19. Bölüm: Final - Sıra Sizde!

65 9 51
                                    

Herkese tekrardan selamlar  <3 Bugün yaklaşık bir buçuk yıldır yazdığım Tutsak Ruhlar'ın finaliyle karşınızdayım. Lafı çok uzatmayacağım çünkü Teşekkür kısmında bol bol konuşacağız 🖤 Bir süreliğine son kez yıldıza basın ve yorumlarınızla beni duygulandırın...

Keyifli okumalar.

Keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


FİNAL

19. Bölüm: Sıra Sizde!

Üçümüz Kerem'in odasından içeriye girdiğimizde herkesin burada olduğunu gördüm. Tebessüm ederek odaya girdim. Mira "Oh, iyi herkes toplanmış." dedi. Kerem'in nereden bulduğunu bilmediğim küçük puf yastıkları ortaya yuvarlak bir şekilde olacak şekilde dizdiğini gördüm. Boş kalan yerlere otururken onları inceledim. Esin ve Kerem gayet iyi görünüyordu. Boran ise kendini zorluyormuş gibiydi.

Boran... Temelleri çürük bir bina gibiydi. Her an yıkılabilirdi. 

-"Hadi, takım seçelim. Kim benim karşıma geliyor?" dedi Mira. Kerem "Benden iyi rakip mi bulacaksın." deyip karşısına oturdu. Ardından taş kağıt makas oynayarak ilk kimin seçeceğine karar verdiler. Oyun sonunda Mira Kerem'i 3-1 yenmişti. 

-"Daha ilk dakikadan yeniliyorsan, işimiz var." dedi ama Kerem cevap vermedi. Yenilginin hüznünü yaşıyordu. 

-"Esin'i aldım." 

-"Boran." dedi Kerem karşılık olarak.   

-"Toprak."

-"Açelya'da bizde o zaman." deyince takımlar belirlenmiş oldu. Ben, Esin ve Mira. Boran, Kerem ve Açelya takım olmuştu. Mira taş kağıt makası kazandığı için ilk oyun bizden başlıyordu. Mira telefonu eline aldı, Açelya kontrol için yanına otururken Esin'le ben karşısına oturduk.

-"10 sayıya ilk ulaşan takım kazanır." dedi Açelya. Ve oyun başladı. 

-"Iıı hani Toprak ben sana ne dedim odanda?" 

-"Bir sürü şey dedin, hangisi?" diye karşılık verdim.

-"Ya hani yabancı değilsin sen de..." dediği an anladım ama söylemekte kararsızdım. Ama vakit kaybetmek istemediğim için söyledim. 

"Aşko." dedim ve bir elimle yüzümü kapattım. Tam da tahmin ettiğim gibi Kerem ve Boran'dan bir kahkaha sesi yükseldi. Ama iyi yanından bakarsak Boran'ın moralini düzeltiyordum.

Tutsak RuhlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin