Git

11.2K 425 331
                                    


Yorumlarınızı bekliyorum 💋❤️

❣️

1 hafta sonra

"Arasss bir dursana beğğ" odadan salona doğru çemkiriyordum.

Arasın eski telefonunu kullanıyordum annemlerle telefonumun bozulduğunu söylemiştim  ve ben sizi müsait oldukça ararım demeyi de ihmal etmemiştim

Aldığım yeni hatı kendi üzerime değil arasın üzerine almıştım.

Şimdi ise açtığım fayke hesaptan mirzanın fotoğraflarına bakıyordum

Aklım artık şu telefonu kapat diye bas bas bağırıyordu.

kalbim ise hıçkıra hıçkıra ağlamak istiyordu.

1 haftadır çok garip bir şekilde yaşamımı sürdürmeye çalışıyordum.

Sürekli uyumak istiyordum ama yatağa girince uyuyamıyordum.

Açlıktan ölüyordum ama yemek yiyemiyordum .

Öyleki artık küçük göbeğim benimle değildi.

Acaba o ne yapıyordu elimdeki fotoğrafı gibi mutlu muydu acaba, yoksa benim gibi bitmiş bir haldemiydi.

Her gün gelirmi  diye bekliyordum ama geldiği zaman ne yapacağımı bilmiyordum.

Okulların başlamasına 2 haftadan az bir süre kalmıştı beni arıyor muydu bilmiyorum ama okula gidersem beni bulması kaçınılmaz olurdu.

Eğer seni arasaydı çoktan bulurdu

Evet birde bu konu vardı çok mu zordu beni bulmak yani mantıklı düşünse direkt bulurdu.

Nasıl kendini vuran insanları hastaneden çıktığımız an bulduysa benide bulabilirlerdi.

Gözümden düşen yaşı silme gereksinimi duymadan yatakta oturur pozisyona geldim.

Oysa ne güzel hayallerim vardı onun için 7 gün boyunca ona pasta yapacaktım 27 tane hediye alacaktım.

Düşündüklerim birlikte tekrardan ağlamaya başladım 7 gündür dur durak bilmeden yaptığım tek aktivite ağlamaktı.

"Kızım! sıçacağım ama ağlamana kalk şu yataktan makarna yaptım."

Arasın sesi oldukça sert çıkıyordu elim ile göz yaşlarımı silip peçete yardımı ile burnumu temizledim.

Yerin her tarafı peçete olmuştu ağlayıp ardından sinirlendiğim için peçeteyi sinir harbiyle savuruyordum.

"Bana 5 dakika ve!" diye içeriye doğru bağırdım.

Cümlem daha biter bitmez direkt konuştu.

"Yok sana 5 dakika gel şuraya."

Oflayarak yataktan kalktım resmen popom yatmaktan ağrıyordu.

Odada bulunan küçük aynaya ilerledim gözlerimin içi kıpkırmızı olmuştu aynı zamanda altları torba gibiydi.

Dudaklarım sürekli dişlediğim için hem kırmızı hemde şişti.

Saçlarımı üsten gelişi güzel topladım kahküllerim önüme doğru düzensiz bir şekilde düşmüştü.

Üzerimde arasa ait tişört vardı. Dışarı çıkıp kıyafet almadığım için ondan giyiniyordum.

Ama yarın artık çıkıp bir şeyler almam şarttı hem kullandığım ertisi gün hapı bitmek üzereydi hemde iç çamaşırı almam gerekiyordu.

Mirzanın yanına giderken ne olur ne olmaz diye çantama iç çamaşırı attığım için kendimi kutluyordum.

TÖRE KURBANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin