Radiant 12

229 17 6
                                    

Onları karşılamak için tüm ajanlar toplanmış ve iniş alanına akın etmişlerdi. Görevden gelen her bir ajan uçaktan indiği anda tebriklere ve alkışlara tutulmuşlardı. Brimstone, Viper ile el sıkışırken "Hoş geldiniz! Harika bir iş çıkardınız!" dedi ve Viper sadece gülümseyerek "Merak etme koca adam, bize güvenmeye devam et." dedi. İkisi de birbirinden ayrılınca Brimstone bu sefer diğer ajanlara yöneldi ve kısaca Killjoy ile sarıldı. Sonra mahcupça "Killjoycuğum mesajını aldım ancak kusura bakma nasıl sesli mesaj göndereceğimi bilmediğim için cevaplayamadım." Killjoy buna içten bir şekilde güldü. Aslında böyle olacağını tahmin etmişti "Sorun değil Brim!" demişti koca askeri iyi hissettirmek için.

Killjoy, Brimstone'dan ayrılınca diğer ajanlarla muhatap oldu. Aralarından orada kalıp Rabat'a kendi odasından gözcülük yapan Cypher "Aferin küçük mühendis, böyle devam." demişti laf arasında ve Killjoy sadece onu duyduğunu belli eder gibi gülümsemişti. Topluluk arasında geride durup ellerinde cebinde olan Yoru gözlerini kısmış ortamın nabzını tutuyordu. Arada bir Killjoy ile göz göze geldiğinde ise hemen bakışlarını kaçırıyor ve geride durmaya devam ediyordu. Soğuk görünümden hiç taviz vermiyordu. Ancak Alman dahi biliyordu ki bir işler vardı. O daha Rabat'a gitmeden önce başlamıştı bu durum. 

Breach robot elini karnına vurarak "Hadi gelin, bir şeyler yiyelim! Siz gelene kadar hiç bir şey yemedik!" demişti ve ardından sataşır gibi Sova'nın dibine girmişti. Sova ise bir kolunu Breach'in omzuna atmıştı gülerken. Keyifler yerindeyken ajanlar hep birlikte mutfağın yolunu tuttular. Anlaşılan o gün ziyafet vardı.

------

Akşama doğru her bir ajan kendi odasına geçtiğinde, göreve giden ajanlar rapor vermek üzere Brim'in odasına çekilmişlerdi. Alınan verileri bir ton kağıda geçiren Viper, elindeki dosyayı Brimstone'a uzatırken "Normal bir saldırı olmadığını okuyunca öğreneceksin." demişti. Olayın ciddiyetini fark edince Brimstone'un bir kaşı havalanmış ve çenesi kasılmıştı. Büyük elleri ile ona uzatılan dosyayı aldı ve dikkatlice göz gezdirerek sayfaları okudu. Viper o yol boyunca anlaşılan pek dinlenmemiş ve sadece verileri hazırlamıştı. Brimstone, tek tek el yazısı ile yazılmış notları gözleriyle teker teker seçerek anlamaya çalışıyor ve aynı zamanda kafasını sallıyordu. Bu esnada Killjoy'da kendince yorum yapıyordu "Kimse verdiğim nabız monitörlerini takmadı, verilerde bunun eksik olduğunu görürsen şaşırma. Çılgın profesör muamelesi yapıp alay ettiler."

Jett, yaşlı komutanın ciddiyetini fark edince aklındakini sorma gereği duydu "Phoenix karşısında kendisini gördüğünü söylemişti. Ne demek oluyor bu?" 

"Kafam karıştı. Aynaya bakmak gibiydi." diye destek çıktı Phoenxi gördüğünü savunur gibi. Ancak Brimstone o anda gençlerin sorusunu cevaplamadı. Duymuştu ancak ilk odağı önündeki notlardı. "Hepsi raporlarda var." dedi Viper, gençlerin merak etmemesi için. Brimstone onları duymadıysa bile illa okuyup öğrenecekti zaten.

Brim sonunda dosyayı kapatıp derin bir iç çekti ve oturduğu sandalyeye iyice yaslandı "Killjoy, Jett ve Phoenix. Lütfen siz odanıza dönün. Görevi başarıyla yerine getirdiğiniz için teşekkür ederim." dedi. 

Phoenix "Ama-" diyemeden Brim elini kaldırdı ve gülümsedi "Merak etmeyin. Her şey belli olduğunda doğru bir zamanda hepiniz bir açıklama alacaksınız. Şimdi gidin ve dinlenin." deyip kimsenin itiraz etmesine izin vermedi ve genç ajanlar odadan çıkarken içeride sadece Viper, Sova ve Cypher kaldı.

Odadan çıkan gençler arasında Phoenix epey huzursuzdu "Orada gördüğüm şeyden eminim! Koca adamın bir açıklama yapması gerekiyor!"

VALORANT - Dahi ve SamurayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin