18.

6.2K 293 16
                                    

Uuuu, gyerekek. Nem lett ez olyan borzalmas.. igaz?
Viszont van egy pár bejelentenivalóm
Elsőnek is, nézzetek be brose12 könyveibe
Másodszooooooor gyarapodunk a csoportban *-* Cristal Lynn/youbreakingmyheart69 blogjai néven megkapjátok :3
No, meg... vannak itt Shawn Mendes rajongók? Kitaláltam egy újabb ( nemár tina mar megint... ._. ) sztorit, amit vele szeretnék megirni. Csopiban több infót fogtok találni :)
Azt hiszem, ennyi :)
Guuudbáj mály szeksziii enimölsz ××

Lindy-nek igaza volt: Calum-nak tényleg volt meglepetése a nászéjszakára. Miután minden ember -végre - hazament, a fiú bekötötte Yv szemét egy kendővel, majd az autójához vezette. Mindketten bekapcsolták a biztonsági övet, majd Calum rátaposott a gázra. Yv száját rengeteg kérdés elhagyta, ám egyikre sem kapott feleletet. Calum semmit sem árult el arról, hogy hol is lesz a nászéjszakájuk.

Yv egy lenge nyárias ruhát viselt, mivel az idő eléggé kellemes volt, még így, hajnali négy felé is, Calum pedig levette magáról a zakót és a nyakkendőt.

Egy kis park előtt megálltak. Cal kiszállt az autóból, s kisegítette újdonsült feleségét is. Tekintettel arra, hogy macskaköves út vezetett volna a célig, Yv-en pedig magassarkú volt, Calum felkapta a lányt, s menyasszonypózban vinni kezdte.

Yv ajkai közül halk kuncogás hallatszódott, kezeivel átkarolta férje nyakát, s a vállába fúrta a fejét.
Hamarosan a tóparthoz értek. Cal letette a lányt, megállt a háta mögött, s kioldotta a kendőre kötött csomót. Lassan emelte le a lány szemeiről az anyagdarabot, állát a lány vállára helyezte, közben pedig átkarolta őt.

— Ez... csodaszép — motyogta a lány, s végignézett a tavon, melyen látszódott a hold.

— Te ennél sokkal de sokkal szebb vagy — mormogta a lány füleibe.

Válasz helyett inkább csak szembefordult a fiúval, közelebb hajolt hozzá, s megcsókolta őt. Hosszasan, szenvedélyesen.

Calum alig bírta türtőztetni magát, pedig tudta, még nem jött el annak az ideje. Illetve, még nem. Sok mindent tervezett erre a mai napra, ami csak akkor válik tökéletessé, ha mindent szép sorjában végez el.

Leültek a kiterített pokrócra, Cal pedig felbontotta a bort. Kitöltött mindkettejüknek egy keveset, karjaiba vonta a lányt, s úgy pihentek. Minden olyan tökéletes volt. És csendes. Megnyugtató.

Calum teste viszont úgy döntött, hogy ideje a következő tervet megvalósítani.

Kezeit végighúzta a lány oldalán, s megállapodott a nadrágjánál.

Yv erre azonnal kihúzta magát, összehúzta a vállát.

— Calum... Calum mit csinálsz? — suttogta alig hallhatóan.

Ugyan nem volt ellenére az, hogy a fiú kezei felfedezőútakra tévedtek, nem tartotta helyesnek, ha egy nyilt parkban szeretkeznek.

— Yvem... nincs itt senki — a fiúnak érzéki hangja volt.

Kezeit a lány keblére helyezte, és simogatni kezdte őket. Végül már megszabadította a lányt a ruhától és a melltartótól is.

Maga alá gyűrte a megszeppent lányt, s csókolgatni kezdte őt. Oly régóta vágyott már erre... oly rég epekedett már azért, hogy végre a tulajdonában tudhassa Yvonne Hood-ot.

Ajkaival egyre csak lentebb és lentebb haladt, megállt a bugyinál. Fogai közé kapta a vékony csipkét, s kínzó lassúsággal lefelé kezdte húzni. Megnyalta ajkait, mikor végignézett az anyaszült meztelen nőre, aki ott volt alatta, s arra várt, hogy kielégíthessék. Hogy ő, Calum Hood, kielégíthesse.

Nyelvével izgatni kezdte a lányt, végül ehhez csatlakoztak ujjai is. A tapasztalt kezek gyorsan mozogtak, hamar elérték céljukat. Yv ajkai közül kéjes sikoly tört ki, s ajkaiba kellett harapjon, hogy elfojtsa a feltörekvő vágyakozó sóhajokat.

— Olyan gyönyörű vagy — morogta a srác, ajkait pedig a lány combjai közé vezette.

Apró csókokat hintett a belső combokra, majd megállt a lány ágyékánál.

— Mit szeretne, Mrs. Hood? Hm? Mit szeretne, mit tegyek önnel ezen a szép, gyönyörű hajnalon? — suttogta Calum.

— Cal. Érez... érezni akarlak — suttogta a férfinak.

— Ó, igen? És, mimet szeretné érezni? — húzta tovább a lány agyát.

— Basszus már, Hood. Azzal akarlak érezni... kérlek...— kérése inkább nyöszörgésnek felelt meg.

Calum nem tétlenkedett: azonnal megszabadította magát egyre csak szűkebb nadrágtól, s egy boxerétől.

Méretét kissé gyorsan mozgatta a lányban, érezni akarta a gyönyört, a boldogságot, amit a lány nyújt neki. Ajkai közé vette egyre csak keményedő mellbimbóját, amit aztán szívott, ízlelt, csókolt, ameddig csak tudott.

Az orgazmus hamar utolérte mindkettejüket, Cal viszont nem húzódott ki a lányból. Mindketten mély levegőt vettek, amit aztán kifújtak.

— Annyira .... szeretlek  — suttogta erőtlenül Yv.

Cal csupasz testével a lányra nehezedett, ajkait pedig ismét a lányéra nyomta.

Forró csókok, kéjes hangok, s égető érintkezések közepette észrevették, hogy kezd hajnalodni.

Viszont mindketten maradni akartak. Ott akartak feküdni egymás mellett, meztelenül. Érezni akarták egymást, hisz már oly rég volt közöttük ilyen szenvedélyes kapcsolat.

Calum kihúzódott a lányból, magára kapta ruháját, majd Yv-nek is segített felöltözni. Közben viszont apró csókokkal hintette be a lány nyakát és a vállát.

Miután hazaértek, Yv erőtlenül rogyott le az ágyra. Calum a fürdőbe ment, s megengedte a kádba a vizet. Mindenféle olajat öntött az egyre csak forróbb vízbe, majd visszament a feleségéhez.

Odalépett mellé, s egy szenvedélyes csókkal jutalmazta.

— Gyere velem — suttogta fülébe, majd a fürdőhöz vezette.

Yv lehámozta magáról a felesleges ruhadarabokat, s beleült a vízbe. Viszont Calum nem mozdult az ajtó mellől.

— Te nem jössz? — pillantott a fiúra.

Cal közelebb lépett a lányhoz, s lehajolt hozzá.

— Bármennyire is szeretnék most melléd ülni, de nem lehet. Azt szeretném, ha most csak lazítanál. Egy ilyen szeretkezés után rád fér a pihenés — nevette el a végét.

— Mr. Hood, maga túlontúl szerény, nem gondolja? — öltötte ki nyelvét a lány, s egy puszit nyomott a fiú arcára.

Viszont nem csak ennyit tervezett.

A puszival egyhuzamban megragadta a fiú kezét, s behúzta magához.

Cal meglepetten, kissé esetlenül csobbant bele a habos vízbe, melynek egy része ki is loccsant a padlóra. Yv fölé emelkedett, kezeit megtámasztotta két oldalt a lány feje mellett, ágyékát a lánynak nyomta — amely egyre csak keményebbé és keményebbé vált —,s megcsókolta őt. Úgy, ahogy még sosem csókolta. Miután elváltak egymástól, Yv keze a srác átázott ingéhez simult, kezdte kigombolni a gombokat. Miután levette róla a ruhadarabot, valahova hátulra eldobta azt. Ugyanígy járt a fiú nadrágja, végül pedig a boxer is.

És... minden kezdődött előről.


I'll never be good enough for you // calum hood >2<Where stories live. Discover now