Tut kendini

25.9K 556 111
                                    

söylediklerine şaşırmıştım benim doğum günüme kadar biliyordu ama ben ona karşı bildiğim tek şey ismi ve alilesiydi

Ailesini  de tam olarak tanimiyordum ki sadece isim olarak biliyordum ve  Meriç bana siz kadınlar bir erkeği sevmekte zorlanıyorsunuz demişti

Acaba bu zamana kadar sevgilileri ile sıkıntı mı çıkmıştı yada annesi ile sıkıntısımı vardı diye düşünüyordum.

020802 yazdığım an telefon açılmıştı hiçbir şeye bakmadan direk alarm kurup kapatmıştım

"Kaçta sınavın" dedi  telefonu benim taraftaki komedinin uzerine koymuştum.

"Saat 2 de" dedim "hmm" dedi ardından beni tekrardan gögüsüne doğru yatırdı "neden saat 8.00 alarm kurdun o zaman" dedi elini saçıma çıkarmıştı kısa saçlarımda dolastirmaya başlamıştı.

"Sabah kalkıp tekrar yapmak için" dedim "hıımm anladım hadi uyu o zaman uykunu güzelce al" dedi kafamı olumlu anlamda salladım.

Bu ona şans verme benim açımdan birazcık zorlu geçiyordu mesela ben yatakta biri ile uyumayı sevmiyordum.

Kendim zaten çok sicakliyordum birde başkasının sıcaklığı beni çok bunaltıyordu.

Saçlarımında oynanmasının etkisi ile  uykuya dalmam kısa sürmüştü.

.....

Sabah alarm çalar çalmaz direk kapatmıştım.

Aslında evde olsam kaç saat alarmın çalmasını beklerdim ama şimdi mirza rahatsız olmasın diye hemen kapatmıştım.

Akşamki konum tam tersi olmuştu şimdi mirza benim gögüsümde uyuyordu kafasını tutup yavaşça yastığa koydum kaşları çatılsada uyanmamıştı yataktan kalkıp giyinme odasına geçtim.

İç çamaşırı şort ve crop alıp çıktım.

Dediğim gibi çok terlemistim o yüzden direk banyo yapma kararı almıştım.

Kolidordaki banyoya girip kapıyı kapattım direk suyu açıp o ısınana kadar üzerimdeki kıyafetleri çıkardım.

Suyu soğuğa yakın derecede ayarladım kendimi suyun altına bıraktım.

Soğuk suyun öyle bir rahatlatıcı etkisi vardi ki tüm vicudum hem gevseyip hemde suyun soğukluğu yüzünden kasılıyordu.

Saçlarımı köpükleyip vicudumu lifledim güzelce vicudumu köpüklerden arındırıp kabinden çıktım.

Kapının arkasındaki gri bornozu üzerime giyip saçlarımada havlu sardım.

Bornozla üzerimdeki suyu almıştım O yüzden çıkarıp iç çamaşırlarımı giydim ardından önce sortumu giydim belimdeki bagcigi ayarlayıp cropu elime aldım.

Saclarimdaki havluyu çıkarmadan cropu giymeye çalışmıştım ama pekte başarılı olduğum söylenemez di çıkan havluyu tekrardan saçlarıma sardım.

Odadan çıkarken mirza rahatsız olmasın diye notlarımı da almıştım direk salona geçip kendime kahve suyu attım.

Beyaz L koltuğa kruldum notları gözden geçirmeye başlamıştım son slaytlara daha çok önem göstermem gerektiğini bildiğim için ilk slaytları hızlı geçmiştim.

3 slaytı okuduktan sonra ayağa kalkıp kahvemi yaptım tekrardan koltuğa oturup ders çalışmaya devam ettim.

Saat 9.55 olmuştu ben artık son slaytlara geçmiştim ve ince ayrıntılara çok dikkat ediyordum.

Kapi çakmaya başlayınca birden irkilmiştim notları koltuğa bırakıp paytak adımlarla kapıya geçtim.

Kapıyı açıp baktim karşımda elinde poşetlerle bekleyen mirzanin adamını görmüştüm "buyrun" dedim adam boğazını temizleyip kafasını hiç kaldırmadan e"fendim mirza bey gondertti" dedi.

TÖRE KURBANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin