Killjoy elleriyle yüzünü kapadı ve aceleyle geri geri çekildi. Parlak mavi ışık söndüğünde ise Sage çoktan yere yığılmıştı. Başının dibinde ise genellikle "Mavi" olarak adlandırdığı boyut gezgini duruyordu.
"Afilli girişler tam sana göre öyle değil mi?" diye sordu Alman dahi. Avı çalındığı için sinirli gibi görünüyordu ancak içinde de bir rahatlama vardı. Yoru çarpık bir şekilde gülümsedi ve elindeki sheriff'i sallayarak cevap verdi,
"Silah alıyorsan kullanmasını bileceksin." dedikten sonra namlunun ucunu dudaklarına götürüp çıkan minik dumanı üfledi. Yetenekli bir ajandı, Killjoy asla aksini iddia edemezdi ancak gözle görülür bir şekilde Radiant olanlarla diğerleri arasında bir çekişme vardı.
Alman dahi bilmiş bir havayla, "Havalı çocuğun kafası da çalışıyormuş, sevindim." diyerek kendi silahını kılıfına yerleştirdi ve Yorunun yanından geçip önden gitti.
****
üs de bütün ajanlar toplanmıştı. Viper hemen Brimstone'un yanında ayakta duruyor, Raze Phoenix'in sağında yerini almış ve sandalyede oturuyordu, diğerleri ise tüm ekibin toplanmasını bekliyordu.
En son gelenler Yoru ve Killjoy olmuştu. Herkes son atışı yapan Yoruyu tebrik etmek için cümleler sarf etmeye başladığında Alman dahi başındaki bereyi düzeltme ihtiyacı hissetti. Aslında, bunu daha çok kulaklarını kapatmak için yapmış olması daha muhtemeldi.
"Ava geldiler, Avlandılar HAH!" diyerek güldü Raze. Ayaklarını önündeki koca yuvarlak toplantı masasına doğru uzattı ve keyfine baktı. O sırada teşkilatın ikinci kurucusu olan genç kimyager pekte sevimli olmayan bir ifade ile araya girdi,
"Bu kadar rahat olma Raze! Bu daha başlangıç." dese de, bombacı kız keyfini hiç bozmadı,
"Viper biraz gevşe ya! Bundan sonra kızlar gecesi yapalım okay?" ellerini partiler gibi havaya kaldırıp bir şarkı mırıldandı. Ekipteki herkes tuhaf bir şekilde ona baktığında ise, Raze yüz ifadesini hiç bozmadan dans etmeyi bırakıp sustu.
Yeni taktikler ve bir sonraki saldırı için hangi yolu deneyeceklerini tartışmaya başladılar. Icebox'ta çok fazla açıkta kalan yerler vardı ve saldırı sırasında pek şansları yoktu. Ancak savunma kısmında epey bir hamle yapabilirlerdi.
Killjoy, küçük çantasından kendi verilerini çıkarttı ve aldığı notları sırayla masaya çıkardı, "Tareti yepisyeni haline getirdim. Atış hızını arttırdım ve görüş alanını biraz daha genişlettim. Alarm botum ve sarmal bombalarımla bir bölgeyi rahatlıkla tutabilirim." Bu haber brimstone'u epey bir mutlu etmişti ki yaşlı askerin ciddi yüzünden kayda değer bir gülümseme olmuştu.
Phoenix biraz muzip bir tavırla araya girdi, "Killjoy düşmana Meksika dalgası yayacak çok belli." çarpık gülüşüyle başarısını destekler gibi bir hali vardı. Onun yanı sıra, bu gelişmeler pek Yorunu hoşuna gitmemişti,
"Savaş alanını Fuara dönüştüreceğiz yani. Kim bilir belki ciddi alıcılar çıkar ha?" dalga geçen sesi Alman dahi'nin pek hoşuna gitmemişti. Radiant olan birinin teknolojiyle arasının iyi olmaması çok normaldi zaten, Killjoy bunun farkındaydı. Ancak kim kendi takımından birinin desteğini küçümserdi ki? Hiç mantıklı değildi.
"Teknoloji becerikli ellerde can bulur ve el elden üstündür." diye cevap verdi masanın üstündeki kağıtları toplarken. Laf Raze'in pek hoşuna gitmiş olacak ki, ellerini hava gelmesi için yüzüne doğru salladı.
"Aferin küçük fare, aynen devam." Viper'dan da destek almasıyla, Killjoy biraz rahatlanmış ve Yoruya karşı bakarak gözlüklerini düzeltmişti. Boyut gezgini ise sadece gülümsemiş ve gülüşünü sürdürmüştü. Onunla uğraşmayı sevmesi çok barizdi.
Brimstone huzursuzca yerinden kalkıp Viper'a şöyle bir baktı. Genç kimyager eski dostuyla göz göze gelince yüzündeki hoşnutsuz bir ifade belirmişti. Sanki bir haber vermek ister gibi bir halleri vardı. Genç ajanlar bunları fark edince ilk lafa giren Phoenix olmuştu, "Her şey yolunda mı?"
