EPILOGUE [ MÁSODIK ÉVAD BEFEJEZŐ RÉSZE ]

7K 316 22
                                    

Yv csak sírt, és sírt, és csak sírt. Egyedül volt a szobában, Lindy-t megkérte, hogy hagyja őt egyedül. Összegyűrt, elhasznált papírzsebkendő volt mindenhol. Teste remegett, halk nyöszörgés hagyta el száját.

Utálta magát. Nem a gyereket. Saját magát gyűlölte. Miért nem volt elővigyázatosabb? Miért nem figyelt fel azokra az átkozott jelekre? Még, hogy meghízott! Hát ez nevetséges! Tudja magáról, hogy ő az a típús, aki bármennyit ehet, nem hízik. Még, hogy a betegség! Anyjának két gyermek után történt mindez!

Felállt az ágyából, s a tükör elé állt. Levette magáról a pólóját, s oldalra fordult. Kezeit a hasára helyezte. Ott... ott bent növekedik egy kisbaba. Egy ici, pici baba. Aki a Calum-é és az övé. A kettőjüké.

Ha kisfiú lesz, akkor biztosan az apja sármját fogja örökölni. Barna haja, gyönyörű barna szemei lesznek, amelyek magukba bolondítják a lányok szíveit. Biztos sok barátnője lesz majd. És sok barátja. Igaz barátok. Akik nem használjak ki őt.

Ha lány lesz, akkor úgy fog nevelkedni, mint egy királylány. Ám, ha az apja izlését fogja örökölni, akkor feketében fog járni, hangszeren fog játszani és okos lesz.  A fiúk csak futkosni fognak utána, de neki nem fognak kelleni az egyéjszakás kalandok.

Odalenn Calum robbant be az ajtón. Lindy hívta fel őt, azzal az okkal, hogy 'Yv-el történt valami'. Ott hagyott mindent. Egy fontos ügyféllel lett volna találkozója, de lemondta.

— Hol van? — kérdezte a fiú ingerülten.

— Cal, nyugodj le — rakta s fiú vállára kezeit.

— Ne mondd nekem azt, hogy nyugodjak le, oké? Hol van Yv?

— A szobátokban.

Calum azonnal az emeletre rohant, egyenesen a saját szobájukba. Ott találta Yv-et az ágyban. Ott feküdt magzatpózban, és zokogott. Egész teste remegett, közben pedig összefüggéstelen dolgokat motyogott.

Calum a lányhoz lépett, s leült az ágyra. Karjaiba vonta a őt és szorosan magához ölelte.

— Ne sírj, könyörgöm, Yvie, ne sírj — motyogta a lány fülébe, s megnyugtatásképp simogatni kezdte a lány hátát.

— Calum... anny... annyira sajnálom — a lány hangja remegett, alig tudta kiejteni ezeket a szavakat.

— Mi történt? Yvie mi történt? — távolodott el a lánytól, hogy a szemeibe tudhasson nézni.

— Ter... terhes vagyok.

Huuu
Ez ratyi lett
Péelesz tegyétek el a bárdot meg a többi éles eszközt
Polii, vedd ő az I <3 Tina pólódat.

Uhm
Tudjatok
Igy esténként én kurva humoros vagyok
Igen, Poliiii és Rebiii, humoros.
Heh
No
Soo
Lesz harmadik évad
Piisz luuuuv etc <3
Eh
Éns szerintem megyek aludni
A harmadik évadról még nem tudok semmit.
A csoportban lesznek infók róla, valszeg ma délután rakok ki egy kis ismertetőt vagy valamit.---->  Cristal Lynn/youbreakingmyheart69 blogjai. <----
I luv evribádi <3


I'll never be good enough for you // calum hood &gt;2&lt;Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon