Liberté-6(Z)

39 5 0
                                    

ေစာေစာစီးစီးနိုးလာခဲ့တယ္.. အရင္ကထပ္ကိုေစာတယ္.. အေၾကာင္းက..

"ဒီေန႕ ေနာက္ဆုံးေန႕ဘဲ.."

ဟုတ္ပါသည္.. ဒီေန႕ဟာ ေက်ာင္းေနာက္ဆုံးေန႕.. ေဆာင္းေလျပည္ အလိုခ်င္ဆုံးေနာက္ဆုံးေန႕..

ဒါေၾကာင့္ ေလျပည္ဟာ သာမန္ထက္အနည္းငယ္တက္ႂကြေနသည္.. အရင္လို ျပတင္းေပါက္ေလးဖြင့္ၿပီး ေကာင္းကင္ျပာႀကီးကိုၾကည့္ဖို႔ေတာ့ ေလျပည္မေမ့ခဲ့ဘူး.. ေနထြက္သည့္အရပ္ဟာ အိမ္ေနာက္ဘက္ျဖစ္ေနတာေၾကာင့္ ေနထြက္တာကိုေတာ့ ေန႕တိုင္းေလျပည္မျမင္ရေပ..

ေအာက္ထပ္က ထမင္းစားပြဲခုံမွာ အေမဟာ အရင္လိုထိုင္ေနတုန္း.. ဒါေပမဲ့ မတူညီတာက အေဖပါရွိေနတာဘဲ.. ေလျပည္ရဲ႕စိတ္ေတြဟာ ေျခာက္ျခားစြာနဲ႕ ေၾကာက္႐ြံ႕ေနတာပါဘဲ.. ဘာေတြမ်ား ဖိအားေပးအုံးမလဲဆိုတဲ့အေတြးဟာလည္း ဝင္လာသည္..

ဘာေၾကာင့္လဲ.. ဘာေၾကာင့္ အလုပ္မသြားဘဲ အခုလိုေတြ႕ေနရတာလဲ..

"လာထိုင္ေလ.."

ေတြေဝစြာရပ္ၾကည့္ေနတဲ့ ေလျပည္သည္ ခပ္မာမာအသံေၾကာင့္ တုန္တက္သြားေသာ ခႏၡာကိုယ္ေလကိုလ်စ္လ်ႉရႈကာ ထမင္းစားပြဲမွ ထိုင္ခုံတစ္ခုတြင္ဝင္ထိုင္လိုက္သည္.. အိမ္ေတာ္ထိန္းဟာ ေလျပည့္အတြက္ မနက္စာကို ပုံမွန္အတိုင္းဘဲ လာခ်ေပးသည္..

အခုဆို ဒီစားပြဲမွာ ပုံမွန္မျဖစ္တာဟာ ေလျပည္တစ္ေယာက္တည္းျဖစ္ေလာက္မည္..

"ဒီေန႕ ေနာက္ဆုံးေန႕ဆိုတာ သိတယ္မလား.."

"ဟုတ္.."

"ဒါၿပီးရင္ ေဆးနဲ႕ပတ္သက္တာေတြ က်က္ဖို႔အတြက္ အားလုံးကို အိမ္ေတာ္ထိန္းစီမွာ ေျပာထားတယ္.. ၿပီးသြားၿပီဆိုၿပီး အေလလိုက္ဖို႔မစဥ္းစားနဲ႕.. ဒါေတြအားလုံးက မင္းေကာင္းဖို႔အတြက္လုပ္ေနတာ.. မဟုတ္ရင္ ငါတို႔ဘာမွေတာင္မေျပာေနဘူး.. ဟုတ္ၿပီလား.."

"ဟုတ္.."

"အင္း.. ဒါဘဲ.."

ထိုစကားကိုေျပာကာ ထမင္းစားပြဲမွ ထထြက္သြားေသာ အေဖျဖစ္သူအား မ်က္ႏွာေသနဲ႕သာစိုက္ၾကည့္မိသည္.. မင္းေကာင္းဖို႔အတြက္ ဆိုတဲ့စကားေနာက္မွာ အတၱေတြ, ေလာဘေတြ ပါေနတာ အေဖမသိဘူး.. ကိုယ့္ရဲ႕သမီးဟာ ဘာျဖစ္ခ်င္ေနလဲဆိုတာလဲ အေဖမသိဘူး..

LibertéWhere stories live. Discover now