Sellaaaaammmm
Biraz dedim çok zaman geçti biliyorum ama tekrar burdayım
Öpüldünüz...
.....
Apar topar şirketten çıkıp arabaya binmiştik şuan arabaya binmemizin ardından tam 8 dakika geçmişti ama ne Mirza konuşmuştu ne de ben.
"Yavrum" dedi 9. Dakikaya girmeden sesi boğuk ve titrek çıkmıştı kafamı ondan tarafa çevirdim.
"Sen ciddi misin" dedi yoldan dikkatini bana vermişti ,kısa süreliğine de olsa ama hemen tekrardan yola odaklanmaya devam etti.
Kafamı olumlu anlamda sallasamda o görmediği için sesli cevapladım "evet" dedim sesim çok kısık çıkmıştı ama arabadaki tek ses olduğu için gayet net duyulurdu.
Sert bir nefes alıp yola bakmaya devam etti.
Kırmızı ışıkta durmamız ile hızla bana döndü beni kendine doğru çekip dudaklarıma sert bir öpücük bıraktı.
"Amına koyayım" derken elimi ellerinin arasına almıştı daha ben ne olduğunu anlayamadan elimi erkekliğine götürüp bastırdı.
"Attığın mesaj beni ne hale soktu bak" dedi o sırada arkadaki korna sesi ile arabayı hareket ettirdi.
Elimin altında sem sert olmuş bir erkekliği vardı şuan o kadar çok uyanıyordum ki.
Elimi çekip kucağıma bıraktım o sırada Mirza homurdandınıyordu
"İnmiyor da amına koyayım" dedi sertçe alt dudağımı dişlerimin arasına alıp ezdim.
Çok korkuyor da olsam o kadarda istiyordum.
....
Arabayı garaja park edip kemerini çözdü bende yavaşça kemerimi çözüp arabadan indim.
Birlikten el ele eve doğru yürümeye başladık. Ben çantamda bulunun anahtar ile kapıyı açmaya çalışırken elimin üzerine elini koyup anahtarı aldı.
Heyecandan ellerim titriyordu ve kapıyı açamamıştım.
Benim anahtarım ile kapıyı açıp eli ile girişi gösterdi titrek bir nefes alıp içeriye girdim elimdeki ceketi portmantoya asarken o da ceketini asmıştı.
Şuan heyecandan ne yapacağımı bilemiyordum
"Aç mısın" dedi
Ne alakaydı şimdi açlık, oysa daha 1 saat önce yemek yemiştim hatta yemeği yemem için kendisi zorlamıştı.
Şaşkın gözlerle ona bakıyordum yoksa benim ile birlikte olmak istemiyor muydu
"Gel bir şeyler atıştır "dedi.
Gözlerim dolmuştu o da biliyor du aç olmadığımı Neden şimdi böyle yapıyordu ki.
Oysa ben bu geceyi hiç böyle hayal etmemiştim.
Kafamı olumsuz anlamda sallayıp "ben uyumak istiyorum" dedim zorla.
Beni onaylarcasına kafasını sallayıp merdivenlerden çıkmaya başladı.
Onun ardından çıkarken aklımdan binlerce soru ile çıkıyordum.
Neden şimdi birden böyle davranmıştı ki ağlayacaktım resmen kapıyı açıp içeri girmesi ile ardından girdim.
İkimiz birlikte direkt giysi odasına girdik "banyo yapacak mısın" dedi sanki o mesajı hiç okumamışcasına.
Kafamı olumsuz anlamada salladım dolaptan kendine kıyafet alırken konuştu "tamam o zaman ben gireyim" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖRE KURBANI
Genç Kurgu"Mirzaaa!!" diye inledim ama o durmadan işine devam etti "ben sana altımda inleyecek günler yakın diyordum hatırladın mı" dedi kafami olumlu anlamada salladım suan ne dediği umrumda bile değildi aklım resmen uçmuştu işaret parmağını içime itince der...