılama alanından ayrıldılar. O gittikten sonra elbette fısıldaşmalar başlamıştı.

"Ona gerçekten güveneceğini mi düşünüyorsun? Neler yaptığını bilmiyormuşsun gibi!" Bu şikayetlenme Reyna'ya aitti. Bunun üstüne Brim cevap verdi "Fracture'da olan hengame için en iyi rehber şuan o! Ayrıca körü körüne ona bağlanmadığımı biliyorsunuzdur."

"Gözümüzün önünde olması bile bizim için daha iyi." Viper da desteğini belli ettikten sonra kısa bir sessizlik olmuştu alanda. Bu yüzden Doktor Sabine devam etti "Ayrıca onu kendi tarafımıza çekmemiz bizim lehimize olur."

"Ne derseniz deyin!" dedi Reyna sonunda kaşları çatık halle "Radyant olmayan bir insana güvenilmeyeceğini çok uzun zaman önce öğrendim. Siz ve küçük aletleriniz-" derken kraliçenin kibirli gözleri sırayla Killjoy, Raze ve Cypher'ın üstünde gezdi "onların neler yapabileceğini de gördüm." dedikten sonra son lafı söylemiş gibi o alanı ilk terk eden kişi olmuştu. Onun bu hallerine tüm ekip alışkındı. Kendince doğru ve haklı sebepleri vardı bu yüzden, kimse tam olarak bir yorum yapamıyordu. Hele ki muhatap Reyna olunca ister istemez bir çekingenlik oluyordu.

VALORANT - Dahi ve SamurayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin