Liberté-5(Z)

43 6 0
                                    

ဒီေန႕ဟာ ေန႕စဥ္အလုပ္တစ္ခုျဖစ္တဲ့ မနက္ငါးနာရီေလာက္ထၿပီး တိမ္ေတာက္ေတြကိုၾကည့္ရတဲ့အလုပ္ကို ေလျပည္ဟာ လုပ္မိျပန္ၿပီ..

ဒီေန႕ဟာေတာ့ အရင္လိုဒီႀကီးမားလွတဲ့အိမ္ႀကီးထဲမွာတစ္ေယာက္တည္းပင္.. အရင္လိုတစ္ေယာက္တည္းျပန္ျဖစ္သြားၿပီ.. သြားေစခ်င္လိုေသာေနရာကိုသြားဖို႔ ျပင္ဆင္ရအုံးမည္..

ထုံးစံအတိုင္း အိမ္ေတာ္ထိန္းရဲ႕တံခါးေခါက္သံနဲ႕အတူ ေလျပည္ဟာ ေန႕စဥ္လုပ္ေနၾက
လုပ္ငန္းေတြကို စတင္လုပ္ေဆာင္ေတာ့သည္..

င္န္းရာေကာင္းေလာက္ေအာင္ျစ္ေတဲ့ဘဝမွာ လုပ္ခ်င္ရာလုပ္တဲ့ခံစားခ်က္ႀကီးက ေတာ္ေတာ္ဆိုးပါလား..

...

ထိုေနရာကိုေရာက္သြားခ်ိန္သည္ သာမာန္ရက္ေတြထပ္ ေစာေနသည္.. အိမ္မွာတစ္ေယာက္တည္းေနရတာဟာ ပုံမွန္ဆိုေပမဲ့ ဒီေန႕ေတာ့ တစ္ေယာက္တည္းမေနခ်င္.. ဘာလို႔လဲဆိုတဲ့အေၾကာင္းျပခ်က္ကိုေတာ့ ေဆာင္းေလျပည္မသိ.. ခပ္စိတ္စိတ္ႏႈတ္ဆက္ရင္း ရင္းႏွီးစျပဳလာတဲ့ ႏြေဦးငယ္ေၾကာင့္မ်ားလား..

အေတာ္ေလးေစာကာေရာက္လာတာေၾကာင့္အၿမဲလာႏႈတ္ဆက္ေနၾကေကာင္မေလးကိုလည္းမေတြ႕ရ.. အိမ္ကေနထြက္လာတုန္းက ေဘးၿခံမွလည္း အရိပ္အေယာင္မေတြ႕.. ဒါေၾကာင့္ေလျပည္ဟာ မေစာင့္ေတာ့ဘဲ အတန္းစီကိုသာလာခဲ့သည္..

အရင္လိုဘဲေက်ာင္းသားေတြဟာၿငိမ္သက္သြားၾကၿပီးတဖန္ျပန္လည္ဆူညံ့ေနျပန္သည္.. ဘယ္ေလာက္ဘဲေစာေစာ ဒီလူေတြကေတာ့ ေက်ာင္းမွာေနသည့္အလား..

အရင္အပတ္ကသြားခဲ့တဲ့ ေခါင္မိုးထပ္စီသြားရန္ ေက်ာင္းလုံၿခဳံေရးစီမွ ေသာ့သြားေတာင္းလိုက္သည္.. လက္ထဲမွာေတာ့ ပုံဆြဲဖို႔အတြက္ ႏြေဦးငယ္ ဝယ္ေပးထားတဲ့အရာေလးေတြကို ကိုင္ရင္းေပါ့..

ေခါင္းမိုးထပ္စီေရာက္သြားခ်ိန္ တံခါးေသာ့ဟာ ပြင့္ေနတာေၾကာင့္ သူ(မ)လို လာတဲ့လူရွိတယ္ဆိုတာရိပ္မိသြားသည္.. ဒါေပမဲ့ တံခါးေသာ့ကတစ္ေခ်ာင္းဘဲရွိတာဆိုေတာ့ အခုေရာက္ေနတဲ့လူက ဘယ္လိုဝင္လာတာလဲ..

LibertéWhere stories live. Discover now