Hastanede geçirdiğimiz tam 7 günün ardından bugün çıkıyorduk
Ali çıkış işlemlerini hallederken gül ise mirzanin eşyalarını toplamada yardımcı oluyordu.
Gül mirzaya ilk günkü gibi asla yakın davranmamıştı, Mirzaya kırılmıştım güle sarıldığı için ama bay öküz tabikide bunu anlamamıştı
Eğer gül ona yakın davranmaya devam etseydi o zaman görürdü tribi orası ayrı, aslında şimdide trip atardımda doktor hastayı çok yormayalalim sinirden ve stresten uzak dursun demişti.
Gül hazırlamış olduğumuz çantayı alırken bende yaklaşık 10 dakikadır beni izleyen mirzanin yanına doğru adımladım benim ona doğru gelmemle ayağa kalktı direk kolunun altına girip ona destek olmaya çalıştım.
"Ağırlığını bana ver" derken elimi beline doladım ağırlığını bana vermediğini hissedebiliyordum.
Gül kapıyı açıp geçmemize Fırsat tanıdı bu 7 gün içerisinde gül her akşam buraya gelip mirzaya şirket hakkında bilgi veriyordu.
Güle karşı içim ısınamamıştı ,yani sen kalkıp evli olan birine nasıl sarılabilirsin.
Hatta o gün o sarılınca ben yataktan sinirle kalkıp üzerimi değiştirmek için banyoya girmiştim. Banyoda geçirdiğim 15 dakikanın ardından dışarı çıktığımda hala mirzaya sarılırken bulmuştum sinir devrelerim tavan yaptığı için kendimi dışarı atmıştım.
O yüzden şuan gül'e bir düşmana bakar gibi bakıyordum ,kii haklıydım.
Koridora çıkar çıkmaz ali direk mirzanin diğer koluna girmişti Ali'ye karşı İçimde farklı bir yaklaşım vardı.
Bugünler de beni asla yanlız bırakmamıştı.
Koridor boyu yürüyüp asansöre bindik o sırada ali elindeki kağıtları ve mirzanin kimliğini bana uzattı direk alıp çantama koydum.
Aslında yürümesinde falan bir sıkıntı yoktu fakat yinede yardımcı olmak istiyordum.
Asansöre bizim haricimizde bir kaç kişi daha binmişti.
"Gül bana yaklaş" dedi mirza, alt dudağımı dişlerimin arasına alırken sert bir soluk bıraktım.
Gül mirrzanin önüne gelip orda beklemeye başladı
Sinirden ve kıskançlıktan kıza zararda vermek istemiyordum ama gel illaki bana zarar ver diyor.
Şöyle o uzun maşalı saçını elime dolayıp yolmak istiyordum adeta.
Aynı fikirdeyiz aşkım
Mirzaya doladığım kollarımı çözüp kollarının altından çıktım ,şuan delici bakışları ile bana baktığına emindim ama ona bakmak istemiyordum.
Tam elini kaldırıp beni kendine çekecek olduğu sıra ondan bir adım uzağa gidip öyle beklemeye başladım.
Hem beyefendi kendisi diyor benden başka erkeğe sayrılamazsın diye...
O zaman sende sarılamazssın kardeşim Allah Allah.
Asansörün sesi ile düşüncelerden arınıp dışarıya çıktım onları Ardımda bırakıp yürümeye başladım.
Suan gerçekten kıskançlıktan kaynaklı sinir krizi geçirecektim.
Ben aslım hiç böyle biri değildim yada öyle zannediyordum bilmiyorum.
Biraz ilerledikten sonra onları beklemek adına durdum çünkü hangi araba olduğunu bilmiyordum.
Arkamı döndüğümde gül denen o kızın mirzanin koluna girdiğini gördüm iç yanaklarımı sinirle kemirirken ellerim yumruk olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE KURBANI
Novela Juvenil"Mirzaaa!!" diye inledim ama o durmadan işine devam etti "ben sana altımda inleyecek günler yakın diyordum hatırladın mı" dedi kafami olumlu anlamada salladım suan ne dediği umrumda bile değildi aklım resmen uçmuştu işaret parmağını içime itince der...