Special Chapter [♥]

58 6 0
                                    

Seperti yg dijanjikn,

Sebelum baca part SC ni anda dinasihatikan memastikan dulu sama ada jantung anda sedang berkerja dgn baik😅  k Gurau.

Cuma nak ckp jgn terkejut😉

Apapun saya berharap anda berpuas hati dengan part SC ini, slmt mbaca...😘

Õpën Yóur Ēyës

°°°

^^

7 tahun kemudian...

Tempoh penerbangan pesawat dari Shanghai  menuju ke Seoul memakan masa dua jam lebih, namja itu tersenyum simpul apabila mendengar pemberitahuan yang menyatakan tidak lama lagi pesawat akan mendarat.

Berada didalam pesawat bukan lagi asing bagi namja tersebut, tapi selalunya dia tidak akan duduk dikerusi penumpang melainkan berada dibahagian paling hadapan pesawat.

Tidak dia belum menjadi kapten lagi dia masih terlalu muda untuk itu, tapi dia ialah seorang Co-pilot yang sudah berpengalaman dalam penerbangan jadi tidak heranlah kalau beberapa tahun lagi dia akan menjadi seorang Captain dengan gelaran Juruterbang Kapten muda.

Berjalan turun daripada pesawat, beberapa Pramugari dan pramugara sempat menunduk hormat pada namja tersebut. Termasuklah seorang pramugari bernama Wang Yiren, yeoja dengan rupa paras secantik bidadari itu memang sudah lama menaruh hati pada namja tadi malangnya cintanya tidak pernah berbalas kerana namja itu payah untuk didapatkan.

Dari jauh lagi namja itu sudah melambai riang pada dua orang yang sudah menunggu kedatangnya sejak tadi.

Dari jauh lagi namja itu sudah melambai riang pada dua orang yang sudah menunggu kedatangnya sejak tadi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Namja tersebut ialah Choi Yena manakala dua orang tadi pula ialah Chaewon dan minju. Melihat Chaewon berlari kearahnya, Yena melepaskan pegangan pada bagasinya lalu ikut berlari membalas pelukan Chaewon. Minju pula hanya berjalan mendekat sambil memutar bola matanya memandang malas pada interaksi dua orang itu yang menurutnya agak melampau seperti tidak berjumpa selama 10 tahun.

Sebenarnya ini bukan pertama kali Yena balik ke Seoul, dia ada balik beberapa kali entah itu kerana tuntutan kerja atau pun ketika Chaewon meminta dia balik pada hari jadinya.

Tapi yang pasti sudah beberapa kali pun dia balik, dia tidak pernah sekali pun berjumpa dengan Yuri alasannya kerana dia belum bersedia padahal dia begitu merindukan yeoja tersebut.

"Yena Oppa akhirnya awak balik juga huhu~" Rengek Chaewon manja dia sudah membiasakan diri memanggil Yena dengan sebutan 'oppa'.

"Cih, jangan nak perasan dia balik bukan untuk awak tapi untuk perkahwinan Yujin dan Wonyoung" Ujar Minju mengingatkan kekasihnya.

Open Your Eyes | Yenyul [END]Where stories live. Discover now