Umuta ters ters bakarken hala canım çok yanıyor du. Selin bir bana bir umuta bakıyordu. Umuta biraz sakinleştrici ve bana da bir ağrı kesici ile pansuman yapmıştı. Tabi umutun da pansumana ihtiyacı vardı.
Selin unutun dudağını siliyordu. Tabi silerken kendinden geçiyordu.
"Kızım bir yavaş ya!" Diyen umuta selin tersce baktı,
"Sus sen." Diyen selin aynı bir anne edasıyla konuşmuştu.
Selinin umutla işi bitmişti. Ama umut hala iyi görünmüyordu.
Umut selinin lavaboya gitmesini fırsat bilerek, "Nehir," dedi ona başımı ne dercesinde salladım.
"Sen babanın benim patronuma bulaşacağını bilmiyordun değil mi?" Bu sorunun cevabı çok önemliymiş gibi bana dikkatle bakıyordu.
"Hayır biliyordum." Dedim rahat bir sesle o ise bana inanamıyormuş gibi baktı.
"Biliyordun ve onu durdurmadın mı?" Diye birden bağırınca hala neye sinirlendiğini anlamadım.
O durumda babamı nasıl durduracaktım?
"Ne diyorsun umut? anlamıyorum."
Kaşları çatılmış bir şekilde,
"Eğer sen durdursaydın babanı patronuma bukaşmayacaktı ve ben bu halde olmayacaktım! Şuan senin yüzünden bu haldeyim." Yok artık!
Selin tekrar gelince umut onu umursamadı.
"Sen ve baban aynısınız sen bir katilsin ve o da senden beter bir katil!"
Hiç bir tepki vermeden öylece ona baktım
"Ben annem olacak kadının karnından katil olarak çıkmadım umut! Şimdi bu neyin kafası?" Diye ona sorunca ayağa kalktı
"Olmayabilirdin! Bak ben olmadım! Benim patronumda olmamı istiyordu ama olmadım! Sen ise bir katil olup babanın izinden gittin! Eğer onu durdurabilseydin bunlar olmazdı ben ne kadar doz aldım biliyormusun?. Tabii ki biliyorsun ama umrunda değil."
O patronuydu babası değil..
Sadece sinirliydi ve uyuşturucunun etkisi ile haraket ediyordu. Umut bana bunları söylecek kişi değildi.
Selin korkarak,
"Ne oluyor?" Diye merakla bize bakınca umut konuşmama fırsat vermeden araya girdi.
"Ne olucak! Bu insan olmayan kız biliyormuş babasının bulaşacağını ve ne onu durdurmak için bişi yaptı ne de bana haber verdi! Tabii ki nehir hanımın umrumda değiliz! İstediği gibi gelir gider yapar veya yapmaz dimi!"
"Umut patronunun sana bulaşacağını bilseydim söylerdim!"
Selin bana kocaman açtığı gözleriyle şaşkınca baktı.
"Sen biliyormuyudun?"
Bu ikisi elimde kalıcak!
"Anlamıyor musunuz?" Dedim sakin olamaya çalışarak.
"Zaten hapisden daha yeni çıkmıştım. Ben tahmin edemedim o anda!" Diye bağırınca selin hızlı bir şekilde gelip karşıma dikildi
"Neyi bilmiyordun ya sen?" Diyerek omuzlarımdan geriye itti. Son anda dengemi korumayı başarabilmiştim.
"Bakın ikinize de diyorum, babamın umutun patronuna bulaşacağını yemin ederim ki bilmiyordum."
Umut bana hayal kırıklığı içinde baktı. Biraz sakinleşmişti ama sinirini başka duyguları eline almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHKÛM (Tamamlandı)
Подростковая литератураBir katil düşünün.. duygularını bitirmiş, tüm benliği bir hiç olmuş bir kız nehir. O hep karanlık sularda boğulmuşken artık karanlığı kendine arkadaş edinmiş ve bu yolda yalnız yürümye devam ediyor... Babası tarafından şiddete alıştırılmış bir kız ç...