küvet

26.4K 481 180
                                    

Gerçekten de kalbi deli gibi atıyordu kendi kalbimin sesinden kaynaklı onun kalbinin sesini duyamamıştım.

"Sence söz konusu tatmin olmak mı."

"Yoksa bu iki kalbin delicesine atması mı?"

Sözlerinin ardından dudaklarımızı birleştirdim.

Yavaş bir şekilde öpmeye başladım aynı yavaşlıkla karşılık vermeye başladı.

İki elimi de yanaklarına koyup öyle öpmeye devam ettim.

Alt dudağını kendi ağzıma doğru çekip emmem ile mirza elin belime indirip beni kendine doğru çekti.

Üzerimizdeki iç çamaşırının inceliginden kaynaklı net bir şekilde erkekliğini hissetmeye başladım.

Büyüklüğünü bu şekilde bile anlayabiliyordum.

Dudaklarımız ayırıp kafamı biraz geriye çektim böylelikle yüzünü net bir şekilde gorebiliyordum.

Alnına terden kaynaklı mı su damlasını vardı yoksa ıslak mı vardı tam olarak anlamamıştım.

Ellerim hala yanaklarında dururken bir elimi saçlarına doğru götürdüm.

Mirza ise ellerini kalçalarıma indirirken aç bir kurt misali göğüslerime bakiyordu.

Ben daha ne olduğunu anlayamadan mirzanin  sağ Gögüsüme kapanıp  diğer elini de sol göğsüme koymuştu.

"Siktir" dedi boğuk sesi ile aynı zamnada göğüsümü öpmeye başlamıştı diğer eli ile resmen Gögüsüme işkence ediyordu.

Sıkıp sıkıp bırakıyordu ardından işaret ve orta parmağı ile kıstırıp tekrardan sıkmaya başlıyordu.

"Ahhhhhh"

Diye inleyerek kafamı geriye doğru savurdum inlememin ardından Mirza sanki göğüsümün tamamını ağzına alacak mış gibi alamya çalışıyordu.

Böylelikle dişleri göğsüme baskı uyguluyordu ve bu beni çıldırtıyordu.

Mirzaaaağğğhhh.....

Cok daha fazlasını istiyordum onu dahada hissetmek istiyordum.

Kafasını kaldırıp gözlerimizi birleştirdim.

"Seni hissetmek istiyorum Mirza" dedim gözlerim bulanık bulanık görüyordu.

"Yavrum" derken eli sol göğüsümü sıkıp sıkıp bırakıyordu "seni korkutmak istemiyorum" dedi boğuk sesi ile.

Kafamı olumsuz anlamda sallayıp kucağından kalktım dikkatle beni izliyordu.

Tüm cesaretimi toplayıp elimi baksırın bel kısmına koydum Aşşağıya doğru çekiştirdigim an kalçasını kaldırıp bana yardımcı oldu.

Derin nefesler alırken baksırı çektim aşırı heycanlanmıştım kalbim o kadar hızlı atıyordu ki tüm vicudum resmen zonkluyordu

Daha erkekliğine bakmaya cesaretim olmamıştı bacakların Aşşağıya çekip baksırı tam anlamı ile çıkarttım.

Ellerim o kadar çok titriyordu ki anlatamam.

Her ne kadar titresemde bu korkudan değil heycandandi.

Dilimi üst dudağımın üzerinde gezdirip gözlerine baktım oda gözlerime baktığı için göz göze gelmiştik.

Titrek bir nefes alıp Gözlerimi gövdesine indirdim "hiç bir şey için zorunda değilsin adel" dedi mirza boğuk sesi ile.

Gözlerimizi tekrardan birleştirip ona gülümsedim " tabiki zorunda degildim fakat istiyordum."

Hatta onu içimde istiyordum ama onun için çok daha güzel bir planım vardı.

TÖRE KURBANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin