Liberté-1(Z)

218 5 0
                                    

ေန႕တစ္ေန႕ရဲ႕မနက္ခင္းေလးဟာ အမ်ားသူငွာအတြက္ေတာ့ ေကာင္းမြန္မလား... ဆိုး႐ြားေနမလား..အလုံးစုံမသိနိုင္တဲ့ ေလာကႀကီးဆိုေပမဲ့ ေဆာင္းေလျပည္ ဆိုတဲ့ ကြၽန္မအတြက္ေတာ့ ဆိုး႐ြားေနမိမွာ အမွန္ဘဲ..ေန႕တစ္ေန႕ကို မစခ်င္ေတာ့ေအာင္ အထိေပါ့..တတ္နိုင္ျခင္းဘာမွမရွိတဲ့ ကြၽန္မအတြက္..နိုးထလာ႐ုံကလြဲရင္ေပါ့..

မနက္ခင္း ေရာင္နီလာခ်ိန္ ၅နာရီေလာက္တြင္
အိပ္ရာမွထကာ အခန္းျပတင္းေပါက္ေလးစီက
နီေရာင္သန္းလာတဲ့ ေကာင္းကင္ႀကီးကိုအေၾကာင္းမဲ့ၾကည့္ေနမိသည္..

နိုးထလာျပန္ၿပီဘဲ..

မနက္ ၅နာရီမွ ၆နာရီအထိ အိပ္ခန္းျပတင္းေပါက္ကေန အျပင္ဘက္ ေကာင္းကင္ႀကီးကို အေၾကာင္းမဲ့ေငးၾကည့္ေနတာဟာ ေန႕စဥ္ပုံမွန္တာဝန္တစ္ခုလိုပင္.. ထိုအခ်ိန္သည္ လြတ္လပ္သြားသေယာင္ျဖစ္သြားတဲ့အခ်ိန္ေလးေပါ့..

တံခါးေခါက္သံနဲ႕အတူ ဝတ္စုံတစ္စုံအား ကိုင္ကာ
ဝင္လာေသာ မိန္းမႀကီးတစ္ေယာက္.. ထိုသူကား
ဒီက်ယ္ဝန္းလွတဲ့အိမ္ၿခံႀကီးအတြက္ အိမ္ေတာ္ထိန္းတစ္ေယာက္ပင္..

"နိုးေနတာၾကာၿပီလား မမေလး.."

ထြက္ေပၚလာေသာ ေမးခြန္းတစ္ခုကို အေျဖျပန္မေပးလိုက္ဘဲ အျပင္ဘက္ကိုၾကည့္ေနေသာမ်က္ဝန္းမ်ားကို ရပ္တန့္လိုက္ကာ ျပတင္းေပါက္ကိုပိတ္ခ်လိဳက္သည္..

မ်က္ႏွာထပ္တြင္ေတာ့ အၿပဳံးဟူသည္မရွိဆိုတဲ့အတိုင္း ခပ္တင္းတင္းပင္.. ဒါဟာလည္း သူ(မ)အတြက္ပုံမွန္ပါဘဲ..မ်က္ႏွာကို အိမ္ေတာ္ထိန္းဘက္ လွည့္လိုက္ကာေမးထားေသာ အေမးကို မေျဖဘဲ ေမးခြန္းတစ္ခုျပန္ေမးလိုက္သည္..

"သြားၿပီလား.."

ဘာကိုေမးမွန္း တိတိက်က်သိေသာ အိမ္ေတာ္ထိန္းသည္..

"ဟုတ္ကဲ့ သခင္ႀကီးကေတာ့ နာရီဝက္ေလာက္ရွိပါၿပီ.. သခင္မႀကီးကေတာ့ အခုသြားဖို႔ျပင္ဆင္ေနပါတယ္.."

ျပန္ေျဖလာေသာ အေျဖကို နားေထာင္ၿပီးတာနဲ႕
အခန္းေရွ႕တံခါးကို ေလွ်ာက္သြားကာ ထိုလူလက္ထဲက ဝတ္စုံကို ဆြဲယူလိုက္သည္..

"သြားလို႔ရၿပီ.."

"ေကာင္းပါၿပီ မမေလး.."

အခန္းတံခါးကို ျပန္ပိတ္လိုက္ရင္း တင္းထားေသာ မ်က္ႏွာထားကို ေလွ်ာ့ခ်လိဳက္သည္..

ပင္ပန္းတယ္..