Yaşlı asker önce yanlış anlaşıldığını sanarak hemen, "Elbette her şey yolunda!" diye bir giriş yaptı sonra devam etti, "On beşinci ajanın geldiğini söylememe gerek yok, zaten biliyorsunuz. Bu yüzden ajanlar arasında bir ekip değişimi olabilir." dediğinde tüm ajanlar birbirlerine baktılar. küçük uğultular havaya karıştığı sırada Killjoy sadece Brimstone'a odaklandı. Yaşlı asker zaten bu teşkilatı kuran ilk kişiydi bu yüzden tarafsız sayılırdı fakat Viper'ın karşısında olmak belki de en son isteyeceği şey olurdu. Ancak eğer öyle bir karar çıkarsa karşı çıkacak hali de yoktu. Mecburen kabul etmek zorunda kalacaktı.
Aradan pek sesi çıkmayan Rus okçu sonunda kendini belli etti, "Peki kimler gidiyor?" Viper, eski dostundan önce davrandı,
"Astra, farklı bir evrene bağlantısı olan bir ajan. Burada ben ve Brimstone'un durduğunu düşündüğü için o da Omen'nin yanında olmayı seçti. Tabi bu seçimi bazı ajanları mutsuz etmiş olabilir." dediğinde tekrardan Brimstone'a döndü. Yaşlı asker büyükçe gelen bir zarfı ajanların önünde bir çakı yardımıyla açtı ve içinden çıkan katlı karar kağıdını çıkardı.
Önce kendisi şöyle bir isimlere baktı ve sesli bir şekilde isimleri okudu,
"İntikal eden ajanlar; Reyna ve Joon-Hee." dediği anda Phoenix bir ateş gibi sevinçle yükseldi, "Jett'mi geliyor! İşte asıl parti şimdi başlayacak!" sevincine karşılık vermesi için Raze'e doğru baktı ancak Brezilyalı bombacı pek onun kadar mutlu olduğu söylenemezdi.
"Elden çıkan ajanlar ise-" dediğinde Brimstone kafasını kağıttan kaldırdı ve direkt olarak, "Hiç kimse!" dedi. Bu karar tüm ajanlar arasında şaşırmaya neden olsa da, Brimstone ve Viper gayet rahat duruyorlardı.
"HA!" diye kaldı Sova. Bunu hiç mi hiç beklemiyordu. Aslında bunu kimse beklemiyordu. Çok mantıksızdı ve kendi içlerinde sorun yaşatacak bir durumdu.
"Yoru, Phoenix ve ben zaten düellocular olarak yetiyorduk! Cidden buna gerek var mıydı?" Raze'in bu dediğine Yoru kendince bir cevap verdi, "Buraya sadece ben bile yeterim." deyip kollarını göğsünde bağladı. Bu adamın kendini beğenmiş tavrı kimsenin hoşuna gitmese de yine de kimse bir şey demedi.
"Karşı taraf saldırı kısmında epey sorun yaşayacak, Brimstone sence bu iyi bir fikir mi?" Killjoy yönünü yaşlı askere döndüğünde, brimstone hiç bir şey demedi. Bu soruyu Sova da merak ediyor olacak ki hemen arka çıktı,
"Killjoy haklı, bu karar onların hoşuna gitmeyecek."
Genç kimyager, "İçlerinde Skye , Breach ve cypher var-" dedikten hemen sonra bir şey hatırlamış gibi elini çenesine götürdü, "Ah bir de tabi yeni ajan Astra! Pekte kötü bir takım sayılmazlar ha?" Viper'ın bu kinayeli lafı tüm ekipte bir suskunluğa neden oldu. Genç kimyager kendince 'Bu iş düellocu olmaya bakmaz' demeye çekiyordu.
"Jett ve Reyna buraya geldiğinde, bir kutlama yapalım. Bunu hak ediyorlar." Phoenix halinden epey mutlu olan iki ajandan biriydi. Diğeri ise zaten olayı umursamıyor gibi gözüken Yoruydu. Brimstone bu fikri beğenmiş gibi hemen kafasını sallamış, "Yarını bekleyin." demişti. Ancak yüzünün gülmesini nedeni daha çok konunun değişmesinden dolayıydı.
"Her neyse!" dedi Raze, "Ben yatmaya gidiyorum." deyip oradan ayrıldı. Oysa daha hava kararmamıştı bile.
Herkese merhaba! Eğer hikayeyi beğendiyseniz oy vermeyi ve okuma listenize eklemeyi unutmayın lütfen. Umarım beğenmişsinizdir, görüşmek üzere!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VALORANT - Dahi ve Samuray
Fanfiction"Senin şu bilim işleri de fena değilmiş ha killjoy?" Alman dahi elindeki sarmal bombayı yerleştirdikten hemen sonra samuraya cevap verdi, "Sen fazla düşünme, o benim işim." Killjoy ve Yoru hakkında yazılan ilk hikayedir! 23.02.2021 *Tam olarak oyunu...