အေဖျဖစ္သူဟာ ဆရာဝန္တစ္ဦးျဖစ္ၿပီး အေမျဖစ္သူကေတာ့ တကၠသိုလ္ တစ္ခုမွ ပေရာ္ဖက္ဆာတစ္ဦးျဖစ္သည္.. မိဘႏွစ္ေယာက္လုံးဟာ ပညာတတ္အသိုင္းအဝိုင္းကေန ေပါက္ဖြားလာသူပီပီ သားသမီးျဖစ္ေသာ သူ(မ)ကိုလည္း အေတာ္ဆုံး အရာေတြသာ ရခ်င္မိသည္.. သူ(မ)ရဲ႕ ဝါသနာေတြကို လ်စ္လ်ႉရႈရင္းေပါ့..

နံရံကပ္နာရီေလးကို ခပ္မႈန္မႈန္ၾကည့္လိုက္ရင္း
ေန႕စဥ္မျပတ္ သြားေစလိုေသာ ေနရာကိုသြားရန္
သူ(မ) ျပင္ဆင္ရေတာ့မည္..

လက္ထဲက ဝတ္စုံတစ္စုံကို ကုတင္ေပၚတင္ထားလိုက္ကာ ေရခ်ိဳးခန္းထဲဝင္သြားသည္..
ျပန္အခ်ိန္ျပန္ထြက္လာမလဲမသိေပမဲ့ ေသခ်ာတာကေတာ့ ေတာ္ေတာ္ၾကာအုံးမည္ဆိုတာပါ..

...

အေပၚထပ္ကေနဆင္းလာခ်ိန္သည္ မနက္ ၈နာရီခြဲျဖစ္သည္.. ရွည္လ်ားလြန္းေသာ ဆံႏြယ္ေတြကို
ပင့္စည္းထားေသာ သူ(မ)ဟာ သိပ္ကိုလွပလြန္းသူတစ္ဦးပင္..

သူ(မ)ဆင္းလာသည္ကို ျမင္သည္ႏွင့္ တစ္အိမ္လုံးက လူေတြအားလုံးဟာ ၿငိမ္သက္တိတ္ဆိတ္သြားသည္.. ေအာက္ထပ္ရွိထမင္းစားခန္းထဲသို႔ဝင္လိုက္ေတာ့ အားလုံးဟာ သူ(မ)ဝင္လာသည္ႏွင့္တစ္ၿပိဳင္နက္ လုပ္လက္စအလုပ္ေတြအားလုံးကိုအၿပီးသက္ကာ အျပင္ကိုထြက္သြားၾကေတာ့သည္.. မနက္က အခန္းထဲဝင္လာေသာ
အိမ္ေတာ္ထိန္းမွလြဲလို႔..

လူသူကင္းမဲ့ေနေသာ ထမင္းစားပြဲရဲ႕ ထိပ္ဆုံးမွာဝင္ထိုင္လိုက္ကာ..

"မမေလး အခ်ိန္ကပ္ေနပါၿပီ.."

ဒီႀကီးမားလွတဲ့ စားပြဲခုံႀကီးမွ တစ္ေယာက္တည္း
ထမင္းစားလာခဲ့ရတာဟာ ဘယ္ႏွစ္ႏွစ္ရွိၿပီလဲ..
အသက္ရဲ႕ သုံးပုံတစ္ပုံလား.. မဟုတ္ရင္ သုံးပုံလုံးလား..

ခ်ေပးထားေသာ ဟင္းပြဲေတြထဲမွ တစ္ပြဲကိုသာ
စားၿပီး က်န္ဟင္းပြဲမ်ားကို ထိေတာင္မထိေပ..

စားလို႔ၿပီးတာနဲ႕ ခ်က္ခ်င္းထကာ အိမ္ေရွ႕ကိုသာ
တည့္တည့္မတ္မတ္ေလွ်ာက္သြားသည္..
ဒီတစ္ခါေတာ့ ထမင္းစားခန္းက အိမ္ေတာ္ထိန္းမပါလားေပ..

တံခါးေရွ႕ေရာက္သည္ႏွင့္ ေနာက္ျပန္လွည့္ၾကည့္မိေသာ ဒီႀကီးမားတဲ့ အိမ္ဟာ..

"ႏွစ္သက္စရာမေကာင္းပါလား.."

ၿပီးသည္ႏွင့္ ရပ္ထားေသာ ကားေပၚတက္လိုက္ကာ သြားေစလိုေသာ အရပ္ကို သြားရေတာ့မည္.. ေနရာကေတာ့ ဒီေဒသရဲ႕ အေတာ္ဆုံး ေက်ာင္းသားေတြစုေနတဲ့ တကၠသိုလ္တစ္ခုကိုပင္..

...

9.8.2022
-daisy_hnin-
ႀကိဳးစားလ်က္ပါ..

LibertéWhere stories live. Discover now